dartfanaat: tv-acteurs/actrices, darters, en kleinkunstfiguren, familieleden in de politiek dan wel politici in de familiequote:Op donderdag 23 februari 2006 12:48 schreef Tokay het volgende:
Wat ik wel grappig vind, is dat je na al die afleveringen RJPvD wel zo ongeveer van elkaar weet in welke hoek je de te raden persoon op het plaatje moet zoeken...
quote:Kom maar op met jullie verbeterde lijstjes/aanvullingen!
Vreselijk...... vooral als je je pakkies in die contreien moet wegbrengen.....maar zaterdag mag ik weer de 1091 doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:15 schreef Gellius het volgende:
't Is een lelijk kreng, hè Fotoloog?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:21 schreef pyl het volgende:
[..]
dartfanaat: tv-acteurs/actrices, darters, en kleinkunstfiguren, familieleden in de politiek
Diaan: schrijfsters genre clitlit, (musical-)zangeressen (uit Duitsland), Tom McRae, obscure avonturier / schrijver uit Zuid-Afrika.
peaceman: Eliza Dushku
pos: seriemoordenaars, vaderlandse criminelen, voetballers, filmvedettes, darters en onderwereldfiguren in het algemeen
wyccie: schilders, kunstenaars, schrijvers, acteurs/treutels, striphelden
Treinhomo: muziek(????), al dan niet geslaagde industriëlen en andere handige bliksems en Fonzie!
pyl: (klassieke) muziek, sport, geschiedenis, wetenschap, mits in zwart-wit, cleavages, blondines en brunettes uit het zwart-wittijdperk, heiligenRokende Dames
Scrutinizer: (zang)negerinnen, BZN en aanverwanten, vaderlandse televisie, briljante musici uit het pilipili-genre en Zappa
mr_anonimous: (c)rapnegerts, seriemoordenaars, films en nog meer films
tong80: sport, muziek ('70-'80), Berry van Aerle en plaatjes met naam, jeugdhelden in het algemeen en Joe Strummer en Arno Hintjens in het bijzonder
dolle_hond: muziek, televisie en doorgaans overbodig commentaar
Z: kunst, muziek, lief uitziende meisjes, opgebroken straten en (min of meer) geslaagde architectuur
Bimmel: tv-series, bekende (historische) Amerikanen, vrouwen die ooit mooi waren
sooty: sport, televisie, de militair en andere defensieattributen
Gellius: gymnasiummeisjes en dat ene meisje, de hoofdstedelijke urinoir
Berkery: muziek, van Kooten en de Bie, algemene kennis in het algemeen
fotoloog: vaderlandse wetenschappers/historische figuren, bassisten en straatnaamgevers uit het Amsterdamse
Tokay: (historische hysterische) showbiz-figuren, mainstream muziek en mierzoete, glazuurbedreigende groetplaatjes
Brother 52: Postzegelverzamelaars en filatelisten
Bolkonsky: Economen en andere wereldvreemde studeerkamergeleerden
[..]
Reeds verbeterd, Gellius, maar mijn onachtzaamheid is reeds een eigen leven gaan leiden, zo zie ik in de post van Fotoloog.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:27 schreef Gellius het volgende:
Correctie; de hoofdstedelijek urinoirs zijn toch echt Z's vakgebied. Ik ben daarin slechts een welwillende dilettant.
Ik ga nu eten, peace.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:31 schreef peaceman het volgende:
Pyl, heb je Zita Swoon nog geluisterd?
quote:
Nou enorm he.. Briljant gewoon...quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:36 schreef Tokay het volgende:
Wow, dat is nog eens een aanvulling op / verbetering van mijn lijstje, pyl!![]()
![]()
Whehehe. Leuk is dat hè peace, dat gepest over-en-weer?quote:
Acute glazuurproblemen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:47 schreef fotoloog het volgende:
Leuk hoor,kan ik morgen voor een behandeling naar de tandarts....
Neem in je hoofd heel erg veel plaatjes... doe dat tot de macht 12 en dan zit je redelijk in de buurt schat ik...quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:04 schreef Gellius het volgende:
Hoe groot is die voorraad mierzoete plaatjes van jou eigenlijk?
Ik heb er een aparte harde schijf voor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:04 schreef Gellius het volgende:
Hoe groot is die voorraad mierzoete plaatjes van jou eigenlijk?
C'est magnifique!quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:11 schreef Gellius het volgende:
Dat zal wel lukken, tomorrow reis ik weer af naar[afbeelding]
, om de beoogd toekomstige mevrouw Gellius te bezoeken.
Jazeker, onlangs nog her-gelezen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:46 schreef Gellius het volgende:
gelezen ook, Took?
Hmmmmmm......... je bent (althans Wickie) toch een stripheld? En kende jij al die tekenfilmfiguren niet? (Ik kan het mishebben hoor, want als die geplaatst worden let ik nooit goed op.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:01 schreef wyccie het volgende:
Ik snap mijn 'striphelden' niet
Ik lees helemaal geen strips....
Ik ken eigenlijk bijna niks van die tekenfilmfiguren die Diaan plaatste, allemaal voor of na mijn tijd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:12 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmmm......... je bent (althans Wickie) toch een stripheld? En kende jij al die tekenfilmfiguren niet? (Ik kan het mishebben hoor, want als die geplaatst worden let ik nooit goed op.)
Die lieverdquote:Hoe staat het trouwens met die Kruikenzeiker? Hij is zo stil, de laatste tijd. Niets voor hem.![]()
Geeft niet, ze zag er wel lief uit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:21 schreef Gellius het volgende:
Excuus.
Ja. Vond ik ook.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:28 schreef wyccie het volgende:
Geeft niet, ze zag er wel lief uit.
Angelsaxisch gevoel voor understatement.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geeft niet, ze zag er wel lief uit.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:30 schreef Gellius het volgende:
[..]
Angelsaxisch gevoel voor understatement.
Huh????quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:39 schreef Gellius het volgende:
In panties, wyccie?
Dat is zij welquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:54 schreef pyl het volgende:
Ik ben niet thuis in de hedendaagse blondines, maar is dat niet Gwen Stefani?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |