Wil jij soms klappen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik gun het de Ellenfans weldat pijnlijke moment dan, he
Superhero?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:44 schreef PeRi het volgende:
*S-H bitchslapt*
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:10 schreef Svensational het volgende:. Dat was om Bupatih te pesten
.
IK gun het zelfde voor jouquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
IK gun het zelfde voor jou
Met 1 verschil... jou gun ik het dubbele![]()
Ik erger me aan mensen die 'ik irriteer me aan' zeggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]Wat bedoel je?
Ik lig er niet wakker van als één van de overgebleven kandidaten eruit gaat hoor, ik irriteer me alleen aan Ellen, dus zij moet er maar uit
Voor de rest is m'n spelling en taalgebruik perfect, dus zeur nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik erger me aan mensen die 'ik irriteer me aan' zeggen.
Ik houd nog steeds van je, hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Voor de rest is m'n spelling en taalgebruik perfect, dus zeur niet.
Wie zal vanavond Idols moeten verlaten?? Ik gok op Ellen!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:40 schreef WithMe het volgende:
Vanavond wordt het pijnlijk voor een aantal van ons. Iemand die hier een grote groep fans heeft zal vanavond de strijd moeten verlaten.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe kán je het zeggen?!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een haat-liefde hier zeg.
OT: Ik zit even oude workshops te kijen, en het valt me op dat de workshops van Idols II qua begeleiding nog het best zijn.
Ik houd wel van die akoestische begeleiding.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:39 schreef Lynx666 het volgende:
Ik dacht eerst dat dit gewoon een plaat tussen de gesprekken door was toen ik inschakelde
quote:Eerlijk is eerlijk, Christon gaat er komen. Hij schrijft waanzinnig goede liedjes, is meer een singer-songwriter dan een idool.
Nou, ik moet eerlijk toegeven dat ik flink onder de indruk ben van hetgeen wat Christon net zong! Hij heeft een goede uitstraling, maar qua zang was ik er niet weg van.. echter klonk dit echt goed hoor! zo zeg, goed gedaan Christon.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Christon er wel komt.
Als ie zo doorgaat zeker welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Christon er wel komt.
IK bedoel het te zeggen... DAt ik jou die pijn gun.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]Wat bedoel je?
Ik lig er niet wakker van als één van de overgebleven kandidaten eruit gaat hoor, ik irriteer me alleen aan Ellen, dus zij moet er maar uit
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:43 schreef Woelli het volgende:
[..]
IK bedoel het te zeggen... DAt ik jou die pijn gun.
Dus met andere woorden, ik hoop dat vanavond Raf er uit gaat![]()
Niet eerlijk, mijn favorieten zijn er allemaal al uit. Nu wordt het wel eens tijd voor Ellen, vind ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:43 schreef Woelli het volgende:
[..]
IK bedoel het te zeggen... DAt ik jou die pijn gun.
Dus met andere woorden, ik hoop dat vanavond Raf er uit gaat![]()
Denk dat Harm zijn tekst wel kan onthouden. If not, dan kan het nog leuke radio opleveren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, een weddenschap tussen Eddy en Harm of hij de teksten uit z'n hoofd kan zingenBen benieuwd of het lukt
Niet alleen jou favorieten zijn er uit hoor. Mij favorieten ook. Op Ellen na danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Niet eerlijk, mijn favorieten zijn er allemaal al uit. Nu wordt het wel eens tijd voor Ellen, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |