Kom, kom, Tokay. Jij hebt haar ook bewonderd op Toppop hoor, daarvan ben ik zeker.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:08 schreef Tokay het volgende:
Okay! Belinda Carlisle?
Ik heb geen flauw idee joh...
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:10 schreef Tokay het volgende:
Hmmmm, is het misschien Elkie Brooks?
Nou op die eerste foto is ze ook wel mooi hoor, kan ik me het wel bij voorstellen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Yep. Ik was vroeger nogal ophaar
... uhm ... gesteld, zeg maar. Resteren slechts zoete herinneringen.
![]()
Pearl 's a singer, bijvoorbeeld. Zij is de bestverkopende solozangeres van het Verenigd Koninkrijk, moet je weten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
Van welk liedje is ze bekend dan? want die naam zegt me helemaal niets.
Ze heeft met 2 hits in de top 40 gestaan:quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
Van welk liedje is ze bekend dan? want die naam zegt me helemaal niets.
Hahaha, ècht?! Cool!quote:
O ja???????quote:
Helemaal niets, Diaan. Helemaal niets.quote:
Nee zegt me nog steeds helemaal nietsquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:14 schreef pyl het volgende:
[..]
Pearl 's a singer, bijvoorbeeld. Zij is de bestverkopende solozangeres van het Verenigd Koninkrijk, moet je weten.En, o ja, ze speelde tevoren met Robert Palmer in Vinegar Joe.
Het is toch echt Tom McRae hoor Pyl..... die zanger met die "vrolijke" liedjes.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:17 schreef pyl het volgende:
[..]
O ja???????Ik dacht dat dat George Michael was.
Ik ook niet, tot ik hier actief werd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:16 schreef Tokay het volgende:
Aaaaaargh!!!Tom McRea!
![]()
Indoctrinatie zeg ik je. Pure indoctrinatie!![]()
Ik had nog nooit van 'm gehoord!
En nu zul je deze naam ook NOOIT vergetenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:16 schreef Tokay het volgende:
Aaaaaargh!!!Tom McRea!
![]()
Indoctrinatie zeg ik je. Pure indoctrinatie!![]()
Ik had nog nooit van 'm gehoord!
Helemaal niets hoor Diaanquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:21 schreef Tokay het volgende:
[..]
Helemaal niets hoor Diaan, hij maakt alleen niet de muziek waar ik graag naar luister.
(En ik luister weer graag naar artiesten waar jullie waarschijnlijk geen zak aan vinden...)
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:13 schreef peaceman het volgende:
Hey Pyl, heb je Zita Swoon nog geluisterd?
Dag Diaan, welterusten!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga naar bedslaap lekker allemaal ..... en nog veel plezier.
Lekker. Dank jequote:
In de vaste openingspost? Zou best leuk zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:43 schreef peaceman het volgende:
Is het een idee om dit topic te vermelden voortaan in de OP?
Ouwe lul !quote:
Proost !quote:
Ik heb er nog maar twee dus ik moet welquote:
ik heb er nog maar 14quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar twee dus ik moet wel
Jij ook he.quote:
Even snel dan...quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:32 schreef wyccie het volgende:
Ik ken van die top 5 alleen mevrouw Spaink... wie zijn de andere 4?
Ik zal er even naar kijkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
In de vaste openingspost? Zou best leuk zijn.
Misschien kan/wil Berkery dat even fixen?
Die zwoele dame is Virginie Ledoyenquote:Hé Berkerydie kerel met dat glaasje bier, wie is dat ook alweer?
En de naam van die zwoele dame ben ik ook alweer kwijt...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |