JAAAAquote:
4 Damesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:23 schreef Californian_dreamer het volgende:
alweer naar studio 22?veel plezier alvast
Nee ik bedoel vorig jaar had je het thema big band en het thema Keuze maar dit jaar is dat 1 thema. Dus vraag me af wat dit jaar het laatste thema is. Want meestal is dat anders of speciaal.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:31 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, in 1 show, dus het thema zal wel 'keuze van...' heten ofzo
Keuze was apart en dit jaar ook hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:33 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nee ik bedoel vorig jaar had je het thema big band en het thema Keuze maar dit jaar is dat 1 thema. Dus vraag me af wat dit jaar het laatste thema is. Want meestal is dat anders of speciaal.
Nu heb ik je op een leugen betrapt, want er zijn 2 woorden die je vergat. rijmerderijmquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:05 schreef Woelli het volgende:
[..]
[afbeelding]
Floortje is stom, want ze kijkt hier dom!
Yes!! heb ik toch nog eens gelijk over Floortje![]()
![]()
Nee nee, ik gebruik het woord niet nooit in rijmpjesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nu heb ik je op een leugen betrapt, want er zijn 2 woorden die je vergat. rijmerderijm
"Floortje is niet stom, want ze kijkt hier niet dom!"
quote:De VVD afdeling van Emmen dacht donderdagavond laat hét hedendaagse visitekaartje van Emmen in huis te halen, ter versterking van de verkiezingscampagne. In café Markant zou Idols-kandidate Raffaëla Paton openlijk haar steun betuigen aan de Emmer liberalen, maar dat feest ging op het allerlaatste moment niet door. Dat meldt ZIJonline.
De plaatselijke VVD afdeling had bedacht dat ze met het inzetten van de bekende Idols zangeres wel eens op wat meer publiciteit zouden kunnen rekenen. De bedoeling was dat Raffaëla samen met doorbrekend fotomodel Angela Willemsen, eveneens uit Emmen, voor het oog van een legertje fotografen de plaatselijke VVD-voorman Harry Leutscher op de wang zoenen. Maar het mocht niet zo zijn. RTL 4 greep in. De zender die Idols op de buis brengt staat niet toe dat deelnemers aan de nationale talentenshow op eigen houtje in de openbaarheid treden, laat staan zich openlijk mengen in politieke debatten.
Dat staat er al een dagquote:
Dan lijkt me het beste als Angelique er uit gaatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:08 schreef Andiyan het volgende:
Ik vrees trouwens dat een klein (of misschien wel groot!) gedeelte van FOK! niet zo blij zal zijn of zelfs manisch depressief wordt na zaterdag. Een van onze favorieten gaat er namelijk nu toch uit, want alle vier hebben een groep aanhang hier, en één moet er weg. Dus, wie het ook wordt, ik zal met jullie meerouwen. (of rouwen jullie mee met mij?) Want ik vind dat deze 4 het meer dan verdiend hebben om bij de laatste vier te komen.
![]()
Zeker ivm 4 maart zal het afvallen van één van de vier extra hard vallen. Het zal toch een domper zijn als je je favoriet dan niet kan zien optreden.![]()
Let's just it won't be Raf
Dat klopt wel ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:12 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dan lijkt me het beste als Angelique er uit gaat![]()
Want op fok heeft zij toch het minst aantal fans!
Bij mij op school ken ik der genoegquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:15 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ellen is trouwens ook bij niet veel mensen #1, jullie zijn alleen bloedfanatiek.![]()
Juist. Dat iedereen het ff weet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:49 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ja.![]()
En Floortje staat het mooist op de foto.![]()
En het mag vaak genoeg herhaald wordenquote:
Ik wil die foto op posterformaatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:49 schreef chansadres het volgende:
[..]
En het mag vaak genoeg herhaald worden
Droomt lekker weg in die ogen....
Denkt aan de finale. Zullen vast posters worden uitgedeeld weerquote:
Ik hoop het. En anders moeten we het Mark maar eens lief gaan vragen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
Denkt aan de finale. Zullen vast posters worden uitgedeeld weer
Klopt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Poster waren alleen eerste jaar he?
Vorig jaar de sjaaltjes, dit jaar dus de sterren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |