Ik heb er niet zo op gelet eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
Merk nu trouwens dat het geluid bij Raf erg zacht staat, of ligt dat ana mij?
Edit: Oh wacht, laat maarquote:
Nou ja, niet zozeer voetbal opzich, maar Ajaxquote:
That's better.quote:
Van dit seizoen gewoon de beste natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze ronde van Idols was toch één van de kwalitatiefste van dit seizoen, vind ik..
Ik heb het zeker gemistquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Harm is zometeen te gast bij Jensen, zal wel lachen worden. Ik dacht ik meld het nog maar even, aangezien niemand heeft gereageerd in het Harmtopic.
Het wordt wel herhaald, morgen rond een uur of zes, weet niet op welke zender.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Jensen wordt nog herhaald.![]()
Edit: oh nee! Dat was vorig seizoen wel altijd.![]()
Hm, zal nog wel op de site van jensen komen te staan dan.
Ik vond het weer mooiquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:27 schreef WithMe het volgende:
Nu al een legendarisch moment in de Nederlandse tv-geschiedenis.
quote:
Omdat hij niet naar de kruk hoefde?:Pquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat heb ik blijkbaar gemist ofzo. Vertel!
Verzin jij wat beters danquote:Op donderdag 23 februari 2006 07:36 schreef buzzer het volgende:
na zoveel weken Idols zo'n lullige TT
Eerst vertel je het, en dan zeg je dat je dat gemist hebtquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat heb ik blijkbaar gemist ofzo. Vertel!
Gister voor de tweede keer gekeken, het was echtquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:18 schreef Yeahinho het volgende:
Oh nu snap ik em. Met die bank/krukken enzo...
quote:Het thema van Liveshow 9 is Big Band!
Wow, helemaal te gek! 45%
Eindelijk, mijn favoriete thema 6%
Ik vroeg me al af waar Big Band bleef 50%
Aantal stemmen: 576
Je kan er niet tegen zijn, en het totaal is 101%quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:10 schreef WithMe het volgende:
Wat een rare poll eigenlijk op idols.nl:
[..]
Dat heeft met afronding te maken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan er niet tegen zijn, en het totaal is 101%.
JAAAAquote:
4 Damesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:23 schreef Californian_dreamer het volgende:
alweer naar studio 22?veel plezier alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |