quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie haar liever op de Chinese Muur maar ik ben dan ook een romanticus![]()
Laat haar eerst maar eens E2-E4 doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:51 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Zou jij in staat zijn een goede zet te bedenken? Dat is de hamvraag.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Laat haar eerst maar eens E2-E4 doen![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:53 schreef Gellius het volgende:
Heeft iemand nog wat Liedewij?
quote:Verkeersvrouwtje
--------------------------------------------------------------------------------
Elke dag kijk ik vol verbazing naar 'Het Verkeer' op AT5. Het programma zit vol enthousiaste mededelingen. Er wordt gewerkt aan het riool op de Apollolaan, de Witzanghlaan is niet toegankelijk voor doorgaand verkeer en als fietser richting Kamperfoelieweg wordt u via de Heggerankweg omgeleid. Nu zou ik niet weten waar de Kamperfoelieweg ligt en als ik er zou rijden dan word ik waarschijnlijk ter plekke omgeleid. Totaal nutteloze informatie (lijkt me zo).
Nu kan ik wegzappen, maar er is ook iemand die dat programma elke dag opneemt en alle wegomleidingen uit haar hoofd kent. Het lijkt me een saaie, suffe baan en toch oogt de presentatrice zeer gelukkig met haar baan. Op de site van AT5 las ik dat de presentatrice, Lidewij Hendriks, haar doctorsgraad psychologie op zak heeft. Waarom dan zo'n rubriek presenteren? Net vond ik het antwoord: naast psychologie deed ze de toneelschool in Brussel.
Voor mij is ze de Actrice van het Jaar. Je moet het maar kunnen: met zo'n overgave Het Amsterdamse Verkeer presenteren!
Maar die man in de achtergrond denkt haar onbespied van onder tot boven te kunnen checkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:55 schreef pyl het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die Khalifman wist ook niet waar te kijken, da´s duidelijk.![]()
Ik zie jou het liefst geblinddoekt de Wibautstraat oversteken, vrind.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie haar toch liever met een sjaal om en een muts op (en het geluid uit)
Nu even niet, ik drink hete thee, Gellius!quote:
Bij mij zul je naast de door jou genoemde groepen ook politici tegenkomen. Dat zullen de meeste idd wel zijn, hoewel er ook anderen van me zijn langsgekomen. Net wat voor inspratie ik heb. Soms kom ik ergens een naam tegen waarvan ik denk: even plaatje zoekenquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:48 schreef Tokay het volgende:
Wat ik wel grappig vind, is dat je na al die afleveringen RJPvD wel zo ongeveer van elkaar weet in welke hoek je de te raden persoon op het plaatje moet zoeken...
dartfanaat: tv-acteurs/actrices, darters, en kleinkunstfiguren
Of zie ik het helemaal fout?Ben ik wellicht iemand vergeten?
Kom maar op met jullie verbeterde lijstjes/aanvullingen!![]()
![]()
Leuke lijstquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:48 schreef Tokay het volgende:
Wat ik wel grappig vind, is dat je na al die afleveringen RJPvD wel zo ongeveer van elkaar weet in welke hoek je de te raden persoon op het plaatje moet zoeken...
Ik zie de plaatjes het ook nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:09 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nu even niet, ik drink hete thee, Gellius!
Maarre, your welcome!![]()
(en bij mij doen alle plaatjes het in dat topic wél gewoon, en er zitten erg leuke tussen, vraag maar aan Z!)
Volgens mij deden we deze aflevering uitsluitend recycleplaatjes.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:32 schreef wyccie het volgende:
Leuke lijst![]()
Ik plaats ook nog wel eens muzikanten.
Is het trouwens de bedoeling dat we dit hele topic geen raadplaatjes posten, alleen maar recycleplaatjes?
Hmmmm, vreemd.. Als ik ze nou speciaal voor jullie opnieuw upload, is dat een idee?quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:46 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmmm, vreemd.. Als ik ze nou speciaal voor jullie opnieuw upload, is dat een idee?
En zou dat werken?
Ik probeer het wel even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |