abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 maart 2006 @ 23:26:18 #271
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_35661819
M'n volgorde bij de dames van goed naar slecht:

Mandisa: wat een strot! Beetje scherp af en toe, maar verder echt super.
Paris Bennett: vond ik vocaal erg sterk, mocht wel na vorige week, dat was meer performance dan zang.
Ayla Brown: ik snap het niet! Ik had me helemaal voorbereid om haar te haten, maar ze wordt steeds beter!
Lisa Tucker: beetje een perfect klein performance robotje, maar ze is goed kwa zang dus echt erg is het niet.
Katharine McPhee: ze begon echt goed, maar daarna was het een beetje ruk. Vind haar nog steeds prachtig, en bij haar weet ik zeker dat ze beter kan.
Kellie Pickler: was er nog iets anders in het nummer dan "Let's give them something to talk about. What about love, love, looooove"? Ze was erg middelmatig, maar wel aardig. Had niet meer dat neppe gevoel bij haar, maar ze is toch nog een beetje irritant.
Melissa McGhee: aardig, maar erg saai.
Kinnik Sky: haar stem kwam er slecht uit bij dit nummer. En met die hoed leek het net of ze kalend was met een matje ofzo. Klonk af en toe trouwens een beetje als een vent.
Brenna Gethers: wat een kutperformance, en wat een rotstem. Maar ik moet nog wel om haar lachen, dat is meer dan
Heather Cox: echt te slecht! Als je niet kan zingen moet je vooral met Mariah aankomen, doos.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_35661859
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:06 schreef dolfg het volgende:

Simon heeft tot nu toe nog steeds niks gezegd waar ik het niet mee eens was.
Zoals ik al eerder heb gezegd: wat ik wel heel irritant aan hem kan vinden is dat die vaak de neiging heeft om mensen gewoon af te zeiken zonder onderbouwing (behalve weer een of andere vage analogie). En dat vind ik gewoon niet kunnen. En zeker niet wanneer je het hebt over de top 24 (inmiddels minder maar toch) kandidaten. Daarentegen zijn er wel dikke uitzonderingen die daar nooit in hadden mogen komen, maar dat is eigenlijk ook hun eigen schuld. Dus het minste wat hij dan kan doen is gewoon alles beetje fatsoenlijk onderbouwen ipv mensen zo af te poeieren. Hij heeft ze in die top 24 gegooid, dus hij zou ze ook fatsoenlijker weg kunnen schoppen.

Dus wat dat betreft vind ik Randy nog steeds de beste judge. Hij is inderdaad wat softer dan Simon, maar ik vind wel dat hij het professioneel en onderbouwd aanpakt altijd.

Paula heeft natuurlijk van beide geen kaas gegeten. Ik snap dus totaal niet wat zij daar uberhaupt doet. Ze begint inderdaad steeds zeikeriger over te komen. Ik probeer zoveel mogelijk van haar bullshit te skippen.
  donderdag 2 maart 2006 @ 23:33:14 #273
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_35662095
Ben nu de vrouwen aan het kijken.
Vind het nogal tegenvallen vergeleken met vorige week. .
Brenna mag echt zo snel mogelijk weg. Wat een camera/aandachtsgeil wijf .
Kellie vind ik tot nu toe de beste (maar ik heb my girl Mandisa nog niet gezien )
Zelf Lisa en Paris vond ik niet zo goed als vorige week.
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  donderdag 2 maart 2006 @ 23:37:56 #274
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_35662282
Mandisa .

De rest mag van mij inpakken .

Mandisa .
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_35663453
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:37 schreef beaverhausen het volgende:
Mandisa .

De rest mag van mij inpakken .

Mandisa .
Hell yeah . Hoewel ik denk dat Ace gaat winnen zet ik al mijn hoop op Mandisa .
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:20:17 #276
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_35664041
Ik hoop op een finale Ace/ Madisa .

En wie er dan wint zal me een zorg zijn .
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:29:11 #277
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_35664372
Wat was CHRIS DAUGHTRY goed gisteren zeg!! Ik heb echt van zijn performance zitten genieten, en hij heeft ook meteen 4 stemmen gekregen van ons!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_35664503
verkeerde topic! niet hier je prono zetten

[ Bericht 92% gewijzigd door Andiyan op 03-03-2006 01:06:56 ]
  vrijdag 3 maart 2006 @ 01:32:45 #279
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_35666180
Net de mannen gekeken:

Mannen:
1. Chris Daughtry; deze uitzending absoluut de beste, goede rauwe stem, top.
2. Taylor Hicks; Minder dan vorige keer maar Taylor heeft wel een goede stem, geen confectiestem, volgende keer moet hij een nummer kiezen wat meer bij 'm past.
3. Bucky Covington; Ook Bucky heeft een lekker rauwe stem, al ben ik het wel met Simon eens, hij is supporting-act, maar zo is iedereen begonnen. Bucky kan zeker uitgroeien naar de headliner status.
4. Elliot Yamin; goede zanger maat doet mij persoonlijk niet zoveel.
5. Gideon McKinney; had eeen goed optreden vanavond, maar die smile van 'm gaat mij irriteren.
6. Sway; vond 'm niet zo slecht zoals de jury oordeelde maar het was mierzoet, niet mijn ding.
7 . Kevin Covais; staat mij mij 7e voornamelijk omdat ik het wel een grappig mannetje vind, z'n optreden was echter dramatisch slecht.
8. Ace Young; niks bijzonders deze Ace, confectiestem, moet het meer van z'n looks hebben dan van z'n zangtalent, zingt ben ik bang de standaard boyband nummers.
9 . Will Makar, tsja, ik verbaas erover dat hij is doorgestoten tot aan hier, ik denk de jury ook, verwacht dat hij norgen eruit zal gaan (of Breezer-USA moet massaal gaan stemmen)
10. David Radford; Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
schorriemorie
  vrijdag 3 maart 2006 @ 08:58:06 #280
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_35668688
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 01:32 schreef Danzig het volgende:
Net de mannen gekeken:
8. Ace Young; niks bijzonders deze Ace, confectiestem, moet het meer van z'n looks hebben dan van z'n zangtalent, zingt ben ik bang de standaard boyband nummers.
Vorige week dacht ik nog dat hij echt potentie had, en looks en een goeie stem, maar dat kwam waarschijnlijk door zijn geniale liedjeskeuze. Deze week bleek dat hij idd gewoon een standaard boyband stemmetje heeft en hij zong bijna het hele Daniel Bedingfield liedje net niet in de toon. Heel erg pitchy. En die falsetto ging door merg en been.

Jammer dat die Elliot 0.0 uitstraling en charisma heeft, maar die gast kan echt goed zingen!
Nu met gitaar!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 09:58:06 #281
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35669921
Terechte afvallers deze week.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_35670533
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Terechte afvallers deze week.
wie zijn de afvallers?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 10:23:34 #283
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35670566
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:22 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

wie zijn de afvallers?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_35670592
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_35674371
shit weer geen 50 punten
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:59:08 #286
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_35677277
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:25 schreef charmed_angel het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_35679661
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:59 schreef LeBeau het volgende:

[..]
SPOILER
Ik vond het juist erg mooi gezongen
pi_35681863
Ik probeer de spoilers niet te bekijken maar de aflevering staat nog steeds niet online .
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:00:09 #289
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_35682002
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:01 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik vond het juist erg mooi gezongen
Ik had de recaps al gelezen en toen ze begon dacht ik dat het best wel meeviel, ze deed het best goed. Tot de uithalen kwamen, toen ging het hard bergafwaarts. Klonk ineens erg verkrampt met als dieptepunt was juist het hoogtepunt had moeten zijn: Die hele lange uithaal. Daar zat ze vet naast de toon. Als je niet kunt horen dat ze ernaast zit, dan kan ik me wel voorstellen dat je het juist goed vond omdat ze hem wel lang aanhield.
Nu met gitaar!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:02:46 #290
10721 dolfg
RegiZeur
pi_35684523
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik probeer de spoilers niet te bekijken maar de aflevering staat nog steeds niet online .
Ah, ik was al bang dat ik een bril nodig had.
Het is geen feest deze week wat snelheid betreft.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_35685399
Mijn toppen tien. Of top tienen.

Dames:
1. Paris.
2. Mandisa.
3. Ayla.
4. Melissa.
5. Lisa.
6. Katharine.
7. Kinnik.
8. Kellie.
9. Brenna.
10. Heather.

Heren:
1. Chris (gewoonweg weer geweldig).
2. Taylor (niet zijn beste nee, maar toch nog steeds een van de besten).
3. Will (Wederom erg goed).
4. Kevin (hij is gewoon grappig en aandoenlijk).
5. Elliott (hij kan goed zingen, maar dat hoofd kan ik niet uitstaan).
6. Gedeon (vanaf hier mogen ze er van mij allemaal uit).
7. Bucky (viel mee maar blijft een beetje vadsig).
8. Ace (kom op, Daniel Bedingfield en dan ook nog zo belabberd zingen).
9. David (1 Michael Bublé is er al één te veel).
10. Jose. . . .
pi_35686433
De resultsshow staat er toch al weer heel wat uurtjes op? Maar goed. Goede uitslag iig

Grappig dat de mensen hier met de mannen zo goed als allemaal Chris & Taylor als favorieten hebben (met een enkele uitzondering voor Ace, die het imho niet haalt tot de laatste 4 mannen). Bij de vrouwen zijn er behoorlijke mixed feelings . Persoonlijk vind ik Katherine en Paris het aangenaamst (Katherine komt tekort in de uithalen overigens), maar Mandisa stijgt behoorlijk in mijn ranking. Alhoewel, als je der ziet tijdens de result show... damn! dat doe je toch niet aan als je 150+ weegt.
Lisa kan zingen maar heeft echt een vreselijk gnoomhoofd, en geen mooi stemgeluid.

Leuk om Carrie weer eens te horen/zien zingen. Lekker in haar eigen stijl, totaal niet veranderd qua karakter, en nog steeds bloedmooi
pi_35686483
Ik vind Carrie's album echt heel erg goed. Beter dan Kelly's Thankful.
  ESF Reporter vrijdag 3 maart 2006 @ 19:14:41 #294
87554 Cee
Welluk?
pi_35688276
Taylor is goed, maar WOO! het is steeds WOO! alsof je een beetje met een WOO! plaatsvervangende YEAH! WOO! schaamte naar een persoon zit WOO! te kijken die YEAH! aan Gilles de WOO! la Tourette lijdt.

Elliot is m'n favoriet momenteel, en Mandisa bij de vrouwen, omdat Katherine 't zo vergalde deze week.
pi_35691198
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 19:14 schreef Cee het volgende:
Taylor is goed, maar WOO! het is steeds WOO! alsof je een beetje met een WOO! plaatsvervangende YEAH! WOO! schaamte naar een persoon zit WOO! te kijken die YEAH! aan Gilles de WOO! la Tourette lijdt.
pi_35691757
Raar dat niemand nog iets heeft gezegd over de jury van aflevering 16? Ik dacht echt dat Paula iets had gesnoven voor ze de show begon. Wat zat ze nou te ijlen?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:07:50 #297
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_35693217
Op ITV2 wordt nu de aflevering van de meiden getoond, gevolgd door die van de jongens.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:35:28 #298
10721 dolfg
RegiZeur
pi_35696177
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:15 schreef Seiruu het volgende:
Raar dat niemand nog iets heeft gezegd over de jury van aflevering 16? Ik dacht echt dat Paula iets had gesnoven voor ze de show begon. Wat zat ze nou te ijlen?
Ja, die was aardig de weg kwijt en zat een partij lodderig uit haar ogen te kijken.
Ik vond haar gedrag vrij respectloos.
Toch wel knap dat Simon zo goed weet wie eruit gaan.
Het respect van de kandidaten voor Simon is ook best groot.

Dat moddergesmijt en op de man spelen waar we hier in Nederland last van hebben (Henkjan/Raffaela: Ik geloof je niet) blijft je in Amerika goddank bespaard.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_35699709
Kelly Kelly Kelly Kelly Kelly Waaat een schatje is het toch. Verder waren Paris, Lisa en Mandisa erg sterk. De beiden McPhee's mogen het ook wel halen.

Bij de mannen zijn Chris, Taylor en Elliot erg goed. Kevin is een echte held. Met zijn sexsymbol Ace en Will zullen het ook wel halen.
pi_35709212
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 17:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn toppen tien. Of top tienen.

Dames:
1. Paris.
2. Mandisa.
3. Ayla.
4. Melissa.
5. Lisa.
6. Katharine.
7. Kinnik.
8. Kellie.
9. Brenna.
10. Heather.

Heren:
1. Chris (gewoonweg weer geweldig).
2. Taylor (niet zijn beste nee, maar toch nog steeds een van de besten).
3. Will (Wederom erg goed).
4. Kevin (hij is gewoon grappig en aandoenlijk).
5. Elliott (hij kan goed zingen, maar dat hoofd kan ik niet uitstaan).
6. Gedeon (vanaf hier mogen ze er van mij allemaal uit).
7. Bucky (viel mee maar blijft een beetje vadsig).
8. Ace (kom op, Daniel Bedingfield en dan ook nog zo belabberd zingen).
9. David (1 Michael Bublé is er al één te veel).
10. Jose. . . .
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')