Heb de posers nog wel ergens liggen en die sjaaltjes ook nog welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Poster waren alleen eerste jaar he?
Vorig jaar de sjaaltjes, dit jaar dus de sterren.
tv captures zijn veel te kleinquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:24 schreef chansadres het volgende:
Dat wordt wachten op Floortje zaterdag, toch Lynx?
Ik doelde eigenlijk meer op volgende week zaterdagquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
tv captures zijn veel te klein.
Voor een beetje formaat heb ik wel 3000x2000 pixel plaatjes nodig
Misschien kan ik dan als ik het lief vraag bij m'n oude werkgever gebruik maken van de A0 printer![]()
Ow zoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:32 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op volgende week zaterdag
Tijdens de show niet. Alleen tijdens backstage.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:40 schreef WithMe het volgende:
Mag je eigenlijk wel foto's maken?
Niet tijdens de opnames lijkt mij.. Maar tijdens de backstage wel toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:40 schreef WithMe het volgende:
Mag je eigenlijk wel foto's maken?
Maar moet je camera's dan afgeven als je de tribune op gaat?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tijdens de show niet. Alleen tijdens backstage.
Nee. maar zodra je 1 foto maakt word je fototoestel wel afgenomenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:45 schreef WithMe het volgende:
[..]
Maar moet je camera's dan afgeven als je de tribune op gaat?
Ah, ok. Wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee. maar zodra je 1 foto maakt word je fototoestel wel afgenomen
Je kunt niet net als bij CSI een kleine foto vergroten terwijl die superscherp blijft?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Heb ik wel hi-res foto's nodig. Is óók prima
Die photoshop-plugin kan ik maar niet vindenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je kunt niet net als bij CSI een kleine foto vergroten terwijl die superscherp blijft?![]()
O nee tochquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:04 schreef PeRi het volgende:
Ik moet vanavond waarschijnlijk missen..
Alhoewel de kans groot is dat ik toch een stukje kan zien, ik heb een verjaardag vanavond waar 99% van de aanwezigen homo is. Hm.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:09 schreef Svensational het volgende:. Alsof alleen homo's Idols kijken.
. En alsof homo's het leuk vinden om naar vier vrouwen te kijken
.
Ik ook, en de uitslag mis ik sowiesoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:04 schreef PeRi het volgende:
Ik moet vanavond waarschijnlijk missen..
Zo doe ik het meestal ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:28 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga vanavond gewoon lekker op de bank kijken, dan ga ik in de reclames wel even forummen.![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo doe ik het meestal ook.
Alleen twijfel ik vandaag of ik dat wel moet doen.
OMdat ik bang ben voor mijn postaantalquote:
Niet tijdens de uitzending FOK!ken, scheelt zo weer een heel aantal postsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:31 schreef WithMe het volgende:
Aha. En dus?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet tijdens de uitzending FOK!ken, scheelt zo weer een heel aantal posts. Maar ik weet niet of het gaat lukken
.
Daar ben ik juist bang voor. De vorige keer was ik meteen het mikpunt van alle ellendequote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:34 schreef WithMe het volgende:
Maar waarom zou je bang zijn voor je postaantal? Er gaat toch niemand overheen.![]()
Niet alleen jij hoor, maar ik kan geen topic binnenkomen zonder dat het over de postaantallen gaat.quote:
Ik heb je nummer toch nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:23 schreef PeRi het volgende:
Ik wil ook iemand die me de uitslag smst.
Wil je het echt doen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb je nummer toch niet.
Als ik je nummer heb, why notquote:
Liefquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik je nummer heb, why not? Ik bedoel, het is maar een sms-je hoor
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |