Ja ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:39 schreef Lynx666 het volgende:
Ik dacht eerst dat dit gewoon een plaat tussen de gesprekken door was toen ik inschakelde
quote:Eerlijk is eerlijk, Christon gaat er komen. Hij schrijft waanzinnig goede liedjes, is meer een singer-songwriter dan een idool.
Nou, ik moet eerlijk toegeven dat ik flink onder de indruk ben van hetgeen wat Christon net zong! Hij heeft een goede uitstraling, maar qua zang was ik er niet weg van.. echter klonk dit echt goed hoor! zo zeg, goed gedaan Christon.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Christon er wel komt.
Als ie zo doorgaat zeker welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Christon er wel komt.
IK bedoel het te zeggen... DAt ik jou die pijn gun.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]Wat bedoel je?
Ik lig er niet wakker van als één van de overgebleven kandidaten eruit gaat hoor, ik irriteer me alleen aan Ellen, dus zij moet er maar uit
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:43 schreef Woelli het volgende:
[..]
IK bedoel het te zeggen... DAt ik jou die pijn gun.
Dus met andere woorden, ik hoop dat vanavond Raf er uit gaat![]()
Niet eerlijk, mijn favorieten zijn er allemaal al uit. Nu wordt het wel eens tijd voor Ellen, vind ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:43 schreef Woelli het volgende:
[..]
IK bedoel het te zeggen... DAt ik jou die pijn gun.
Dus met andere woorden, ik hoop dat vanavond Raf er uit gaat![]()
Denk dat Harm zijn tekst wel kan onthouden. If not, dan kan het nog leuke radio opleveren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, een weddenschap tussen Eddy en Harm of hij de teksten uit z'n hoofd kan zingenBen benieuwd of het lukt
Niet alleen jou favorieten zijn er uit hoor. Mij favorieten ook. Op Ellen na danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Niet eerlijk, mijn favorieten zijn er allemaal al uit. Nu wordt het wel eens tijd voor Ellen, vind ik.
Oh, ik dacht dat je alleen voor Ellen ging. Maarja, we zullen vanavond wel zien he.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Niet alleen jou favorieten zijn er uit hoor. Mij favorieten ook. Op Ellen na dan![]()
Jawel hoor, voor jou welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het is áltijd tijd voor Floortje
Maar zo bedoelde jij het vast niet.
Ellen heeft wel altijd met stip op 1 bij mij gestaanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je alleen voor Ellen ging. Maarja, we zullen vanavond wel zien he.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel hoor, voor jou wel. Wat jij wil.
En wederom erg schreeuwerigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:49 schreef WithMe het volgende:
Ik vind hem weer vrij onverstaanbaar.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat harm daar gewoon de tekst erbij heeft liggen.
Harm klonk ook best okeequote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Iedereen klinkt beter op de radio dan tijdens de liveshow, lijkt het wel
Dat wordt echt geweldig, denk ik. Sowieso is live begeleiding beter dan zo'n midi-tape.quote:
Ja, die eerste live show vond ik dan ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat wordt echt geweldig, denk ik. Sowieso is live begeleiding beter dan zo'n midi-tape.
Hij heeft gewonnen!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, nu de weddenschap, Harm heeft 5 min gehad om het in z'n hoofd te stampen.
Behalve die achtergrondzangeresjesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:52 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, die eerste live show vond ik dan ook![]()
Hij flikte het wel...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, nu de weddenschap, Harm heeft 5 min gehad om het in z'n hoofd te stampen.
Oh mijn radio loopt achter, ik hoorde die zin toen ik dit lasquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij heeft gewonnen!![]()
Harm: " het is gewoon een kut nummer "
Hij kon er port mee winnen, logisch dat hij het nu wel weetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hij flikte het wel...
...qua tekst
Ik luister ook via het internet, eigenlijk altijd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh mijn radio loopt achter, ik hoorde die zin toen ik dit lasMaar ik luister dan ook via internet
Ze hadden 'm tijdens Idols eigenlijk na elke aflevering drank moeten belovenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij kon er port mee winnen, logisch dat hij het nu wel weet.
hahahaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze hadden 'm tijdens Idols eigenlijk na elke aflevering drank moeten beloven
Dan had ie "Blauw blauw blauw" moeten zingen bij de NL uitzendingquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze hadden 'm tijdens Idols eigenlijk na elke aflevering drank moeten beloven
hahahquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dan had ie "Blauw blauw blauw" moeten zingen bij de NL uitzending.
Hmm, ben benieuwd waar ze het over zullen hebben... Ik bedoel BigBand is niet echt een thema waar je over kunt praten...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben benieuwd naar de filmpjes van deze keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |