En natuurlijk niet te vergeten..... Alicia Keysquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:29 schreef Z het volgende:
Zij mag ook niet ontbreken natuurlijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan mag Mr_A Natalie Portman posten.
En het was me die dit postte.... nog ingelogd onder Peacemandquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
En natuurlijk niet te vergeten..... Alicia Keys
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En het was me die dit postte.... nog ingelogd onder Peacemand
Een peacemand is toch een soort fruitmand die je aan wereldleiders stuurt in de hoop op wereldvrede?quote:
Ow ja dat is ook zo..... die worden te weinig verzonden vind ik.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een peacemand is toch een soort fruitmand die je aan wereldleiders stuurt in de hoop op wereldvrede?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:48 schreef Tokay het volgende:
Wat ik wel grappig vind, is dat je na al die afleveringen RJPvD wel zo ongeveer van elkaar weet in welke hoek je de te raden persoon op het plaatje moet zoeken...
dartfanaat: tv-acteurs/actrices, darters, en kleinkunstfiguren
Diaan: schrijfsters genre clitlit, (musical-)zangeressen (uit Duitsland), en Tom McRae
peaceman: obscure zangers/bandjes, Eliza Dushku
pos: seriemoordenaars, vaderlandse criminelen, voetballers en filmvedettes
wyccie: schilders, kunstenaars, schrijvers, acteurs/treutels
Treinhomo: muziek en Fonzie!
pyl: (klassieke) muziek, sport, geschiedenis, wetenschap, mits in zwart-wit
Scrutinizer: (zang)negerinnen, BZN en aanverwanten, vaderlandse televisie
mr_anonimous: (c)rapnegerts, seriemoordenaars, films
tong80: sport, muziek ('70-'80), Berry van Aerle en plaatjes met naam
dolle_hond: muziek, televisie...?
Z: kunst, muziek, lief uitziende meisjes
Bimmel: tv-series, bekende (historische) Amerikanen
sooty: sport, televisie...?
Gellius: gymnasiummeisjes en dat ene meisje
Berkery: muziek, van Kooten en de Bie
fotoloog: vaderlandse wetenschappers/historische figuren
Tokay: (historische hysterische) showbiz-figuren, mainstream muziek
Of zie ik het helemaal fout?Ben ik wellicht iemand vergeten?
Kom maar op met jullie verbeterde lijstjes/aanvullingen!![]()
![]()
Ik heb ook wel eens gebouwen gepost, dj's en Julia Stiles of Emmanuelle Chriqui... en ja, zelfs bands die jullie wel kennen....quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:48 schreef Tokay het volgende:
Wat ik wel grappig vind, is dat je na al die afleveringen RJPvD wel zo ongeveer van elkaar weet in welke hoek je de te raden persoon op het plaatje moet zoeken...
peaceman: obscure zangers/bandjes, Eliza Dushku
![]()
Ach ja, da's waar ook!quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij pyl horen ook nog schakers/schaaksters en bij fotoloog en mij jazzcats en soul/discomeisjes. Bij jezelf vergeet je nog de suikerzoete slapengaan-plaatjes.
Ha, dat wilde Z vanmorgen ook al weten!quote:en wie is die chick op de Chinese Muur?
Misschienquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:13 schreef Tokay het volgende:
It wasn't me. Stel ik je nu teleur, Scrut?![]()
O ja! Tekenfilmfiguurtjes, I remember that.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
geweldig
ik ben trouwens ooit begonnen met het plaatsen van een heleboel kinderserieplaatjes...
Wat ziet ze er goed uit tegenwoordig!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Nel Veerkamp mag op dit feestje niet ontbreken:
Ik herinner me anders alleen Eliza Dushku.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:06 schreef peaceman het volgende:
Ik heb ook wel eens gebouwen gepost, dj's en Julia Stiles of Emmanuelle Chriqui... en ja, zelfs bands die jullie wel kennen....![]()
Da's waar. Maar ook als ze gezichtshaar hebben?quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:48 schreef Tokay het volgende:
tong80: sport, muziek ('70-'80), Berry van Aerle en plaatjes met naam
Hoe opstandig! Vast jaloers, die Gellius.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:25 schreef Z het volgende:
Hij heeft mijn muze ooit beklad, vandaar.
We zullen z'n user-icon in de OP zetten, dat zal 'm lerenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:25 schreef Z het volgende:
Hij heeft mijn muze ooit beklad, vandaar.
Van de zomer ga ik er denk ik echt werk van maken! Het schijnen er nog maar 26 te zijn namelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoe opstandig! Vast jaloers, die Gellius.
Maar gelukkig is alles dankzij jullie gezamenlijke fascinatie voor plaskrullen in het Amsterdamse, weer goed gekomen.
Maar 26? Ik heb slechts 3 van die 26 geprobeerd. Die bij Artis meerdere malen, die aan het Sarphatipark slechts eenmaal en eentje aan een van de gordelgrachten vlakbij de Leidschestraat tweemaal.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:36 schreef Z het volgende:
[..]
Van de zomer ga ik er denk ik echt werk van maken! Het schijnen er nog maar 26 te zijn namelijk.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
en wie is die chick op de Chinese Muur?
Niet helemaal goed gelezen dus. Maar het zijn er niet heel veel iig.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar 26? Ik heb slechts 3 van die 26 geprobeerd. Die bij Artis meerdere malen, die aan het Sarphatipark slechts eenmaal en eentje aan een van de gordelgrachten vlakbij de Leidschestraat tweemaal.
'Voor elke lul een krul'quote:Wist je dat...
Die groene, gietijzeren toiletten op straat krullen heten? Niet zo gek gezien de vorm. Een ander woord ervoor is - het inmiddels tot Albert-Cuyp scheldwoord verheven - secreet. Toen het in 1856 verboden werd om op straat je behoefte te doen, nam de populariteit van steegjes ineens sterk toe. Amsterdam ging krullen plaatsen. Dat verminderde het probleem sterk, maar de onderhoudskosten waren hoog en er werden veel krullen gesloten. In de jaren zestig waren er nog maar 28 van de 250 over. 'Voor elke lul een krul' was een leuze tegen het Amsterdamse pisbakkenafbraakbeleid toen. Nu kan krullen vinden onder andere bij Centraal Station, Amstelveld, Prinsengracht en het Sarphatipark.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie haar liever op de Chinese Muur maar ik ben dan ook een romanticus![]()
Laat haar eerst maar eens E2-E4 doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:51 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Zou jij in staat zijn een goede zet te bedenken? Dat is de hamvraag.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Laat haar eerst maar eens E2-E4 doen![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:53 schreef Gellius het volgende:
Heeft iemand nog wat Liedewij?
quote:Verkeersvrouwtje
--------------------------------------------------------------------------------
Elke dag kijk ik vol verbazing naar 'Het Verkeer' op AT5. Het programma zit vol enthousiaste mededelingen. Er wordt gewerkt aan het riool op de Apollolaan, de Witzanghlaan is niet toegankelijk voor doorgaand verkeer en als fietser richting Kamperfoelieweg wordt u via de Heggerankweg omgeleid. Nu zou ik niet weten waar de Kamperfoelieweg ligt en als ik er zou rijden dan word ik waarschijnlijk ter plekke omgeleid. Totaal nutteloze informatie (lijkt me zo).
Nu kan ik wegzappen, maar er is ook iemand die dat programma elke dag opneemt en alle wegomleidingen uit haar hoofd kent. Het lijkt me een saaie, suffe baan en toch oogt de presentatrice zeer gelukkig met haar baan. Op de site van AT5 las ik dat de presentatrice, Lidewij Hendriks, haar doctorsgraad psychologie op zak heeft. Waarom dan zo'n rubriek presenteren? Net vond ik het antwoord: naast psychologie deed ze de toneelschool in Brussel.
Voor mij is ze de Actrice van het Jaar. Je moet het maar kunnen: met zo'n overgave Het Amsterdamse Verkeer presenteren!
Maar die man in de achtergrond denkt haar onbespied van onder tot boven te kunnen checkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:55 schreef pyl het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die Khalifman wist ook niet waar te kijken, da´s duidelijk.![]()
Ik zie jou het liefst geblinddoekt de Wibautstraat oversteken, vrind.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie haar toch liever met een sjaal om en een muts op (en het geluid uit)
Nu even niet, ik drink hete thee, Gellius!quote:
Bij mij zul je naast de door jou genoemde groepen ook politici tegenkomen. Dat zullen de meeste idd wel zijn, hoewel er ook anderen van me zijn langsgekomen. Net wat voor inspratie ik heb. Soms kom ik ergens een naam tegen waarvan ik denk: even plaatje zoekenquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:48 schreef Tokay het volgende:
dartfanaat: tv-acteurs/actrices, darters, en kleinkunstfiguren
![]()
Leuke lijstquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:48 schreef Tokay het volgende:
Ik zie de plaatjes het ook nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:09 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nu even niet, ik drink hete thee, Gellius!
Maarre, your welcome!![]()
(en bij mij doen alle plaatjes het in dat topic wél gewoon, en er zitten erg leuke tussen, vraag maar aan Z!)
Volgens mij deden we deze aflevering uitsluitend recycleplaatjes.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:32 schreef wyccie het volgende:
Leuke lijst![]()
Ik plaats ook nog wel eens muzikanten.
Is het trouwens de bedoeling dat we dit hele topic geen raadplaatjes posten, alleen maar recycleplaatjes?
Hmmmm, vreemd.. Als ik ze nou speciaal voor jullie opnieuw upload, is dat een idee?quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:46 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmmm, vreemd.. Als ik ze nou speciaal voor jullie opnieuw upload, is dat een idee?
En zou dat werken?
Ik probeer het wel even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |