Ik zal er even naar kijkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
In de vaste openingspost? Zou best leuk zijn.
Misschien kan/wil Berkery dat even fixen?
Die zwoele dame is Virginie Ledoyenquote:Hé Berkerydie kerel met dat glaasje bier, wie is dat ook alweer?
En de naam van die zwoele dame ben ik ook alweer kwijt...![]()
En natuurlijk niet te vergeten..... Alicia Keysquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:29 schreef Z het volgende:
Zij mag ook niet ontbreken natuurlijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan mag Mr_A Natalie Portman posten.
En het was me die dit postte.... nog ingelogd onder Peacemandquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
En natuurlijk niet te vergeten..... Alicia Keys
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En het was me die dit postte.... nog ingelogd onder Peacemand
Een peacemand is toch een soort fruitmand die je aan wereldleiders stuurt in de hoop op wereldvrede?quote:
Ow ja dat is ook zo..... die worden te weinig verzonden vind ik.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een peacemand is toch een soort fruitmand die je aan wereldleiders stuurt in de hoop op wereldvrede?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:48 schreef Tokay het volgende:
Wat ik wel grappig vind, is dat je na al die afleveringen RJPvD wel zo ongeveer van elkaar weet in welke hoek je de te raden persoon op het plaatje moet zoeken...
dartfanaat: tv-acteurs/actrices, darters, en kleinkunstfiguren
Diaan: schrijfsters genre clitlit, (musical-)zangeressen (uit Duitsland), en Tom McRae
peaceman: obscure zangers/bandjes, Eliza Dushku
pos: seriemoordenaars, vaderlandse criminelen, voetballers en filmvedettes
wyccie: schilders, kunstenaars, schrijvers, acteurs/treutels
Treinhomo: muziek en Fonzie!
pyl: (klassieke) muziek, sport, geschiedenis, wetenschap, mits in zwart-wit
Scrutinizer: (zang)negerinnen, BZN en aanverwanten, vaderlandse televisie
mr_anonimous: (c)rapnegerts, seriemoordenaars, films
tong80: sport, muziek ('70-'80), Berry van Aerle en plaatjes met naam
dolle_hond: muziek, televisie...?
Z: kunst, muziek, lief uitziende meisjes
Bimmel: tv-series, bekende (historische) Amerikanen
sooty: sport, televisie...?
Gellius: gymnasiummeisjes en dat ene meisje
Berkery: muziek, van Kooten en de Bie
fotoloog: vaderlandse wetenschappers/historische figuren
Tokay: (historische hysterische) showbiz-figuren, mainstream muziek
Of zie ik het helemaal fout?Ben ik wellicht iemand vergeten?
Kom maar op met jullie verbeterde lijstjes/aanvullingen!![]()
![]()
Ik heb ook wel eens gebouwen gepost, dj's en Julia Stiles of Emmanuelle Chriqui... en ja, zelfs bands die jullie wel kennen....quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:48 schreef Tokay het volgende:
Wat ik wel grappig vind, is dat je na al die afleveringen RJPvD wel zo ongeveer van elkaar weet in welke hoek je de te raden persoon op het plaatje moet zoeken...
peaceman: obscure zangers/bandjes, Eliza Dushku
Of zie ik het helemaal fout?Ben ik wellicht iemand vergeten?
Kom maar op met jullie verbeterde lijstjes/aanvullingen!![]()
![]()
Ach ja, da's waar ook!quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij pyl horen ook nog schakers/schaaksters en bij fotoloog en mij jazzcats en soul/discomeisjes. Bij jezelf vergeet je nog de suikerzoete slapengaan-plaatjes.
Ha, dat wilde Z vanmorgen ook al weten!quote:en wie is die chick op de Chinese Muur?
Misschienquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:13 schreef Tokay het volgende:
It wasn't me. Stel ik je nu teleur, Scrut?![]()
O ja! Tekenfilmfiguurtjes, I remember that.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
geweldig
ik ben trouwens ooit begonnen met het plaatsen van een heleboel kinderserieplaatjes...
Wat ziet ze er goed uit tegenwoordig!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Nel Veerkamp mag op dit feestje niet ontbreken:
Ik herinner me anders alleen Eliza Dushku.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:06 schreef peaceman het volgende:
Ik heb ook wel eens gebouwen gepost, dj's en Julia Stiles of Emmanuelle Chriqui... en ja, zelfs bands die jullie wel kennen....![]()
Da's waar. Maar ook als ze gezichtshaar hebben?quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:48 schreef Tokay het volgende:
tong80: sport, muziek ('70-'80), Berry van Aerle en plaatjes met naam
Hoe opstandig! Vast jaloers, die Gellius.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:25 schreef Z het volgende:
Hij heeft mijn muze ooit beklad, vandaar.
We zullen z'n user-icon in de OP zetten, dat zal 'm lerenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:25 schreef Z het volgende:
Hij heeft mijn muze ooit beklad, vandaar.
Van de zomer ga ik er denk ik echt werk van maken! Het schijnen er nog maar 26 te zijn namelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoe opstandig! Vast jaloers, die Gellius.
Maar gelukkig is alles dankzij jullie gezamenlijke fascinatie voor plaskrullen in het Amsterdamse, weer goed gekomen.
Maar 26? Ik heb slechts 3 van die 26 geprobeerd. Die bij Artis meerdere malen, die aan het Sarphatipark slechts eenmaal en eentje aan een van de gordelgrachten vlakbij de Leidschestraat tweemaal.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:36 schreef Z het volgende:
[..]
Van de zomer ga ik er denk ik echt werk van maken! Het schijnen er nog maar 26 te zijn namelijk.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
en wie is die chick op de Chinese Muur?
Niet helemaal goed gelezen dus. Maar het zijn er niet heel veel iig.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar 26? Ik heb slechts 3 van die 26 geprobeerd. Die bij Artis meerdere malen, die aan het Sarphatipark slechts eenmaal en eentje aan een van de gordelgrachten vlakbij de Leidschestraat tweemaal.
'Voor elke lul een krul'quote:Wist je dat...
Die groene, gietijzeren toiletten op straat krullen heten? Niet zo gek gezien de vorm. Een ander woord ervoor is - het inmiddels tot Albert-Cuyp scheldwoord verheven - secreet. Toen het in 1856 verboden werd om op straat je behoefte te doen, nam de populariteit van steegjes ineens sterk toe. Amsterdam ging krullen plaatsen. Dat verminderde het probleem sterk, maar de onderhoudskosten waren hoog en er werden veel krullen gesloten. In de jaren zestig waren er nog maar 28 van de 250 over. 'Voor elke lul een krul' was een leuze tegen het Amsterdamse pisbakkenafbraakbeleid toen. Nu kan krullen vinden onder andere bij Centraal Station, Amstelveld, Prinsengracht en het Sarphatipark.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |