Katharine viel best wel mee hoor. Ze begon echt goed, alleen wat verder in het nummer ging ze even vals. Maar goed dat kunnen de beste gebeuren toch? Maar daarna ging ze weer beterquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:38 schreef Cee het volgende:
Heb nu Paris, Katherine en Mandisa bekeken; Jezus, wat is er met ze gebeurd? Ik vond 't bij vlagen niet om aan te horen.
Staat op die ene site dat begint met mini en eindigt met de naam van het actualiteitenprogramma op NL3. orgquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:25 schreef Jildauu het volgende:
Waar kan ik die filmpjes vinden? Misschien staat het al ergens hoor, maar ik kon het iig niet vinden
Ik begrijp 'mquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Staat op die ene site dat begint met mini en eindigt met de naam van het actualiteitenprogramma op NL3. org![]()
Stonden de mannen er niet gewoon onder? Oh wacht.. volgens mij download ik nu twee dezelfdequote:Op donderdag 2 maart 2006 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben ik de enige die hem binnen heb
Nu de mannen nogNergens te vinden
![]()
Jawel, hij staat er nu wel geloof ik. 700.08 MB EP15.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben ik de enige die hem binnen heb
Nu de mannen nogNergens te vinden
![]()
inmiddels ook gevonden, niet traag..... nog 34 minuutjesquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:51 schreef twi het volgende:
De mannen zijn er inderdaad ook. Welk traag, vandaag.
Hij zong gewoon vals op momenten, vrij tenenkrommend om te horen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ace: Redelijk. Mis de overtuiging en hij kwam adem/kracht te kort in sommige stukken.
Die hoge noot was idd tèquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:35 schreef twi het volgende:
[..]
Hij zong gewoon vals op momenten, vrij tenenkrommend om te horen.
Gideon was ook erg, erg goed deze afleverning.
Hoe oneens ben ik 't hiermeequote:Op donderdag 2 maart 2006 17:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Chris: Slecht begin en wel OK performance. Maar zijn stem word me toch teveel een trucje..
Ik vind hem dus echt helemaal niks..... zijn stem ook niet.... en ik vind hem zo eng... gadver.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Taylor : Die stem blijft kicken..maar zn doen en laten word een beetje een act..![]()
Hele mooie en goede stem idd... maar hij is zo lelijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Elliott: goeie stem, maar zn uiterlijk en performance blijven te onzeker..en het leek alsof hij achter het nummer aanliep..
Nee vind ik niet.... ik vind dat hij juist wel met veel overtuiging zingt. Alleen hij kwam wel adem/kracht te kort in sommige stukken, ging soms ook wel vals.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ace: Redelijk. Mis de overtuiging en hij kwam adem/kracht te kort in sommige stukken.
Zeker megagoed gezongen, ik weet niet wat ik van hem moet vindenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gedeon mag ik gewoon niet, maar wel keigoed gezongen. Ik vind m eng...
Ik vind die Kevin dus helemaal niks he..... zijn stem is ook matig. Ik denk dat hij het wel gaat redden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kevin: Als het een volwassen kerel was geweest, was het zwaar matig geweest. Nu ook, maar toch vind ik het redelijk om te horen. Gaat er denk volgende week uit.
Ik vond het zo vals! Ik vind hem ook helemaal niks... Enne Ellen deed het veel beter jah!quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:ik ga Ellen's Overjoyed nòg meer waarderen dan ik al deed nu Sway m verneukt heeft,
Ik vond Will zeker wel goed.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Will Maker: Wat deed ie het goed in vergelijking met vorige week! De Jury was echt een beetje tè negatief..
Bucky vind ik nog steeds een enger bahquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bucky: goed gezongen, maar het is niet mn smaak en hij maakt geen indruk
David: Hij croont lekker, ziet er goed uit maar zn stem vloog alle kanten op..helaas.
gokje: neequote:Op donderdag 2 maart 2006 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
David is echt leukIk vind zijn stem ook lekker klinken.... lekker relaxed. ligt ook aan de nummers die hij kiest. Ik vraag me ook of hij een ander soort genre kan zingen
Niet?quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
Brenna Gethers was maar matig (gelukkig want ik vind haar helemaal niks)
Ik zit me elke keer te irriteren aan zowel Paula als die zwarte (naam kwijt).quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:58 schreef Seiruu het volgende:
Ik wil mijzelf toch even corrigeren. Toen ik zei dat Simon irritanter was dan Paula: bij nader inzien vind ik Paula toch een stuk irritanter. Schaap kan echt niets technisch zeggen en herhaalt steeds dezelfde bullshit.
Nah Randy is zeker OK. Meest technische van het groepje.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:01 schreef Cart_man het volgende:
Ik zit me elke keer te irriteren aan zowel Paula als die zwarte (naam kwijt).
(Over)duidelijk verschil in smaak. Vond het niet om aan te horen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
wat is er mis bij Heather? Ik vind haar veel leuke dan Kellie.... en ze kan ook veel beter zingen.
Ze was echt goed deze aflevering !
Gelukkig! Dan kan ik het nu alleen maar met je eens zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:58 schreef Seiruu het volgende:
Ik wil mijzelf toch even corrigeren. Toen ik zei dat Simon irritanter was dan Paula: bij nader inzien vind ik Paula toch een stuk irritanter. Schaap kan echt niets technisch zeggen en herhaalt steeds dezelfde bullshit.
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:07 schreef woutf het volgende:
Ben ik de enige die Lisa Tucker niet kan aanzien tijdens het zingen? 't is iets met haar verkrampte look, icm zware wenkbrauwen en een gek voorhoofd. Heb het idee dat ik naar een klingon zit te kijken, heel eng
Daanaast zingt ze technisch wel heel goed, maar om maar even Paula te quoten, ik vind de 'tone of her voice' niets, zit geen warmte in.
Zoals ik al eerder heb gezegd: wat ik wel heel irritant aan hem kan vinden is dat die vaak de neiging heeft om mensen gewoon af te zeiken zonder onderbouwing (behalve weer een of andere vage analogie). En dat vind ik gewoon niet kunnen. En zeker niet wanneer je het hebt over de top 24 (inmiddels minder maar toch) kandidaten. Daarentegen zijn er wel dikke uitzonderingen die daar nooit in hadden mogen komen, maar dat is eigenlijk ook hun eigen schuld. Dus het minste wat hij dan kan doen is gewoon alles beetje fatsoenlijk onderbouwen ipv mensen zo af te poeieren. Hij heeft ze in die top 24 gegooid, dus hij zou ze ook fatsoenlijker weg kunnen schoppen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:06 schreef dolfg het volgende:
Simon heeft tot nu toe nog steeds niks gezegd waar ik het niet mee eens was.
Hell yeahquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:37 schreef beaverhausen het volgende:
Mandisa.
De rest mag van mij inpakken.
Mandisa
.
Vorige week dacht ik nog dat hij echt potentie had, en looks en een goeie stem, maar dat kwam waarschijnlijk door zijn geniale liedjeskeuze. Deze week bleek dat hij idd gewoon een standaard boyband stemmetje heeft en hij zong bijna het hele Daniel Bedingfield liedje net niet in de toon. Heel erg pitchy. En die falsetto ging door merg en been.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:32 schreef Danzig het volgende:
Net de mannen gekeken:
8. Ace Young; niks bijzonders deze Ace, confectiestem, moet het meer van z'n looks hebben dan van z'n zangtalent, zingt ben ik bang de standaard boyband nummers.
wie zijn de afvallers?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Terechte afvallers deze week.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]Ik vond het juist erg mooi gezongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had de recaps al gelezen en toen ze begon dacht ik dat het best wel meeviel, ze deed het best goed. Tot de uithalen kwamen, toen ging het hard bergafwaarts. Klonk ineens erg verkrampt met als dieptepunt was juist het hoogtepunt had moeten zijn: Die hele lange uithaal. Daar zat ze vet naast de toon. Als je niet kunt horen dat ze ernaast zit, dan kan ik me wel voorstellen dat je het juist goed vond omdat ze hem wel lang aanhield.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond het juist erg mooi gezongen
Ah, ik was al bang dat ik een bril nodig had.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik probeer de spoilers niet te bekijken maar de aflevering staat nog steeds niet online.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:14 schreef Cee het volgende:
Taylor is goed, maar WOO! het is steeds WOO! alsof je een beetje met een WOO! plaatsvervangende YEAH! WOO! schaamte naar een persoon zit WOO! te kijken die YEAH! aan Gilles de WOO! la Tourette lijdt.
Ja, die was aardig de weg kwijt en zat een partij lodderig uit haar ogen te kijken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:15 schreef Seiruu het volgende:
Raar dat niemand nog iets heeft gezegd over de jury van aflevering 16? Ik dacht echt dat Paula iets had gesnoven voor ze de show begon. Wat zat ze nou te ijlen?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn toppen tien. Of top tienen.
Dames:
1. Paris.
2. Mandisa.
3. Ayla.
4. Melissa.
5. Lisa.
6. Katharine.
7. Kinnik.
8. Kellie.
9. Brenna.
10. Heather.
Heren:
1. Chris (gewoonweg weer geweldig).
2. Taylor (niet zijn beste nee, maar toch nog steeds een van de besten).
3. Will (Wederom erg goed).
4. Kevin (hij is gewoon grappig en aandoenlijk).
5. Elliott (hij kan goed zingen, maar dat hoofd kan ik niet uitstaan).
6. Gedeon (vanaf hier mogen ze er van mij allemaal uit).
7. Bucky (viel mee maar blijft een beetje vadsig).
8. Ace (kom op, Daniel Bedingfield en dan ook nog zo belabberd zingen).
9. David (1 Michael Bublé is er al één te veel).
10. Jose..
.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |