quote:Semi-Finals
Tuesday, February 21 - 12 Male Semifinalists (2 hours)
Wednesday, February 22 - 12 Female Semifinalists (2 hours)
Thursday, February 23 - Results Show (1 hour)
Tuesday, February 28 - 10 Male Semifinalists (90 minutes)
Wednesday, March 1 - 10 Female Semifinalists (90 minutes)
Thursday, March 2 - Results Show (1 hour)
Tuesday, March 7 - 8 Male Semifinalists (1 hour)
Wednesday, March 8 - 8 Female Semifinalists (1 hour)
Thursday, March 9 - Results Show (1 hour)
Finals
Tuesday, March 14 - 12 finalists (2 hours)
Wednesday, March 15 - Results Show (30 minutes)
Tuesday, March 21 - 11 finalists (2 hours)
Wednesday, March 22 - Results Show (30 minutes)
Tuesday, March 28 - 10 finalists (1 hour)
Wednesday, March 29 - Results Show (30 minutes)
Tuesday, April 4 - 9 finalists (1 hour)
Wednesday, April 5 - Results Show (30 minutes)
Tuesday, April 11 - 8 finalists (1 hour)
Wednesday, April 12 - Results Show (30 minutes)
Tuesday, April 18 - 7 finalists (1 hour)
Wednesday, April 19 - Results Show (30 minutes)
Tuesday, April 25 - 6 finalists (1 hour)
Wednesday, April 26 - Results Show (30 minutes)
Tuesday, May 2 - 5 finalists (1 hour)
Wednesday, May 3 - Results Show (30 minutes)
Tuesday, May 9 - 4 finalists (1 hour)
Wednesday, May 10 - Results Show (30 minutes)
Tuesday, May 16 - 3 finalists (1 hour)
Wednesday, May 17 - Results Show (30 minutes)
Finale
Tuesday, May 23 - 2 finalists (1 hours)
Wednesday, May 24 - Results Show (2 hours)
Niet op de site.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:52 schreef Kirstenn het volgende:
Eens kijken, staan er ook filmpjes van hoe ze zingen?![]()
Katharine McPhee vind ik nog het best.... wow ik vind haar zo geweldig! Echt mijn favoriet!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik blijf maar terug"zappen"naar Paris en Mandisa.
Ik vind dr ook keigoed...ze moet alleen iets meer uitstraling kweken. Anders ligt ze er over 2 weken alsnog uitquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Katharine McPhee vind ik nog het best.... wow ik vind haar zo geweldig! Echt mijn favoriet!
ik vind haar juist een geweldige uitstraling hebben... ze viel me bij de auditie al op!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind dr ook keigoed...ze moet alleen iets meer uitstraling kweken. Anders ligt ze er over 2 weken alsnog uit![]()
Deze had k van een blog af..omdat die gozer fan was van Mandisa en paris..quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
waar haal je die mp3tjes vandaan?
jammer....quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Deze had k van een blog af..omdat die gozer fan was van Mandisa en paris..
Mn "oude" bron is ermee gekapt
Die blijft er echt wel in tot de laatste 5 hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind dr ook keigoed...ze moet alleen iets meer uitstraling kweken. Anders ligt ze er over 2 weken alsnog uit![]()
Ik vind dr keigoed..maar vanuit Amerika gezien...quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:40 schreef -tK- het volgende:
[..]
Die blijft er echt wel in tot de laatste 5 hoor![]()
ik dacht echt dat het op het eind niet beter kon... wel dus![]()
Jessica had maar 1 nummer gezongen tijdens de live shows die mij echt is bijgebleven (super was die trouwens, ben ff de naam kwijt) maar de rest kan ik mij niet echt meer herinneren.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind dr keigoed..maar vanuit Amerika gezien...
Jessica Sierra was ook geniaal maar zonder uitstraling.
Jessica's CD versie van Total Eclipse of the Heart is zo goed..(en helaas zo dicht tegen t origineel aan)quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:46 schreef -tK- het volgende:
[..]
Jessica had maar 1 nummer gezongen tijdens de live shows die mij echt is bijgebleven (super was die trouwens, ben ff de naam kwijt) maar de rest kan ik mij niet echt meer herinneren.
Als zij het zo volhoud gaat het wel goedkomen denk ik :p
Ze ziet er ook liever/schattiger/lekkerder uit dan Jessica
Juist dat was emquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jessica's CD versie van Total Eclipse of the Heart is zo goed..(en helaas zo dicht tegen t origineel aan)
Leeft AI een beetje in Amerika?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:07 schreef maartena het volgende:
Paris Bennet was mijn favoriet van gisteravond. Mijn vrouw vond Lisa Tucker beter. Dus gisteren zijn er 2 stemmen naar deze twee dames gegaan.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Leeft AI een beetje in Amerika?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:49 schreef maartena het volgende:
[..]
De ratings van American Idol stonden vorige week op #1
De Olympische Spelen op #5
Dus dat zegt wel iets
Vond je die goed? Ik vond haar juist zwaar tegenvallen. Heb Hind's versie er eens naastgelegd en zij zingt hem mooier. Kinnik zat er een paar keer goed naast. Haar langste uithalen zaten er wel goed op gelukkig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
Kinnik SkyWat een stem! Geweldig!
Hier: http://www.realitytvlinks.com/americanidol.htmlquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar weet Amerika ook wie de kandidaten zijn? Zijn er al favo's
Ik hoorde dat Ayla bv erg geplugd word door haar ma!
Hoelang nog tot de heren moeten?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:15 schreef maartena het volgende:
[..]
Hier: http://www.realitytvlinks.com/americanidol.html
Een hele dikke lange lijst met fansites van American Idol....
Hier zijn wat polls te vinden etc....http://www.americanidolwatch.com/
Ik denk wel dat het aardig leeft inderdaad, gezien de ratings en de grote hoeveelheid info die te vinden is op het web.
Aan de oost kust over 5 uur, aan de west kust over 8 uur. Als ik aan de westkust klaar ben met kijken (over 10 uur dus) dan moet de oostkust uitzending al op het internet te vinden zijn. Ik vind soms zelfs uitzendingen van shows op mijn favoriete trackers nog voordat de westkust uitzending begint.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoelang nog tot de heren moeten?
Eerste auditie was inderdaad geweldig. Daarna heeft ze me eigenlijk, niet echt meer kunnen boeien. Wel een kanshebster...quote:Op donderdag 23 februari 2006 03:46 schreef clumsy_clown het volgende:
- Paris heeft voor mij haar eerste auditie niet kunnen overtreffen, maar straalde weer vandaag. Heerlijke stem, dat verschil met haar praatstem is echt geweldig. Leuk hoe ze gewoon thuis leek te horen op het podium. Die komt ver.
Ze was wel heel erg aan het springen tijdens haar optreden. Ik vond het een beetje gekunsteld met haar uitdrukkingen en gebaartjes. Het zag er zo ingestudeerd uit. Net een toneelstukje. Zal haar leeftijd wel zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Eerste auditie was inderdaad geweldig. Daarna heeft ze me eigenlijk, niet echt meer kunnen boeien. Wel een kanshebster...
Hier ook. Wordt tijd dat Dino een mailing verstuurt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het gaat hier keilangzaam..
whahahahaha Ik postte t net in de Blueroom!quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:34 schreef charmed_angel het volgende:Harm flashback... wat doet Harm in AI
OMG vind ik dus helemaal niks die Bucky
Heb het nummer ook doorgespoeld... zonde van mijn tijd
Jij zapt er snel doorheen!quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:38 schreef charmed_angel het volgende:
Jose 'sway' penala begin was slecht en vals..... Supersaaie stem, en ik vind hem lelijk.....
Liedje overigens ook niet afgeluisterd
ik kijk de filmpjes niet.... zonde van me tijdquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij zapt er snel doorheen!![]()
K kijk ook echt nog de filmpjes enzo..![]()
ik vond het echt verschrikkelijk!quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jose: Tja..ik houd niet van t slijmerige en hoge..maar t optreden was op zich wel goed.
Ik vond het nummer juist leuker dan zijn zangkwaliteiten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
Erg fout nummer jah Gedeon McKinney. Maar wel supergoed gezongen![]()
Dat viel me ook al op inderdaad..... Another hot one tonight!quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik word echt gek van Randy's WE GOT A HOT ONE TOOONIGHT
Goh, wat een verrassing, kwijlende vrouwen bij Acequote:Op donderdag 23 februari 2006 18:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ace YoungIk vond hem echt goed ook!
En het is een lekker ding uiteraard.... hoewel ik mannen met lang haar altijd niks vind
![]()
Tja... in de VS kunnen ze natuurlijk trekken uit een pool van bijna 300 miljoen Amerikanen - of althans, de miljoenen mensen die tussen de 16 en de 28 zijn. (Taylor Hicks was 28 toen hij werd geselecteerd). In de afgelopen 4 seizoenen zijn ze natuurlijk iedere keer naar andere grote Amerikaanse steden geweest, inclusief een keer naar Hawaii vorig jaar in seizoen 4. Ze kunnen dus vee vaker putten uit nieuwe bronnen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:02 schreef Danzig het volgende:
Ik moet zeggen dat de kwaliteit overall hoog was, vele malen hoger dan hier in Nederland. De Amerikaanse kandidaten zingen niet alleen beter maar weten zich ook veel beter te presenteren.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:28 schreef maartena het volgende:
Ze zouden eigenlijk een European Idol moeten doen, met Engelse, Franse, en Duitse juryleden ofzo.... en audities in Brussel, Frankfurt, London, Parijs, Rome, Madrid en Stockholm ofzo.....
Er is toch al eens keer zoiets geweest? World Idol volgens mij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:28 schreef maartena het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk een European Idol moeten doen, met Engelse, Franse, en Duitse juryleden ofzo.... en audities in Brussel, Frankfurt, London, Parijs, Rome, Madrid en Stockholm ofzo.....
Kan je je computer niet aansluiten op je tv? lijkt me iets makkelijkerquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/822489/2/50#35422685]donderdag 23 februari 2006
Ik brand American Idol altijd op dvd en kijk het dan op mijn breedbeeld tv.
Dan wordt het toch meer een tv programma dan als ik via mijn pc kijk.
Gelukkig kan mijn dvd NTSC formaat aan, anders krijg je zo'n hikje iedere seconde.
Godver, waarom moet ik het nu juist met jou eens zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:17 schreef twi het volgende:
[..]
Goh, wat een verrassing, kwijlende vrouwen bij Ace
Taylor Hicks is geweldig. Misschien qua zang niet helemaal de top, maar die hele uitstraling, dat haar, z'n houding. Echt helemaal geweldig. Ik heb 'm gewoon een paar keer opnieuw beluisterd en bekeken. Gewoon een unieke persoonlijkheid.
Gisteren ook de vrouwen gekeken en ik ben er nog niet echt uit wie m'n favoriet is eigenlijk. Ik hou niet zo van dat hele plattelandse van die Kellie Pickler, maar op de een of andere manier vind ik dat ook wel erg cute, zolang ze het niet te erg overdrijft met 'r opa en de sandwiches.
Heb echt een hekel aan die Paris, en begin 'm ook te krijgen aan Katherine. Hoe die de aandacht naar zich toe trekt en zichzelf goed vindt, daar gaan de nekharen toch van overeind staan. En Ayla Brown is ook wat "gemaakt", hoewel ik dat liedje van 'r wel, Reflection, erg mooi gezongen vond.
Bij de mannen ga ik toch voor Taylor Hicks en Chris Daughtry. Beide gewoon ontzettend opvallende karakters met een goede stem, waar je gewoon heerlijk naar kunt luisteren en kijken tegelijk. Bij de vrouwen dan maar voor Lisa Tucker en Kellie Pickler.
/edit: Zijn dus de mensen die ik persoonlijk het liefste zie, maar uiteraard zullen de gebruikelijke Elliots, Aces, Paris'en, en dus hopelijk Lisa's het verst komen.
Tussen de pc en de tv zit een meter of 25 en een hele verdieping.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:00 schreef Danzig het volgende:
[..]
Kan je je computer niet aansluiten op je tv? lijkt me iets makkelijker
OK, dan is het inderdaad geen optiequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:33 schreef dolfg het volgende:
[..]
Tussen de pc en de tv zit een meter of 25 en een hele verdieping.
Dus dat is voor mij niet echt een optie.
Maar met NERO kan ik er mooie dvd's van bakken, 1 druk op de knop en hij rolt.![]()
Vergeet ook niet dat Nederland helemaal geen zanggeschiedenis heeft. In Amerika zit iedereen die een beetje kan zingen in een kerkkoor, zeker in die dorpjes. In een land als Australie heb je ook veel meer een muziekcultuur, daar wonen niet zo veel meer mensen als in Nederland maar de Australische Idols is ook van veel hogere kwaliteit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:28 schreef maartena het volgende:
In Nederland is die groep natuurlijk vele malen kleiner. 16 miljoen inwoners, en de groep jongeren waaruit ze kunnen putten is natuurlijk nog kleiner. En daar komt bovenop dat je in Nederland binnen 2 uur op zowat elke lokatie kunt zijn waar ze audities houden.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
Lijkt me wel nodig ook...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:54 schreef Danzig het volgende:
[..]
...........
Uitschieters voor mij bij de mannen waren Bucky (superstem), Chris en Taylor. Jammer dat de mannen bij de Nederlandse Idols allemaal van die softies zijn (ja zelfs Harm). Lijkt me overigens wel bijna 100% zeker dat Bobby gaat afvallen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:02 schreef maartena het volgende:
De uitslag!
Heren:Van die 2e vind ik het wel jammer. Die heeft toch een hele mooie stem. Gebeurt er verder tijdens de uitslag nog wat leuks? Vind het eigenlijk niet nodig die te downloaden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu met gitaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze samen zingen ja..sommige waren in hun solo stukjes echt kut!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:59 schreef Cart_man het volgende:
Moet zeggen dat het nummer wat ze samen zingen, echt vele malen beter is dan wat je hoorde bij de Nederlandse versie van idols.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mmmm.....dat had ik toch anders verwacht....
Buiten dat ik de eerste een hele leuke dame vind, zong ze ook niet verkeerd (niet top maar ook niet de minste..)
De tweede,.....tsja...daar kan ik ze wel gelijk in geven.....|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
Vind ik niet. De rest is beter, dus een terechte keuze. Datquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:21 schreef Danzig het volgende:
Bij dames toch wel een verrassende exit, had het niet verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bij de mannen vertrekt, mag verrassend genoemd worden. Waren er zo drie of vier slechter dan hem.
[ Bericht 7% gewijzigd door Cart_man op 24-02-2006 15:30:18 (spoilertags toegevoegd) ]A.M.A.B
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geen verrassing. Ze was gewoon niet goed genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vond ik echt erg goed. Had hem graag nog zeker 2 weken gezien om te bepalen of hij ècht Top 12 materiaal was.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
plaats maarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
het hele American Idol schema staat nu i/d op voor diegene die interesse hebben.
Staat i/d OP doosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
Taylor is leuk. En die emotie en overgave van hem is ook leuk. Denk alleen dat ie me snel gaat irriteren *alvast wegduik*quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ace heeft me eindelijk weten te overtuigen. Erg leuk optreden. MaarTaylor
was zoooo de man van de avond. Ik vind hem heerlijk, geweldige stem, staat ook écht te genieten waardoor het erg leuk is om te zien. Van mij mag hij echt in de finale, maar ik denk dat dat plaatsje voor Ace bestemd is. Bucky was ook verrassend goed.
Geweldig is Bucky zeker niet, maar verrassend wel, gezien het feit dat ik hem niet kendequote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Taylor is leuk. En die emotie en overgave van hem is ook leuk. Denk alleen dat ie me snel gaat irriteren *alvast wegduik*.
Ace stond voor mij al na de audities in de finale.. En ik vond Bucky niet eens zo geweldig eigenlijk.
.
Helemaal mee eens. Simon zit op z'n automatische piloot geld te verdienen, geïnteresseerd voor de show is hij totaal niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:54 schreef Seiruu het volgende:
Weet je wat. Hoe meer ik naar AI5 kijk hoe irritanter ik Paula en Simon vind. Ik vind beide absoluut niet professioneel, en met name Simon. Die zogenaamde onbeschofte quasi grappige opmerkingen beginnen erg saai en te vervelen. Een serieus gebrek aan constructieve kritiek van die gast. En Paula beoordeelt teveel met haar "gevoelens" ipv met haar kennis. Ze vertikt het gewoon om slechte dingen te zeggen en het altijd op te nemen voor zelfs de slechteren onder hen.
Randy is de enige die 9 van de 10 keer gewoon zonder bullshit vertelt wat hij goed en minder goed vindt en wel zo specifiek dat mensen er tenminste wat aan hebben.
Ik kon me Bucky eigenlijk ook niet echt heugen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Geweldig is Bucky zeker niet, maar verrassend wel, gezien het feit dat ik hem niet kende. Ace in Hollywood vind ik nog steeds niets, maar gister deed hij het echt perfect vond ik. Overtreft Taylor niet though
. Ik kan me voorstellen dat sommigen zich eraan zullen ergeren maar ik vind het geweldig
. Net als Mandisa trouwens, die 2 zijn mijn favorieten.
Simon en Paula heffen elkaar wel redelijk op vind ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:54 schreef Seiruu het volgende:
Hoe meer ik naar AI5 kijk hoe irritanter ik Paula en Simon vind. Ik vind beide absoluut niet professioneel, en met name Simon.
Ik irriteer me meer aan Paula Abdul de laatste tijd. Die moet altijd weer tegen Simon invechten.... en sorry, Simon heeft gewoon meestal toch echt wel gelijk. Hij is erg recht door zee, maar hij heeft wel erg vaak gelijk. Soms niet, maar meestal wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:54 schreef Seiruu het volgende:
Weet je wat. Hoe meer ik naar AI5 kijk hoe irritanter ik Paula en Simon vind. Ik vind beide absoluut niet professioneel, en met name Simon. Die zogenaamde onbeschofte quasi grappige opmerkingen beginnen erg saai en te vervelen. Een serieus gebrek aan constructieve kritiek van die gast. En Paula beoordeelt teveel met haar "gevoelens" ipv met haar kennis. Ze vertikt het gewoon om slechte dingen te zeggen en het altijd op te nemen voor zelfs de slechteren onder hen.
Randy is de enige die 9 van de 10 keer gewoon zonder bullshit vertelt wat hij goed en minder goed vindt en wel zo specifiek dat mensen er tenminste wat aan hebben.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:37 schreef Cart_man het volgende:
Simon vind ik dus echt niet irritant. Hij is de enige van de drie die echt voor zijn mening uitkomt, hoe bot het ook mag klinken. Ben het vaak nog met hem eens ook.
Wow, een jurylid dat zijn mening geeft, toppie joppie. Wie betaalt mij om te zeggen dat zelfs Satan hem niet in hel moet hebben omdat die zo een verdomde showbiz clown is?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:37 schreef Cart_man het volgende:
Simon vind ik dus echt niet irritant. Hij is de enige van de drie die echt voor zijn mening uitkomt, hoe bot het ook mag klinken. Ben het vaak nog met hem eens ook.
Maar ze mag er volgende week toch wel uit.quote:
nee, ze moet gewoon lekker d'r vervelende zelf blijven en dan gaat ze ver komen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:05 schreef LeBeau het volgende:
Maar ze mag er volgende week toch wel uit.
Ja!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:37 schreef twi het volgende:
Natuurlijk, iedereen geniet van American Idol
[afbeelding]
Maar maar, ik bedoelde legale rommel die van die site zijn gedownload enzoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kijk nu ff snel de optredens na van de jongens, Will klinkt echt alsof hij 1 van de jongens van Jackson is, en dan bedoel ik qua leeftijd. Hij klinkt als een 13-jarige. De danspasjes lijken ook van de Jackson 5 af te stammen
.
En het is leuk dat Jose zo hoog kan enzo, maar het klinkt imo echt nergens naar.
HAHAHAHAquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:54 schreef dolfg het volgende:
Paula zag eruit alsof ze zo uit Planet of The Apes was weggelopen.
Soort Neanderthaler hoofd en kapsel.
Nee wel van de optredensquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat bedoel je dan? MP3's van de interviews?
De top 12 waarschijnlijk wel, maar in de top 24 zitten nog heel wat baggere kandidaten bij hoor in AI5. Sommigen die hier niet eens / ook niet de workshop rondes door waren gekomen IMO.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:16 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb me bij de optredens echt vermaakt. Als je een vergelijking trekt met Idols is het verschil in niveau eik wel om te janken zo groot. American Idol heeft in potentie internationale sterren, Idols zijn het voornamelijk eendagsvliegen die na 1 hitje in het schnabbelcircuit belanden.
Ik vind Jamai anders heel erg op Bobby lijken, en die heeft gewonnenquote:Op zondag 26 februari 2006 02:58 schreef Seiruu het volgende:
[..]
De top 12 waarschijnlijk wel, maar in de top 24 zitten nog heel wat baggere kandidaten bij hoor in AI5. Sommigen die hier niet eens / ook niet de workshop rondes door waren gekomen IMO.
Ik vind juist vooral Paula erg irritant. Ze zegt echt nooit eerlijk hoe het was. Ze gaat draaien en draaien tot ze uiteindelijk iets positiefs kan zeggen. Randy valt me dit jaar mee, vorig jaar irriteerde ik me mateloos aan zijn "dogs" en "geblaf sorf of". Al heeft ie nu dus weer het nieuwe zinnetje: AI we have a hot one tonight!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:54 schreef Seiruu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
American Idol Winner Carrie Underwood will be appearing and performing on the American Idol Results show this Thursday, March 2nd, starting at 8/7c.![]()
Ik moet wat als ik me verveel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Daarom mijn subtiele hint. Nog nergens te bekennen.
Dat jij trouwens AI kijkt, nooit verwacht van zo'n hoolie
Jezus...wat een kutzooi...quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:44 schreef -tK- het volgende:
joh beginnen ze met een ts versie van 8 gig![]()
Taylorquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:03 schreef Seiruu het volgende:
Taylor Hicks is trouwens nu ERG popular in de officiele AI forums. Officiele AI forums momenteel iets van 450.000 views en 45.000 replies in "zijn" thread.
Wel beetje terecht, want hij is echt cool
Mannen heb ik al binnen, ben nu vrouwen aan het binnenhalen. Staat op die ene site dat begint met mini en eindigt met de naam van het actualiteitenprogramma op NL3.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb nu die van de vrouwen gevonden... Maar van de heren nergens te vinden...... kijk vanmiddag nog wel even
zijn dat wel de mannen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:54 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mannen heb ik al binnen, ben nu vrouwen aan het binnenhalen. Staat op die ene site dat begint met mini en eindigt met de naam van het actualiteitenprogramma op NL3.
Katharine viel best wel mee hoor. Ze begon echt goed, alleen wat verder in het nummer ging ze even vals. Maar goed dat kunnen de beste gebeuren toch? Maar daarna ging ze weer beterquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:38 schreef Cee het volgende:
Heb nu Paris, Katherine en Mandisa bekeken; Jezus, wat is er met ze gebeurd? Ik vond 't bij vlagen niet om aan te horen.
Staat op die ene site dat begint met mini en eindigt met de naam van het actualiteitenprogramma op NL3. orgquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:25 schreef Jildauu het volgende:
Waar kan ik die filmpjes vinden? Misschien staat het al ergens hoor, maar ik kon het iig niet vinden
Ik begrijp 'mquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Staat op die ene site dat begint met mini en eindigt met de naam van het actualiteitenprogramma op NL3. org![]()
Stonden de mannen er niet gewoon onder? Oh wacht.. volgens mij download ik nu twee dezelfdequote:Op donderdag 2 maart 2006 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben ik de enige die hem binnen heb
Nu de mannen nogNergens te vinden
![]()
Jawel, hij staat er nu wel geloof ik. 700.08 MB EP15.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben ik de enige die hem binnen heb
Nu de mannen nogNergens te vinden
![]()
inmiddels ook gevonden, niet traag..... nog 34 minuutjesquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:51 schreef twi het volgende:
De mannen zijn er inderdaad ook. Welk traag, vandaag.
Hij zong gewoon vals op momenten, vrij tenenkrommend om te horen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ace: Redelijk. Mis de overtuiging en hij kwam adem/kracht te kort in sommige stukken.
Die hoge noot was idd tèquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:35 schreef twi het volgende:
[..]
Hij zong gewoon vals op momenten, vrij tenenkrommend om te horen.
Gideon was ook erg, erg goed deze afleverning.
Hoe oneens ben ik 't hiermeequote:Op donderdag 2 maart 2006 17:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Chris: Slecht begin en wel OK performance. Maar zijn stem word me toch teveel een trucje..
Ik vind hem dus echt helemaal niks..... zijn stem ook niet.... en ik vind hem zo eng... gadver.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Taylor : Die stem blijft kicken..maar zn doen en laten word een beetje een act..![]()
Hele mooie en goede stem idd... maar hij is zo lelijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Elliott: goeie stem, maar zn uiterlijk en performance blijven te onzeker..en het leek alsof hij achter het nummer aanliep..
Nee vind ik niet.... ik vind dat hij juist wel met veel overtuiging zingt. Alleen hij kwam wel adem/kracht te kort in sommige stukken, ging soms ook wel vals.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ace: Redelijk. Mis de overtuiging en hij kwam adem/kracht te kort in sommige stukken.
Zeker megagoed gezongen, ik weet niet wat ik van hem moet vindenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gedeon mag ik gewoon niet, maar wel keigoed gezongen. Ik vind m eng...
Ik vind die Kevin dus helemaal niks he..... zijn stem is ook matig. Ik denk dat hij het wel gaat redden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kevin: Als het een volwassen kerel was geweest, was het zwaar matig geweest. Nu ook, maar toch vind ik het redelijk om te horen. Gaat er denk volgende week uit.
Ik vond het zo vals! Ik vind hem ook helemaal niks... Enne Ellen deed het veel beter jah!quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:ik ga Ellen's Overjoyed nòg meer waarderen dan ik al deed nu Sway m verneukt heeft,
Ik vond Will zeker wel goed.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Will Maker: Wat deed ie het goed in vergelijking met vorige week! De Jury was echt een beetje tè negatief..
Bucky vind ik nog steeds een enger bahquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bucky: goed gezongen, maar het is niet mn smaak en hij maakt geen indruk
David: Hij croont lekker, ziet er goed uit maar zn stem vloog alle kanten op..helaas.
gokje: neequote:Op donderdag 2 maart 2006 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
David is echt leukIk vind zijn stem ook lekker klinken.... lekker relaxed. ligt ook aan de nummers die hij kiest. Ik vraag me ook of hij een ander soort genre kan zingen
Niet?quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
Brenna Gethers was maar matig (gelukkig want ik vind haar helemaal niks)
Ik zit me elke keer te irriteren aan zowel Paula als die zwarte (naam kwijt).quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:58 schreef Seiruu het volgende:
Ik wil mijzelf toch even corrigeren. Toen ik zei dat Simon irritanter was dan Paula: bij nader inzien vind ik Paula toch een stuk irritanter. Schaap kan echt niets technisch zeggen en herhaalt steeds dezelfde bullshit.
Nah Randy is zeker OK. Meest technische van het groepje.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:01 schreef Cart_man het volgende:
Ik zit me elke keer te irriteren aan zowel Paula als die zwarte (naam kwijt).
(Over)duidelijk verschil in smaak. Vond het niet om aan te horen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
wat is er mis bij Heather? Ik vind haar veel leuke dan Kellie.... en ze kan ook veel beter zingen.
Ze was echt goed deze aflevering !
Gelukkig! Dan kan ik het nu alleen maar met je eens zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:58 schreef Seiruu het volgende:
Ik wil mijzelf toch even corrigeren. Toen ik zei dat Simon irritanter was dan Paula: bij nader inzien vind ik Paula toch een stuk irritanter. Schaap kan echt niets technisch zeggen en herhaalt steeds dezelfde bullshit.
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:07 schreef woutf het volgende:
Ben ik de enige die Lisa Tucker niet kan aanzien tijdens het zingen? 't is iets met haar verkrampte look, icm zware wenkbrauwen en een gek voorhoofd. Heb het idee dat ik naar een klingon zit te kijken, heel eng
Daanaast zingt ze technisch wel heel goed, maar om maar even Paula te quoten, ik vind de 'tone of her voice' niets, zit geen warmte in.
Zoals ik al eerder heb gezegd: wat ik wel heel irritant aan hem kan vinden is dat die vaak de neiging heeft om mensen gewoon af te zeiken zonder onderbouwing (behalve weer een of andere vage analogie). En dat vind ik gewoon niet kunnen. En zeker niet wanneer je het hebt over de top 24 (inmiddels minder maar toch) kandidaten. Daarentegen zijn er wel dikke uitzonderingen die daar nooit in hadden mogen komen, maar dat is eigenlijk ook hun eigen schuld. Dus het minste wat hij dan kan doen is gewoon alles beetje fatsoenlijk onderbouwen ipv mensen zo af te poeieren. Hij heeft ze in die top 24 gegooid, dus hij zou ze ook fatsoenlijker weg kunnen schoppen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:06 schreef dolfg het volgende:
Simon heeft tot nu toe nog steeds niks gezegd waar ik het niet mee eens was.
Hell yeahquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:37 schreef beaverhausen het volgende:
Mandisa.
De rest mag van mij inpakken.
Mandisa
.
Vorige week dacht ik nog dat hij echt potentie had, en looks en een goeie stem, maar dat kwam waarschijnlijk door zijn geniale liedjeskeuze. Deze week bleek dat hij idd gewoon een standaard boyband stemmetje heeft en hij zong bijna het hele Daniel Bedingfield liedje net niet in de toon. Heel erg pitchy. En die falsetto ging door merg en been.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:32 schreef Danzig het volgende:
Net de mannen gekeken:
8. Ace Young; niks bijzonders deze Ace, confectiestem, moet het meer van z'n looks hebben dan van z'n zangtalent, zingt ben ik bang de standaard boyband nummers.
wie zijn de afvallers?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Terechte afvallers deze week.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]Ik vond het juist erg mooi gezongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had de recaps al gelezen en toen ze begon dacht ik dat het best wel meeviel, ze deed het best goed. Tot de uithalen kwamen, toen ging het hard bergafwaarts. Klonk ineens erg verkrampt met als dieptepunt was juist het hoogtepunt had moeten zijn: Die hele lange uithaal. Daar zat ze vet naast de toon. Als je niet kunt horen dat ze ernaast zit, dan kan ik me wel voorstellen dat je het juist goed vond omdat ze hem wel lang aanhield.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond het juist erg mooi gezongen
Ah, ik was al bang dat ik een bril nodig had.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik probeer de spoilers niet te bekijken maar de aflevering staat nog steeds niet online.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:14 schreef Cee het volgende:
Taylor is goed, maar WOO! het is steeds WOO! alsof je een beetje met een WOO! plaatsvervangende YEAH! WOO! schaamte naar een persoon zit WOO! te kijken die YEAH! aan Gilles de WOO! la Tourette lijdt.
Ja, die was aardig de weg kwijt en zat een partij lodderig uit haar ogen te kijken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:15 schreef Seiruu het volgende:
Raar dat niemand nog iets heeft gezegd over de jury van aflevering 16? Ik dacht echt dat Paula iets had gesnoven voor ze de show begon. Wat zat ze nou te ijlen?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn toppen tien. Of top tienen.
Dames:
1. Paris.
2. Mandisa.
3. Ayla.
4. Melissa.
5. Lisa.
6. Katharine.
7. Kinnik.
8. Kellie.
9. Brenna.
10. Heather.
Heren:
1. Chris (gewoonweg weer geweldig).
2. Taylor (niet zijn beste nee, maar toch nog steeds een van de besten).
3. Will (Wederom erg goed).
4. Kevin (hij is gewoon grappig en aandoenlijk).
5. Elliott (hij kan goed zingen, maar dat hoofd kan ik niet uitstaan).
6. Gedeon (vanaf hier mogen ze er van mij allemaal uit).
7. Bucky (viel mee maar blijft een beetje vadsig).
8. Ace (kom op, Daniel Bedingfield en dan ook nog zo belabberd zingen).
9. David (1 Michael Bublé is er al één te veel).
10. Jose..
.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]Ik had het ook goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Had toch aan de prono mee moeten doen, al 2 weken goede voorspellingen
.
Wat was Paula irritant, kinderachtig, humorloos en mongolide bezig. Normaal zou ze Simon meppen voor die opmerkingen, nu zit ze zelf te giebelen
. Die moet echt dronken of stoned zijn geweest
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |