Album van Carrie is overwegend country ja.quote:Op zondag 13 november 2005 01:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ga het zeker weer volgen. Amerikanen zijn net weer een tikkie debieler en Simon Cowell is altijd lekker scherp
Album van Carrie nog niet geluisterd trouwens, maar het schijnt country te zijn? Hebben andere finalisten nog een album uitgebracht? Bo Bice?
Nee, helaas niet.quote:Op zondag 13 november 2005 10:52 schreef Jelleee het volgende:
Komt American Idol wel op Nederlandse TV?
Mooi zo.quote:Op zondag 13 november 2005 10:43 schreef Tom_Tom- het volgende:. Nikki McKibbin.
.
En Cee, voor iedere buitenlandse reeks mag je een topic openen.
Is dat niet Warez bespreken?quote:Op zondag 13 november 2005 13:03 schreef BVO het volgende:
Moet je de hele aflevering als geheel downloaden of kan je ook de optredens afzonderlijk doen?
Datalimiet () enzo
.
Oh ja, die ook! Jasmine op de Filipijnen. Diana's carriere wil niet zo vlotten, ze gaat in 'n musical spelen. Kimberly Caldwell zag ik afgelopen zomer op tv de TV Guide Channel presenteren. Een of ander showbiz-programma was 't.quote:Op zondag 13 november 2005 13:02 schreef LeBeau het volgende:
Joshua Gracin heeft volgens mij een aardige country carriere opgebouwd in de US, dus die doet het ook nog wel aardig. Jasmine Trias heeft wat dingen in Azië en Hawaii gedaan, en Diana DeGarmo heeft volgens mij ook wat dingen in de VS uitgebracht.
Ik heb wel weer zin in AI, het niveau ligt daar toch altijd wat hoger dan hier.
Alsof jullie ze allemaal via FOX bekijken.quote:Op zondag 13 november 2005 13:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is dat niet Warez bespreken?![]()
http://www.idolsmusic.com/intro.htmquote:Op zondag 13 november 2005 13:25 schreef Cee het volgende:
We zouden eigenlijk zo'n rijtje moeten hebben met alle obscure officiele sites van de AI schnabbelaars.
Geef dan wel de goede link zodat mensen ook het menu bovenaan de pagina hebben.quote:Op zondag 13 november 2005 17:06 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
http://www.idolsmusic.com/intro.htm![]()
Die halve finale, is dat vergelijkbaar met onze workshops of zijn die eerder/later?quote:Op zondag 13 november 2005 13:25 schreef Cee het volgende:
Enne, BVO, er doen ook mensen mee die eerder meededen aan AI, maar ze mogen niet mee doen als ze al eerder in de halve-finale hebben gestaan. De leeftijdsgrens was voor AI4 opgekrikt naar 29. Dus nu is 't 16 - 29. Eerst was de grens 24 of 25.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |