Oh ja! Big Band is ook leuk...ben benieuwd. En Ellen vliegt er uit vanavond.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Nee, da's volgende week. Vanavond Big Band.
Dat hoop ik niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh ja! Big Band is ook leuk...ben benieuwd. En Ellen vliegt er uit vanavond.
Volgende week gaat echt tof worden!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Nee, da's volgende week. Vanavond Big Band.
InderdaadO+quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgende week gaat echt tof worden!![]()
This way, pleasequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:40 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik heb echt genoeg van Idols, sorry dat ik het moet zeggen. Het herhaalt maar en het herhaalt maar, ik vind het echt saai geworden.
Ik heb opeens het gevoel dat Raffaela het vandaag minder gaat doen...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:51 schreef Godlike02 het volgende:
Zo nog ff koffie en dan gaan we er tegen aan.
ik vooral passief op de bank liggen en kijken.
De dames verschrikkelijk goed zingen
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:52 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik heb opeens het gevoel dat Raffaela het vandaag minder gaat doen...
Wat zijn we eensgezindquote:
ziek zwak en misselijk. tja dat gebeurd wel eens als je zwanger bentquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:55 schreef WithMe het volgende:
Ze is wel ziek ja, dus wie weet.
Nee joh, ze gaat gewoon doorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:52 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik heb opeens het gevoel dat Raffaela het vandaag minder gaat doen...
Ah dat is de smoes deze week?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:55 schreef WithMe het volgende:
Ze is wel ziek ja, dus wie weet.
Wat ben ik toch blij met mijn laptopquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom maar op, ik kom tijdens de reclame blokken weer terug, want het begint overeen minuut!
Weg met Floortjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:00 schreef WithMe het volgende:
Moge de slechtste vrouw afvallen.
Ze heeft het wel wéér tot de media geschoptquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ah dat is de smoes deze week?![]()
Het is elke week wat anders.
En deze week moest ze ook nog een optreden afzeggen![]()
Elke idols kandidaat weet toch dat ze dat niet mogen zo lang ze mee doen![]()
Stomme doos.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat ben ik toch blij met mijn laptop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |