Kan je je computer niet aansluiten op je tv? lijkt me iets makkelijkerquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/822489/2/50#35422685]donderdag 23 februari 2006
Ik brand American Idol altijd op dvd en kijk het dan op mijn breedbeeld tv.
Dan wordt het toch meer een tv programma dan als ik via mijn pc kijk.
Gelukkig kan mijn dvd NTSC formaat aan, anders krijg je zo'n hikje iedere seconde.
Godver, waarom moet ik het nu juist met jou eens zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:17 schreef twi het volgende:
[..]
Goh, wat een verrassing, kwijlende vrouwen bij Ace
Taylor Hicks is geweldig. Misschien qua zang niet helemaal de top, maar die hele uitstraling, dat haar, z'n houding. Echt helemaal geweldig. Ik heb 'm gewoon een paar keer opnieuw beluisterd en bekeken. Gewoon een unieke persoonlijkheid.
Gisteren ook de vrouwen gekeken en ik ben er nog niet echt uit wie m'n favoriet is eigenlijk. Ik hou niet zo van dat hele plattelandse van die Kellie Pickler, maar op de een of andere manier vind ik dat ook wel erg cute, zolang ze het niet te erg overdrijft met 'r opa en de sandwiches.
Heb echt een hekel aan die Paris, en begin 'm ook te krijgen aan Katherine. Hoe die de aandacht naar zich toe trekt en zichzelf goed vindt, daar gaan de nekharen toch van overeind staan. En Ayla Brown is ook wat "gemaakt", hoewel ik dat liedje van 'r wel, Reflection, erg mooi gezongen vond.
Bij de mannen ga ik toch voor Taylor Hicks en Chris Daughtry. Beide gewoon ontzettend opvallende karakters met een goede stem, waar je gewoon heerlijk naar kunt luisteren en kijken tegelijk. Bij de vrouwen dan maar voor Lisa Tucker en Kellie Pickler.
/edit: Zijn dus de mensen die ik persoonlijk het liefste zie, maar uiteraard zullen de gebruikelijke Elliots, Aces, Paris'en, en dus hopelijk Lisa's het verst komen.
Tussen de pc en de tv zit een meter of 25 en een hele verdieping.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:00 schreef Danzig het volgende:
[..]
Kan je je computer niet aansluiten op je tv? lijkt me iets makkelijker
OK, dan is het inderdaad geen optiequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:33 schreef dolfg het volgende:
[..]
Tussen de pc en de tv zit een meter of 25 en een hele verdieping.
Dus dat is voor mij niet echt een optie.
Maar met NERO kan ik er mooie dvd's van bakken, 1 druk op de knop en hij rolt.![]()
Vergeet ook niet dat Nederland helemaal geen zanggeschiedenis heeft. In Amerika zit iedereen die een beetje kan zingen in een kerkkoor, zeker in die dorpjes. In een land als Australie heb je ook veel meer een muziekcultuur, daar wonen niet zo veel meer mensen als in Nederland maar de Australische Idols is ook van veel hogere kwaliteit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:28 schreef maartena het volgende:
In Nederland is die groep natuurlijk vele malen kleiner. 16 miljoen inwoners, en de groep jongeren waaruit ze kunnen putten is natuurlijk nog kleiner. En daar komt bovenop dat je in Nederland binnen 2 uur op zowat elke lokatie kunt zijn waar ze audities houden.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
Lijkt me wel nodig ook...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:54 schreef Danzig het volgende:
[..]
...........
Uitschieters voor mij bij de mannen waren Bucky (superstem), Chris en Taylor. Jammer dat de mannen bij de Nederlandse Idols allemaal van die softies zijn (ja zelfs Harm). Lijkt me overigens wel bijna 100% zeker dat Bobby gaat afvallen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:02 schreef maartena het volgende:
De uitslag!
Heren:Van die 2e vind ik het wel jammer. Die heeft toch een hele mooie stem. Gebeurt er verder tijdens de uitslag nog wat leuks? Vind het eigenlijk niet nodig die te downloaden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu met gitaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze samen zingen ja..sommige waren in hun solo stukjes echt kut!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:59 schreef Cart_man het volgende:
Moet zeggen dat het nummer wat ze samen zingen, echt vele malen beter is dan wat je hoorde bij de Nederlandse versie van idols.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mmmm.....dat had ik toch anders verwacht....
Buiten dat ik de eerste een hele leuke dame vind, zong ze ook niet verkeerd (niet top maar ook niet de minste..)
De tweede,.....tsja...daar kan ik ze wel gelijk in geven.....|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
Vind ik niet. De rest is beter, dus een terechte keuze. Datquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:21 schreef Danzig het volgende:
Bij dames toch wel een verrassende exit, had het niet verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bij de mannen vertrekt, mag verrassend genoemd worden. Waren er zo drie of vier slechter dan hem.
[ Bericht 7% gewijzigd door Cart_man op 24-02-2006 15:30:18 (spoilertags toegevoegd) ]A.M.A.B
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geen verrassing. Ze was gewoon niet goed genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vond ik echt erg goed. Had hem graag nog zeker 2 weken gezien om te bepalen of hij ècht Top 12 materiaal was.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
plaats maarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
het hele American Idol schema staat nu i/d op voor diegene die interesse hebben.
Staat i/d OP doosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
Taylor is leuk. En die emotie en overgave van hem is ook leuk. Denk alleen dat ie me snel gaat irriteren *alvast wegduik*quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ace heeft me eindelijk weten te overtuigen. Erg leuk optreden. MaarTaylor
was zoooo de man van de avond. Ik vind hem heerlijk, geweldige stem, staat ook écht te genieten waardoor het erg leuk is om te zien. Van mij mag hij echt in de finale, maar ik denk dat dat plaatsje voor Ace bestemd is. Bucky was ook verrassend goed.
Geweldig is Bucky zeker niet, maar verrassend wel, gezien het feit dat ik hem niet kendequote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Taylor is leuk. En die emotie en overgave van hem is ook leuk. Denk alleen dat ie me snel gaat irriteren *alvast wegduik*.
Ace stond voor mij al na de audities in de finale.. En ik vond Bucky niet eens zo geweldig eigenlijk.
.
Helemaal mee eens. Simon zit op z'n automatische piloot geld te verdienen, geïnteresseerd voor de show is hij totaal niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:54 schreef Seiruu het volgende:
Weet je wat. Hoe meer ik naar AI5 kijk hoe irritanter ik Paula en Simon vind. Ik vind beide absoluut niet professioneel, en met name Simon. Die zogenaamde onbeschofte quasi grappige opmerkingen beginnen erg saai en te vervelen. Een serieus gebrek aan constructieve kritiek van die gast. En Paula beoordeelt teveel met haar "gevoelens" ipv met haar kennis. Ze vertikt het gewoon om slechte dingen te zeggen en het altijd op te nemen voor zelfs de slechteren onder hen.
Randy is de enige die 9 van de 10 keer gewoon zonder bullshit vertelt wat hij goed en minder goed vindt en wel zo specifiek dat mensen er tenminste wat aan hebben.
Ik kon me Bucky eigenlijk ook niet echt heugen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Geweldig is Bucky zeker niet, maar verrassend wel, gezien het feit dat ik hem niet kende. Ace in Hollywood vind ik nog steeds niets, maar gister deed hij het echt perfect vond ik. Overtreft Taylor niet though
. Ik kan me voorstellen dat sommigen zich eraan zullen ergeren maar ik vind het geweldig
. Net als Mandisa trouwens, die 2 zijn mijn favorieten.
Simon en Paula heffen elkaar wel redelijk op vind ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:54 schreef Seiruu het volgende:
Hoe meer ik naar AI5 kijk hoe irritanter ik Paula en Simon vind. Ik vind beide absoluut niet professioneel, en met name Simon.
Ik irriteer me meer aan Paula Abdul de laatste tijd. Die moet altijd weer tegen Simon invechten.... en sorry, Simon heeft gewoon meestal toch echt wel gelijk. Hij is erg recht door zee, maar hij heeft wel erg vaak gelijk. Soms niet, maar meestal wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:54 schreef Seiruu het volgende:
Weet je wat. Hoe meer ik naar AI5 kijk hoe irritanter ik Paula en Simon vind. Ik vind beide absoluut niet professioneel, en met name Simon. Die zogenaamde onbeschofte quasi grappige opmerkingen beginnen erg saai en te vervelen. Een serieus gebrek aan constructieve kritiek van die gast. En Paula beoordeelt teveel met haar "gevoelens" ipv met haar kennis. Ze vertikt het gewoon om slechte dingen te zeggen en het altijd op te nemen voor zelfs de slechteren onder hen.
Randy is de enige die 9 van de 10 keer gewoon zonder bullshit vertelt wat hij goed en minder goed vindt en wel zo specifiek dat mensen er tenminste wat aan hebben.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:37 schreef Cart_man het volgende:
Simon vind ik dus echt niet irritant. Hij is de enige van de drie die echt voor zijn mening uitkomt, hoe bot het ook mag klinken. Ben het vaak nog met hem eens ook.
Wow, een jurylid dat zijn mening geeft, toppie joppie. Wie betaalt mij om te zeggen dat zelfs Satan hem niet in hel moet hebben omdat die zo een verdomde showbiz clown is?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:37 schreef Cart_man het volgende:
Simon vind ik dus echt niet irritant. Hij is de enige van de drie die echt voor zijn mening uitkomt, hoe bot het ook mag klinken. Ben het vaak nog met hem eens ook.
Maar ze mag er volgende week toch wel uit.quote:
nee, ze moet gewoon lekker d'r vervelende zelf blijven en dan gaat ze ver komen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:05 schreef LeBeau het volgende:
Maar ze mag er volgende week toch wel uit.
Ja!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:37 schreef twi het volgende:
Natuurlijk, iedereen geniet van American Idol
[afbeelding]
Maar maar, ik bedoelde legale rommel die van die site zijn gedownload enzoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kijk nu ff snel de optredens na van de jongens, Will klinkt echt alsof hij 1 van de jongens van Jackson is, en dan bedoel ik qua leeftijd. Hij klinkt als een 13-jarige. De danspasjes lijken ook van de Jackson 5 af te stammen
.
En het is leuk dat Jose zo hoog kan enzo, maar het klinkt imo echt nergens naar.
HAHAHAHAquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:54 schreef dolfg het volgende:
Paula zag eruit alsof ze zo uit Planet of The Apes was weggelopen.
Soort Neanderthaler hoofd en kapsel.
Nee wel van de optredensquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat bedoel je dan? MP3's van de interviews?
De top 12 waarschijnlijk wel, maar in de top 24 zitten nog heel wat baggere kandidaten bij hoor in AI5. Sommigen die hier niet eens / ook niet de workshop rondes door waren gekomen IMO.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:16 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb me bij de optredens echt vermaakt. Als je een vergelijking trekt met Idols is het verschil in niveau eik wel om te janken zo groot. American Idol heeft in potentie internationale sterren, Idols zijn het voornamelijk eendagsvliegen die na 1 hitje in het schnabbelcircuit belanden.
Ik vind Jamai anders heel erg op Bobby lijken, en die heeft gewonnenquote:Op zondag 26 februari 2006 02:58 schreef Seiruu het volgende:
[..]
De top 12 waarschijnlijk wel, maar in de top 24 zitten nog heel wat baggere kandidaten bij hoor in AI5. Sommigen die hier niet eens / ook niet de workshop rondes door waren gekomen IMO.
Ik vind juist vooral Paula erg irritant. Ze zegt echt nooit eerlijk hoe het was. Ze gaat draaien en draaien tot ze uiteindelijk iets positiefs kan zeggen. Randy valt me dit jaar mee, vorig jaar irriteerde ik me mateloos aan zijn "dogs" en "geblaf sorf of". Al heeft ie nu dus weer het nieuwe zinnetje: AI we have a hot one tonight!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:54 schreef Seiruu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
American Idol Winner Carrie Underwood will be appearing and performing on the American Idol Results show this Thursday, March 2nd, starting at 8/7c.![]()
Ik moet wat als ik me verveel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Daarom mijn subtiele hint. Nog nergens te bekennen.
Dat jij trouwens AI kijkt, nooit verwacht van zo'n hoolie
Jezus...wat een kutzooi...quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:44 schreef -tK- het volgende:
joh beginnen ze met een ts versie van 8 gig![]()
Taylorquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:03 schreef Seiruu het volgende:
Taylor Hicks is trouwens nu ERG popular in de officiele AI forums. Officiele AI forums momenteel iets van 450.000 views en 45.000 replies in "zijn" thread.
Wel beetje terecht, want hij is echt cool
Mannen heb ik al binnen, ben nu vrouwen aan het binnenhalen. Staat op die ene site dat begint met mini en eindigt met de naam van het actualiteitenprogramma op NL3.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb nu die van de vrouwen gevonden... Maar van de heren nergens te vinden...... kijk vanmiddag nog wel even
zijn dat wel de mannen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:54 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mannen heb ik al binnen, ben nu vrouwen aan het binnenhalen. Staat op die ene site dat begint met mini en eindigt met de naam van het actualiteitenprogramma op NL3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |