Oh, ik dacht dat je alleen voor Ellen ging. Maarja, we zullen vanavond wel zien he.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Niet alleen jou favorieten zijn er uit hoor. Mij favorieten ook. Op Ellen na dan![]()
Jawel hoor, voor jou welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het is áltijd tijd voor Floortje
Maar zo bedoelde jij het vast niet.
Ellen heeft wel altijd met stip op 1 bij mij gestaanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je alleen voor Ellen ging. Maarja, we zullen vanavond wel zien he.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel hoor, voor jou wel. Wat jij wil.
En wederom erg schreeuwerigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:49 schreef WithMe het volgende:
Ik vind hem weer vrij onverstaanbaar.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat harm daar gewoon de tekst erbij heeft liggen.
Harm klonk ook best okeequote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Iedereen klinkt beter op de radio dan tijdens de liveshow, lijkt het wel
Dat wordt echt geweldig, denk ik. Sowieso is live begeleiding beter dan zo'n midi-tape.quote:
Ja, die eerste live show vond ik dan ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat wordt echt geweldig, denk ik. Sowieso is live begeleiding beter dan zo'n midi-tape.
Hij heeft gewonnen!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, nu de weddenschap, Harm heeft 5 min gehad om het in z'n hoofd te stampen.
Behalve die achtergrondzangeresjesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:52 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, die eerste live show vond ik dan ook![]()
Hij flikte het wel...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, nu de weddenschap, Harm heeft 5 min gehad om het in z'n hoofd te stampen.
Oh mijn radio loopt achter, ik hoorde die zin toen ik dit lasquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij heeft gewonnen!![]()
Harm: " het is gewoon een kut nummer "
Hij kon er port mee winnen, logisch dat hij het nu wel weetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hij flikte het wel...
...qua tekst
Ik luister ook via het internet, eigenlijk altijd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh mijn radio loopt achter, ik hoorde die zin toen ik dit lasMaar ik luister dan ook via internet
Ze hadden 'm tijdens Idols eigenlijk na elke aflevering drank moeten belovenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij kon er port mee winnen, logisch dat hij het nu wel weet.
hahahaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze hadden 'm tijdens Idols eigenlijk na elke aflevering drank moeten beloven
Dan had ie "Blauw blauw blauw" moeten zingen bij de NL uitzendingquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze hadden 'm tijdens Idols eigenlijk na elke aflevering drank moeten beloven
hahahquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dan had ie "Blauw blauw blauw" moeten zingen bij de NL uitzending.
Hmm, ben benieuwd waar ze het over zullen hebben... Ik bedoel BigBand is niet echt een thema waar je over kunt praten...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben benieuwd naar de filmpjes van deze keer.
Hoeft ook niet perfect te zijn, ze krijgt toch wel genoeg stemmen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zal moeten blijken, ze heeft andere nummers ook wel slechter gezongen, dus er is geen garantie dat ze het perfect gaat doen.
Dat zeiden ze ook over Serge!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoeft ook niet perfect te zijn, ze krijgt toch wel genoeg stemmen.![]()
Dat is waar, maar Floortje spreekt toch echt wel meer mensen aan dan Serge denk ik zoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:12 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over Serge!!!
Onderschat dat niet!
Dat is te hopen voor je.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Floortje spreekt toch echt wel meer mensen aan dan Serge denk ik zo
Ik denk toch echt wel dat Floortje doorgaat vanavond. Ik vrees voor Raffaela, maar ik hoop echt dat Ellen vertrekt. Ik weet niet of ik haar live wel kan aanhorenquote:
Ik wil dat Raffaela blijft.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk toch echt wel dat Floortje doorgaat vanavond. Ik vrees voor Raffaela, maar ik hoop echt dat Ellen vertrekt. Ik weet niet of ik haar live wel kan aanhoren![]()
Maar denk eht wel hoorquote:
Ik ook.quote:
Nee, da's volgende week. Vanavond Big Band.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:24 schreef Shirley het volgende:
Vanavond toch de keuze van de jury en de kijkers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |