quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:17 schreef Tokay het volgende:
Okay lieve RJPvD'ertjes... het is zover: deeltje 500 van deze onovertroffen reeks!
Laten we er een leuk topic van maken en veel terugblikken met gedenkwaardige plaatjes!![]()
En het erge is: ik had nog nooit van dat mens gehoord, maar dankzij jullie weet ik nu voor altijd dat zij Eliza Dushku heet.quote:
Met tijd zal je merken hoe erg dat je leven verrijkt heeft...quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
En het erge is: ik had nog nooit van dat mens gehoord, maar dankzij jullie weet ik nu voor altijd dat zij Eliza Dushku heet.![]()
![]()
O ja!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
[afbeelding] één van mn eerste plaatjes .......nog steeds mooi
quote:
Dank, peace, mijn eeuwige dank.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:24 schreef peaceman het volgende:
Met tijd zal je merken hoe erg dat je leven verrijkt heeft...
Ik heb het nog steeds niet gemerkt.....quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Met tijd zal je merken hoe erg dat je leven verrijkt heeft...
Dat denk jijquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds niet gemerkt.....![]()
![]()
Neequote:
Grmbl grmblquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, dat weet jij helemaal niet zeker...
Krijg jij deze van mij terug.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:25 schreef Tokay het volgende:
En dit plaatje post ik speciaal voor pyl.
[afbeelding]
En ik kan me dat zelfs nog herinneren.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:27 schreef dartfanaat het volgende:
Ik weet nog dat een van m'n eerste plaatjes deze was:
[afbeelding]
Au!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:35 schreef pyl het volgende:
Krijg jij deze van mij terug.![]()
[afbeelding]
Leuk dat je dat nog weet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:36 schreef Tokay het volgende:
[..]
En ik kan me dat zelfs nog herinneren.
Dat is jouw opa, die in de politiek zat.![]()
Joseph Louis Gay-Lussac, nou weet ik het weer, en het was een scheikundige:quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:40 schreef pyl het volgende:
Van alle geplaatste plaatjes heeft deze het langst opengestaan; dat moet een week zijn geweest, denk ik.
[afbeelding]
Of het moet die bioloog van Fotoloog zijn geweest, wiens naam me even niet te binnen wil schieten.![]()
Doe eens een gok.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:52 schreef Tokay het volgende:
En wie is die zangeres dan, pyl? Moet ook voor mijn tijd geweest zijn; ik kan me dat plaatje niet herinneren.
Ja, da's mevrouw pyl (rechts).quote:
Was dat niet Jenna Elfman?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:52 schreef Tokay het volgende:
En wie is die zangeres dan, pyl? Moet ook voor mijn tijd geweest zijn; ik kan me dat plaatje niet herinneren.
Deze foto blijf ik prachtig vinden (niet eens zo lang geleden geplaatst, overigens):
[afbeelding]
Ja, dat plaatje herinner ik me weer wel. Sindsdien heb ik last van mijn ogen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:52 schreef dartfanaat het volgende:
Nadat ik eerst vooral heb meegeraden hier (en me het plaatsen van plaatjes eigengemaakt had) was dit m'n allereerste plaatje dat ik plaatste:
[afbeelding]
Dat was een kleine 100 afleveringen geleden, nu plaats ik normale plaatjes.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:55 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, dat plaatje herinner ik me weer wel. Sindsdien heb ik last van mijn ogen.![]()
![]()
Dat was Raymond van Barneveldquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:55 schreef Tokay het volgende:
[..]
Het was een darter, maar vraag me niet welke.
Pardon?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik dacht aan Byoncé ....
Is het werkelijk dezelfde vrouw?? onvoorstelbaar..... maar ik had deze foto nog nooit gezien trouwens. Ik heb er ook nog eentje die de tand des tijds niet ongeschonden heeft gelaten:quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:03 schreef pyl het volgende:
[..]
Pardon?
Helaas heeft de tand des tijds mevrouw niet ongeschonden gelaten:
[afbeelding]
Okay! Belinda Carlisle?quote:
Yep. Ik was vroeger nogal opquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
Is het werkelijk dezelfde vrouw?? onvoorstelbaar.....
Hmmmm, is het misschien Elkie Brooks?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:03 schreef pyl het volgende:
Pardon?
Helaas heeft de tand des tijds mevrouw niet ongeschonden gelaten:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |