Katharine viel best wel mee hoor. Ze begon echt goed, alleen wat verder in het nummer ging ze even vals. Maar goed dat kunnen de beste gebeuren toch? Maar daarna ging ze weer beterquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:38 schreef Cee het volgende:
Heb nu Paris, Katherine en Mandisa bekeken; Jezus, wat is er met ze gebeurd? Ik vond 't bij vlagen niet om aan te horen.
Staat op die ene site dat begint met mini en eindigt met de naam van het actualiteitenprogramma op NL3. orgquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:25 schreef Jildauu het volgende:
Waar kan ik die filmpjes vinden? Misschien staat het al ergens hoor, maar ik kon het iig niet vinden
Ik begrijp 'mquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Staat op die ene site dat begint met mini en eindigt met de naam van het actualiteitenprogramma op NL3. org![]()
Stonden de mannen er niet gewoon onder? Oh wacht.. volgens mij download ik nu twee dezelfdequote:Op donderdag 2 maart 2006 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben ik de enige die hem binnen heb
Nu de mannen nogNergens te vinden
![]()
Jawel, hij staat er nu wel geloof ik. 700.08 MB EP15.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben ik de enige die hem binnen heb
Nu de mannen nogNergens te vinden
![]()
inmiddels ook gevonden, niet traag..... nog 34 minuutjesquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:51 schreef twi het volgende:
De mannen zijn er inderdaad ook. Welk traag, vandaag.
Hij zong gewoon vals op momenten, vrij tenenkrommend om te horen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ace: Redelijk. Mis de overtuiging en hij kwam adem/kracht te kort in sommige stukken.
Die hoge noot was idd tèquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:35 schreef twi het volgende:
[..]
Hij zong gewoon vals op momenten, vrij tenenkrommend om te horen.
Gideon was ook erg, erg goed deze afleverning.
Hoe oneens ben ik 't hiermeequote:Op donderdag 2 maart 2006 17:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Chris: Slecht begin en wel OK performance. Maar zijn stem word me toch teveel een trucje..
Ik vind hem dus echt helemaal niks..... zijn stem ook niet.... en ik vind hem zo eng... gadver.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Taylor : Die stem blijft kicken..maar zn doen en laten word een beetje een act..![]()
Hele mooie en goede stem idd... maar hij is zo lelijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Elliott: goeie stem, maar zn uiterlijk en performance blijven te onzeker..en het leek alsof hij achter het nummer aanliep..
Nee vind ik niet.... ik vind dat hij juist wel met veel overtuiging zingt. Alleen hij kwam wel adem/kracht te kort in sommige stukken, ging soms ook wel vals.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ace: Redelijk. Mis de overtuiging en hij kwam adem/kracht te kort in sommige stukken.
Zeker megagoed gezongen, ik weet niet wat ik van hem moet vindenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gedeon mag ik gewoon niet, maar wel keigoed gezongen. Ik vind m eng...
Ik vind die Kevin dus helemaal niks he..... zijn stem is ook matig. Ik denk dat hij het wel gaat redden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kevin: Als het een volwassen kerel was geweest, was het zwaar matig geweest. Nu ook, maar toch vind ik het redelijk om te horen. Gaat er denk volgende week uit.
Ik vond het zo vals! Ik vind hem ook helemaal niks... Enne Ellen deed het veel beter jah!quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:ik ga Ellen's Overjoyed nòg meer waarderen dan ik al deed nu Sway m verneukt heeft,
Ik vond Will zeker wel goed.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Will Maker: Wat deed ie het goed in vergelijking met vorige week! De Jury was echt een beetje tè negatief..
Bucky vind ik nog steeds een enger bahquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bucky: goed gezongen, maar het is niet mn smaak en hij maakt geen indruk
David: Hij croont lekker, ziet er goed uit maar zn stem vloog alle kanten op..helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |