Ik heb er niet zo op gelet eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
Merk nu trouwens dat het geluid bij Raf erg zacht staat, of ligt dat ana mij?
Edit: Oh wacht, laat maarquote:
Nou ja, niet zozeer voetbal opzich, maar Ajaxquote:
That's better.quote:
Van dit seizoen gewoon de beste natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze ronde van Idols was toch één van de kwalitatiefste van dit seizoen, vind ik..
Ik heb het zeker gemistquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Harm is zometeen te gast bij Jensen, zal wel lachen worden. Ik dacht ik meld het nog maar even, aangezien niemand heeft gereageerd in het Harmtopic.
Het wordt wel herhaald, morgen rond een uur of zes, weet niet op welke zender.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Jensen wordt nog herhaald.![]()
Edit: oh nee! Dat was vorig seizoen wel altijd.![]()
Hm, zal nog wel op de site van jensen komen te staan dan.
Ik vond het weer mooiquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:27 schreef WithMe het volgende:
Nu al een legendarisch moment in de Nederlandse tv-geschiedenis.
quote:
Omdat hij niet naar de kruk hoefde?:Pquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat heb ik blijkbaar gemist ofzo. Vertel!
Verzin jij wat beters danquote:Op donderdag 23 februari 2006 07:36 schreef buzzer het volgende:
na zoveel weken Idols zo'n lullige TT
Eerst vertel je het, en dan zeg je dat je dat gemist hebtquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat heb ik blijkbaar gemist ofzo. Vertel!
Gister voor de tweede keer gekeken, het was echtquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:18 schreef Yeahinho het volgende:
Oh nu snap ik em. Met die bank/krukken enzo...
quote:Het thema van Liveshow 9 is Big Band!
Wow, helemaal te gek! 45%
Eindelijk, mijn favoriete thema 6%
Ik vroeg me al af waar Big Band bleef 50%
Aantal stemmen: 576
Je kan er niet tegen zijn, en het totaal is 101%quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:10 schreef WithMe het volgende:
Wat een rare poll eigenlijk op idols.nl:
[..]
Dat heeft met afronding te maken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan er niet tegen zijn, en het totaal is 101%.
JAAAAquote:
4 Damesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:23 schreef Californian_dreamer het volgende:
alweer naar studio 22?veel plezier alvast
Nee ik bedoel vorig jaar had je het thema big band en het thema Keuze maar dit jaar is dat 1 thema. Dus vraag me af wat dit jaar het laatste thema is. Want meestal is dat anders of speciaal.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:31 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, in 1 show, dus het thema zal wel 'keuze van...' heten ofzo
Keuze was apart en dit jaar ook hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:33 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nee ik bedoel vorig jaar had je het thema big band en het thema Keuze maar dit jaar is dat 1 thema. Dus vraag me af wat dit jaar het laatste thema is. Want meestal is dat anders of speciaal.
Nu heb ik je op een leugen betrapt, want er zijn 2 woorden die je vergat. rijmerderijmquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:05 schreef Woelli het volgende:
[..]
[afbeelding]
Floortje is stom, want ze kijkt hier dom!
Yes!! heb ik toch nog eens gelijk over Floortje![]()
![]()
Nee nee, ik gebruik het woord niet nooit in rijmpjesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nu heb ik je op een leugen betrapt, want er zijn 2 woorden die je vergat. rijmerderijm
"Floortje is niet stom, want ze kijkt hier niet dom!"
quote:De VVD afdeling van Emmen dacht donderdagavond laat hét hedendaagse visitekaartje van Emmen in huis te halen, ter versterking van de verkiezingscampagne. In café Markant zou Idols-kandidate Raffaëla Paton openlijk haar steun betuigen aan de Emmer liberalen, maar dat feest ging op het allerlaatste moment niet door. Dat meldt ZIJonline.
De plaatselijke VVD afdeling had bedacht dat ze met het inzetten van de bekende Idols zangeres wel eens op wat meer publiciteit zouden kunnen rekenen. De bedoeling was dat Raffaëla samen met doorbrekend fotomodel Angela Willemsen, eveneens uit Emmen, voor het oog van een legertje fotografen de plaatselijke VVD-voorman Harry Leutscher op de wang zoenen. Maar het mocht niet zo zijn. RTL 4 greep in. De zender die Idols op de buis brengt staat niet toe dat deelnemers aan de nationale talentenshow op eigen houtje in de openbaarheid treden, laat staan zich openlijk mengen in politieke debatten.
Dat staat er al een dagquote:
Dan lijkt me het beste als Angelique er uit gaatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:08 schreef Andiyan het volgende:
Ik vrees trouwens dat een klein (of misschien wel groot!) gedeelte van FOK! niet zo blij zal zijn of zelfs manisch depressief wordt na zaterdag. Een van onze favorieten gaat er namelijk nu toch uit, want alle vier hebben een groep aanhang hier, en één moet er weg. Dus, wie het ook wordt, ik zal met jullie meerouwen. (of rouwen jullie mee met mij?) Want ik vind dat deze 4 het meer dan verdiend hebben om bij de laatste vier te komen.
![]()
Zeker ivm 4 maart zal het afvallen van één van de vier extra hard vallen. Het zal toch een domper zijn als je je favoriet dan niet kan zien optreden.![]()
Let's just it won't be Raf
Dat klopt wel ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:12 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dan lijkt me het beste als Angelique er uit gaat![]()
Want op fok heeft zij toch het minst aantal fans!
Bij mij op school ken ik der genoegquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:15 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ellen is trouwens ook bij niet veel mensen #1, jullie zijn alleen bloedfanatiek.![]()
Juist. Dat iedereen het ff weet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:49 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ja.![]()
En Floortje staat het mooist op de foto.![]()
En het mag vaak genoeg herhaald wordenquote:
Ik wil die foto op posterformaatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:49 schreef chansadres het volgende:
[..]
En het mag vaak genoeg herhaald worden
Droomt lekker weg in die ogen....
Denkt aan de finale. Zullen vast posters worden uitgedeeld weerquote:
Ik hoop het. En anders moeten we het Mark maar eens lief gaan vragen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
Denkt aan de finale. Zullen vast posters worden uitgedeeld weer
Klopt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Poster waren alleen eerste jaar he?
Vorig jaar de sjaaltjes, dit jaar dus de sterren.
Heb de posers nog wel ergens liggen en die sjaaltjes ook nog welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Poster waren alleen eerste jaar he?
Vorig jaar de sjaaltjes, dit jaar dus de sterren.
tv captures zijn veel te kleinquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:24 schreef chansadres het volgende:
Dat wordt wachten op Floortje zaterdag, toch Lynx?
Ik doelde eigenlijk meer op volgende week zaterdagquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
tv captures zijn veel te klein.
Voor een beetje formaat heb ik wel 3000x2000 pixel plaatjes nodig
Misschien kan ik dan als ik het lief vraag bij m'n oude werkgever gebruik maken van de A0 printer![]()
Ow zoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:32 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op volgende week zaterdag
Tijdens de show niet. Alleen tijdens backstage.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:40 schreef WithMe het volgende:
Mag je eigenlijk wel foto's maken?
Niet tijdens de opnames lijkt mij.. Maar tijdens de backstage wel toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:40 schreef WithMe het volgende:
Mag je eigenlijk wel foto's maken?
Maar moet je camera's dan afgeven als je de tribune op gaat?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tijdens de show niet. Alleen tijdens backstage.
Nee. maar zodra je 1 foto maakt word je fototoestel wel afgenomenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:45 schreef WithMe het volgende:
[..]
Maar moet je camera's dan afgeven als je de tribune op gaat?
Ah, ok. Wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee. maar zodra je 1 foto maakt word je fototoestel wel afgenomen
Je kunt niet net als bij CSI een kleine foto vergroten terwijl die superscherp blijft?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Heb ik wel hi-res foto's nodig. Is óók prima
Die photoshop-plugin kan ik maar niet vindenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je kunt niet net als bij CSI een kleine foto vergroten terwijl die superscherp blijft?![]()
O nee tochquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:04 schreef PeRi het volgende:
Ik moet vanavond waarschijnlijk missen..
Alhoewel de kans groot is dat ik toch een stukje kan zien, ik heb een verjaardag vanavond waar 99% van de aanwezigen homo is. Hm.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:09 schreef Svensational het volgende:. Alsof alleen homo's Idols kijken.
. En alsof homo's het leuk vinden om naar vier vrouwen te kijken
.
Ik ook, en de uitslag mis ik sowiesoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:04 schreef PeRi het volgende:
Ik moet vanavond waarschijnlijk missen..
Zo doe ik het meestal ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:28 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga vanavond gewoon lekker op de bank kijken, dan ga ik in de reclames wel even forummen.![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo doe ik het meestal ook.
Alleen twijfel ik vandaag of ik dat wel moet doen.
OMdat ik bang ben voor mijn postaantalquote:
Niet tijdens de uitzending FOK!ken, scheelt zo weer een heel aantal postsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:31 schreef WithMe het volgende:
Aha. En dus?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet tijdens de uitzending FOK!ken, scheelt zo weer een heel aantal posts. Maar ik weet niet of het gaat lukken
.
Daar ben ik juist bang voor. De vorige keer was ik meteen het mikpunt van alle ellendequote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:34 schreef WithMe het volgende:
Maar waarom zou je bang zijn voor je postaantal? Er gaat toch niemand overheen.![]()
Niet alleen jij hoor, maar ik kan geen topic binnenkomen zonder dat het over de postaantallen gaat.quote:
Ik heb je nummer toch nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:23 schreef PeRi het volgende:
Ik wil ook iemand die me de uitslag smst.
Wil je het echt doen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb je nummer toch niet.
Als ik je nummer heb, why notquote:
Liefquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik je nummer heb, why not? Ik bedoel, het is maar een sms-je hoor
!
Wil jij soms klappen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik gun het de Ellenfans weldat pijnlijke moment dan, he
Superhero?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:44 schreef PeRi het volgende:
*S-H bitchslapt*
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:10 schreef Svensational het volgende:. Dat was om Bupatih te pesten
.
IK gun het zelfde voor jouquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
IK gun het zelfde voor jou
Met 1 verschil... jou gun ik het dubbele![]()
Ik erger me aan mensen die 'ik irriteer me aan' zeggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]Wat bedoel je?
Ik lig er niet wakker van als één van de overgebleven kandidaten eruit gaat hoor, ik irriteer me alleen aan Ellen, dus zij moet er maar uit
Voor de rest is m'n spelling en taalgebruik perfect, dus zeur nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik erger me aan mensen die 'ik irriteer me aan' zeggen.
Ik houd nog steeds van je, hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Voor de rest is m'n spelling en taalgebruik perfect, dus zeur niet.
Wie zal vanavond Idols moeten verlaten?? Ik gok op Ellen!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:40 schreef WithMe het volgende:
Vanavond wordt het pijnlijk voor een aantal van ons. Iemand die hier een grote groep fans heeft zal vanavond de strijd moeten verlaten.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe kán je het zeggen?!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een haat-liefde hier zeg.
OT: Ik zit even oude workshops te kijen, en het valt me op dat de workshops van Idols II qua begeleiding nog het best zijn.
Ik houd wel van die akoestische begeleiding.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:39 schreef Lynx666 het volgende:
Ik dacht eerst dat dit gewoon een plaat tussen de gesprekken door was toen ik inschakelde
quote:Eerlijk is eerlijk, Christon gaat er komen. Hij schrijft waanzinnig goede liedjes, is meer een singer-songwriter dan een idool.
Nou, ik moet eerlijk toegeven dat ik flink onder de indruk ben van hetgeen wat Christon net zong! Hij heeft een goede uitstraling, maar qua zang was ik er niet weg van.. echter klonk dit echt goed hoor! zo zeg, goed gedaan Christon.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Christon er wel komt.
Als ie zo doorgaat zeker welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Christon er wel komt.
IK bedoel het te zeggen... DAt ik jou die pijn gun.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]Wat bedoel je?
Ik lig er niet wakker van als één van de overgebleven kandidaten eruit gaat hoor, ik irriteer me alleen aan Ellen, dus zij moet er maar uit
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:43 schreef Woelli het volgende:
[..]
IK bedoel het te zeggen... DAt ik jou die pijn gun.
Dus met andere woorden, ik hoop dat vanavond Raf er uit gaat![]()
Niet eerlijk, mijn favorieten zijn er allemaal al uit. Nu wordt het wel eens tijd voor Ellen, vind ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:43 schreef Woelli het volgende:
[..]
IK bedoel het te zeggen... DAt ik jou die pijn gun.
Dus met andere woorden, ik hoop dat vanavond Raf er uit gaat![]()
Denk dat Harm zijn tekst wel kan onthouden. If not, dan kan het nog leuke radio opleveren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, een weddenschap tussen Eddy en Harm of hij de teksten uit z'n hoofd kan zingenBen benieuwd of het lukt
Niet alleen jou favorieten zijn er uit hoor. Mij favorieten ook. Op Ellen na danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Niet eerlijk, mijn favorieten zijn er allemaal al uit. Nu wordt het wel eens tijd voor Ellen, vind ik.
Oh, ik dacht dat je alleen voor Ellen ging. Maarja, we zullen vanavond wel zien he.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Niet alleen jou favorieten zijn er uit hoor. Mij favorieten ook. Op Ellen na dan![]()
Jawel hoor, voor jou welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het is áltijd tijd voor Floortje
Maar zo bedoelde jij het vast niet.
Ellen heeft wel altijd met stip op 1 bij mij gestaanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je alleen voor Ellen ging. Maarja, we zullen vanavond wel zien he.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel hoor, voor jou wel. Wat jij wil.
En wederom erg schreeuwerigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:49 schreef WithMe het volgende:
Ik vind hem weer vrij onverstaanbaar.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat harm daar gewoon de tekst erbij heeft liggen.
Harm klonk ook best okeequote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Iedereen klinkt beter op de radio dan tijdens de liveshow, lijkt het wel
Dat wordt echt geweldig, denk ik. Sowieso is live begeleiding beter dan zo'n midi-tape.quote:
Ja, die eerste live show vond ik dan ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat wordt echt geweldig, denk ik. Sowieso is live begeleiding beter dan zo'n midi-tape.
Hij heeft gewonnen!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, nu de weddenschap, Harm heeft 5 min gehad om het in z'n hoofd te stampen.
Behalve die achtergrondzangeresjesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:52 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, die eerste live show vond ik dan ook![]()
Hij flikte het wel...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, nu de weddenschap, Harm heeft 5 min gehad om het in z'n hoofd te stampen.
Oh mijn radio loopt achter, ik hoorde die zin toen ik dit lasquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij heeft gewonnen!![]()
Harm: " het is gewoon een kut nummer "
Hij kon er port mee winnen, logisch dat hij het nu wel weetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hij flikte het wel...
...qua tekst
Ik luister ook via het internet, eigenlijk altijd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh mijn radio loopt achter, ik hoorde die zin toen ik dit lasMaar ik luister dan ook via internet
Ze hadden 'm tijdens Idols eigenlijk na elke aflevering drank moeten belovenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij kon er port mee winnen, logisch dat hij het nu wel weet.
hahahaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze hadden 'm tijdens Idols eigenlijk na elke aflevering drank moeten beloven
Dan had ie "Blauw blauw blauw" moeten zingen bij de NL uitzendingquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze hadden 'm tijdens Idols eigenlijk na elke aflevering drank moeten beloven
hahahquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dan had ie "Blauw blauw blauw" moeten zingen bij de NL uitzending.
Hmm, ben benieuwd waar ze het over zullen hebben... Ik bedoel BigBand is niet echt een thema waar je over kunt praten...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben benieuwd naar de filmpjes van deze keer.
Hoeft ook niet perfect te zijn, ze krijgt toch wel genoeg stemmen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zal moeten blijken, ze heeft andere nummers ook wel slechter gezongen, dus er is geen garantie dat ze het perfect gaat doen.
Dat zeiden ze ook over Serge!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoeft ook niet perfect te zijn, ze krijgt toch wel genoeg stemmen.![]()
Dat is waar, maar Floortje spreekt toch echt wel meer mensen aan dan Serge denk ik zoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:12 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over Serge!!!
Onderschat dat niet!
Dat is te hopen voor je.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Floortje spreekt toch echt wel meer mensen aan dan Serge denk ik zo
Ik denk toch echt wel dat Floortje doorgaat vanavond. Ik vrees voor Raffaela, maar ik hoop echt dat Ellen vertrekt. Ik weet niet of ik haar live wel kan aanhorenquote:
Ik wil dat Raffaela blijft.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk toch echt wel dat Floortje doorgaat vanavond. Ik vrees voor Raffaela, maar ik hoop echt dat Ellen vertrekt. Ik weet niet of ik haar live wel kan aanhoren![]()
Maar denk eht wel hoorquote:
Ik ook.quote:
Nee, da's volgende week. Vanavond Big Band.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:24 schreef Shirley het volgende:
Vanavond toch de keuze van de jury en de kijkers?
Oh ja! Big Band is ook leuk...ben benieuwd. En Ellen vliegt er uit vanavond.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Nee, da's volgende week. Vanavond Big Band.
Dat hoop ik niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh ja! Big Band is ook leuk...ben benieuwd. En Ellen vliegt er uit vanavond.
Volgende week gaat echt tof worden!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Nee, da's volgende week. Vanavond Big Band.
InderdaadO+quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgende week gaat echt tof worden!![]()
This way, pleasequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:40 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik heb echt genoeg van Idols, sorry dat ik het moet zeggen. Het herhaalt maar en het herhaalt maar, ik vind het echt saai geworden.
Ik heb opeens het gevoel dat Raffaela het vandaag minder gaat doen...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:51 schreef Godlike02 het volgende:
Zo nog ff koffie en dan gaan we er tegen aan.
ik vooral passief op de bank liggen en kijken.
De dames verschrikkelijk goed zingen
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:52 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik heb opeens het gevoel dat Raffaela het vandaag minder gaat doen...
Wat zijn we eensgezindquote:
ziek zwak en misselijk. tja dat gebeurd wel eens als je zwanger bentquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:55 schreef WithMe het volgende:
Ze is wel ziek ja, dus wie weet.
Nee joh, ze gaat gewoon doorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:52 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik heb opeens het gevoel dat Raffaela het vandaag minder gaat doen...
Ah dat is de smoes deze week?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:55 schreef WithMe het volgende:
Ze is wel ziek ja, dus wie weet.
Wat ben ik toch blij met mijn laptopquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom maar op, ik kom tijdens de reclame blokken weer terug, want het begint overeen minuut!
Weg met Floortjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:00 schreef WithMe het volgende:
Moge de slechtste vrouw afvallen.
Ze heeft het wel wéér tot de media geschoptquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ah dat is de smoes deze week?![]()
Het is elke week wat anders.
En deze week moest ze ook nog een optreden afzeggen![]()
Elke idols kandidaat weet toch dat ze dat niet mogen zo lang ze mee doen![]()
Stomme doos.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat ben ik toch blij met mijn laptop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |