Zoals ik al eerder heb gezegd: wat ik wel heel irritant aan hem kan vinden is dat die vaak de neiging heeft om mensen gewoon af te zeiken zonder onderbouwing (behalve weer een of andere vage analogie). En dat vind ik gewoon niet kunnen. En zeker niet wanneer je het hebt over de top 24 (inmiddels minder maar toch) kandidaten. Daarentegen zijn er wel dikke uitzonderingen die daar nooit in hadden mogen komen, maar dat is eigenlijk ook hun eigen schuld. Dus het minste wat hij dan kan doen is gewoon alles beetje fatsoenlijk onderbouwen ipv mensen zo af te poeieren. Hij heeft ze in die top 24 gegooid, dus hij zou ze ook fatsoenlijker weg kunnen schoppen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:06 schreef dolfg het volgende:
Simon heeft tot nu toe nog steeds niks gezegd waar ik het niet mee eens was.
Hell yeahquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:37 schreef beaverhausen het volgende:
Mandisa.
De rest mag van mij inpakken.
Mandisa
.
Vorige week dacht ik nog dat hij echt potentie had, en looks en een goeie stem, maar dat kwam waarschijnlijk door zijn geniale liedjeskeuze. Deze week bleek dat hij idd gewoon een standaard boyband stemmetje heeft en hij zong bijna het hele Daniel Bedingfield liedje net niet in de toon. Heel erg pitchy. En die falsetto ging door merg en been.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:32 schreef Danzig het volgende:
Net de mannen gekeken:
8. Ace Young; niks bijzonders deze Ace, confectiestem, moet het meer van z'n looks hebben dan van z'n zangtalent, zingt ben ik bang de standaard boyband nummers.
wie zijn de afvallers?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Terechte afvallers deze week.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]Ik vond het juist erg mooi gezongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had de recaps al gelezen en toen ze begon dacht ik dat het best wel meeviel, ze deed het best goed. Tot de uithalen kwamen, toen ging het hard bergafwaarts. Klonk ineens erg verkrampt met als dieptepunt was juist het hoogtepunt had moeten zijn: Die hele lange uithaal. Daar zat ze vet naast de toon. Als je niet kunt horen dat ze ernaast zit, dan kan ik me wel voorstellen dat je het juist goed vond omdat ze hem wel lang aanhield.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond het juist erg mooi gezongen
Ah, ik was al bang dat ik een bril nodig had.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik probeer de spoilers niet te bekijken maar de aflevering staat nog steeds niet online.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:14 schreef Cee het volgende:
Taylor is goed, maar WOO! het is steeds WOO! alsof je een beetje met een WOO! plaatsvervangende YEAH! WOO! schaamte naar een persoon zit WOO! te kijken die YEAH! aan Gilles de WOO! la Tourette lijdt.
Ja, die was aardig de weg kwijt en zat een partij lodderig uit haar ogen te kijken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:15 schreef Seiruu het volgende:
Raar dat niemand nog iets heeft gezegd over de jury van aflevering 16? Ik dacht echt dat Paula iets had gesnoven voor ze de show begon. Wat zat ze nou te ijlen?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn toppen tien. Of top tienen.
Dames:
1. Paris.
2. Mandisa.
3. Ayla.
4. Melissa.
5. Lisa.
6. Katharine.
7. Kinnik.
8. Kellie.
9. Brenna.
10. Heather.
Heren:
1. Chris (gewoonweg weer geweldig).
2. Taylor (niet zijn beste nee, maar toch nog steeds een van de besten).
3. Will (Wederom erg goed).
4. Kevin (hij is gewoon grappig en aandoenlijk).
5. Elliott (hij kan goed zingen, maar dat hoofd kan ik niet uitstaan).
6. Gedeon (vanaf hier mogen ze er van mij allemaal uit).
7. Bucky (viel mee maar blijft een beetje vadsig).
8. Ace (kom op, Daniel Bedingfield en dan ook nog zo belabberd zingen).
9. David (1 Michael Bublé is er al één te veel).
10. Jose..
.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |