abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:00:06 #101
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_35422934
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/822489/2/50#35422685]donderdag 23 februari 2006
Ik brand American Idol altijd op dvd en kijk het dan op mijn breedbeeld tv.
Dan wordt het toch meer een tv programma dan als ik via mijn pc kijk.
Gelukkig kan mijn dvd NTSC formaat aan, anders krijg je zo'n hikje iedere seconde.

Kan je je computer niet aansluiten op je tv? lijkt me iets makkelijker
schorriemorie
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:48:01 #102
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35424766
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:17 schreef twi het volgende:

[..]

Goh, wat een verrassing, kwijlende vrouwen bij Ace

Taylor Hicks is geweldig. Misschien qua zang niet helemaal de top, maar die hele uitstraling, dat haar, z'n houding. Echt helemaal geweldig. Ik heb 'm gewoon een paar keer opnieuw beluisterd en bekeken. Gewoon een unieke persoonlijkheid.

Gisteren ook de vrouwen gekeken en ik ben er nog niet echt uit wie m'n favoriet is eigenlijk. Ik hou niet zo van dat hele plattelandse van die Kellie Pickler, maar op de een of andere manier vind ik dat ook wel erg cute, zolang ze het niet te erg overdrijft met 'r opa en de sandwiches.

Heb echt een hekel aan die Paris, en begin 'm ook te krijgen aan Katherine. Hoe die de aandacht naar zich toe trekt en zichzelf goed vindt, daar gaan de nekharen toch van overeind staan. En Ayla Brown is ook wat "gemaakt", hoewel ik dat liedje van 'r wel, Reflection, erg mooi gezongen vond.

Bij de mannen ga ik toch voor Taylor Hicks en Chris Daughtry. Beide gewoon ontzettend opvallende karakters met een goede stem, waar je gewoon heerlijk naar kunt luisteren en kijken tegelijk. Bij de vrouwen dan maar voor Lisa Tucker en Kellie Pickler.

/edit: Zijn dus de mensen die ik persoonlijk het liefste zie, maar uiteraard zullen de gebruikelijke Elliots, Aces, Paris'en, en dus hopelijk Lisa's het verst komen.
Godver, waarom moet ik het nu juist met jou eens zijn.
A.M.A.B
pi_35426673
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:00 schreef Danzig het volgende:

[..]

Kan je je computer niet aansluiten op je tv? lijkt me iets makkelijker
Tussen de pc en de tv zit een meter of 25 en een hele verdieping.
Dus dat is voor mij niet echt een optie.
Maar met NERO kan ik er mooie dvd's van bakken, 1 druk op de knop en hij rolt.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_35426921
Hmm ik ga nog maar ff n stukje van de hd versie binnenhalen, ff Katharine McPhee in optimale kwaliteit bekijken
  vrijdag 24 februari 2006 @ 00:54:31 #105
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_35429765
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:33 schreef dolfg het volgende:

[..]

Tussen de pc en de tv zit een meter of 25 en een hele verdieping.
Dus dat is voor mij niet echt een optie.
Maar met NERO kan ik er mooie dvd's van bakken, 1 druk op de knop en hij rolt.
OK, dan is het inderdaad geen optie

Ik heb net de mannen aan het werk gezien, en ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben. Dit is het eerste jaar dat ik Amercian Idols volg en wat me opvalt is de diversiteit van de kandidaten, bij de mannen zowel rocksongs als balleds, top

Uitschieters voor mij bij de mannen waren Bucky (superstem), Chris en Taylor. Jammer dat de mannen bij de Nederlandse Idols allemaal van die softies zijn (ja zelfs Harm). Lijkt me overigens wel bijna 100% zeker dat Bobby gaat afvallen.
schorriemorie
  vrijdag 24 februari 2006 @ 01:01:35 #106
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_35429966
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:28 schreef maartena het volgende:
In Nederland is die groep natuurlijk vele malen kleiner. 16 miljoen inwoners, en de groep jongeren waaruit ze kunnen putten is natuurlijk nog kleiner. En daar komt bovenop dat je in Nederland binnen 2 uur op zowat elke lokatie kunt zijn waar ze audities houden.....
Vergeet ook niet dat Nederland helemaal geen zanggeschiedenis heeft. In Amerika zit iedereen die een beetje kan zingen in een kerkkoor, zeker in die dorpjes. In een land als Australie heb je ook veel meer een muziekcultuur, daar wonen niet zo veel meer mensen als in Nederland maar de Australische Idols is ook van veel hogere kwaliteit.
Nu met gitaar!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 07:02:14 #107
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_35432705
De uitslag!

De eerste 4 van de 24 zijn vandaag weggestemd:

Dames:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 24 februari 2006 @ 08:41:12 #108
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_35433198
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:54 schreef Danzig het volgende:

[..]

...........

Uitschieters voor mij bij de mannen waren Bucky (superstem), Chris en Taylor. Jammer dat de mannen bij de Nederlandse Idols allemaal van die softies zijn (ja zelfs Harm). Lijkt me overigens wel bijna 100% zeker dat Bobby gaat afvallen.
Lijkt me wel nodig ook... (sorry)

Taylor Hicks
Lisa Tucker
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  vrijdag 24 februari 2006 @ 09:28:02 #109
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_35434000
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 07:02 schreef maartena het volgende:
De uitslag!

Heren:
SPOILER
Van die 2e vind ik het wel jammer. Die heeft toch een hele mooie stem. Gebeurt er verder tijdens de uitslag nog wat leuks? Vind het eigenlijk niet nodig die te downloaden.
Nu met gitaar!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:59:12 #110
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35436310
Niet echt, ze zingen samen een nummer. En de verliezers zingen hun nummer nog een keer.

Moet zeggen dat het nummer wat ze samen zingen, echt vele malen beter is dan wat je hoorde bij de Nederlandse versie van idols.
A.M.A.B
  vrijdag 24 februari 2006 @ 12:17:55 #111
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35438838
Uitslag spoiler
SPOILER
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:19:59 #112
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35440634
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 10:59 schreef Cart_man het volgende:
Moet zeggen dat het nummer wat ze samen zingen, echt vele malen beter is dan wat je hoorde bij de Nederlandse versie van idols.
Als ze samen zingen ja..sommige waren in hun solo stukjes echt kut!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:41:21 #113
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35441267
het hele American Idol schema staat nu i/d op voor diegene die interesse hebben.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:58:46 #114
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_35441808
[quote]Op vrijdag 24 februari 2006 07:02 schreef maartena het volgende:
De uitslag!

De eerste 4 van de 24 zijn vandaag weggestemd:

Dames:
SPOILER
Mmmm.....dat had ik toch anders verwacht....
Buiten dat ik de eerste een hele leuke dame vind, zong ze ook niet verkeerd (niet top maar ook niet de minste..)

De tweede,.....tsja...daar kan ik ze wel gelijk in geven.....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  vrijdag 24 februari 2006 @ 15:21:45 #115
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_35444937
Bij dames toch wel een verrassende exit, had het niet verwacht
schorriemorie
  vrijdag 24 februari 2006 @ 15:23:51 #116
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35445032
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:21 schreef Danzig het volgende:
Bij dames toch wel een verrassende exit, had het niet verwacht
Vind ik niet. De rest is beter, dus een terechte keuze. Dat
SPOILER
bij de mannen vertrekt, mag verrassend genoemd worden. Waren er zo drie of vier slechter dan hem.

[ Bericht 7% gewijzigd door Cart_man op 24-02-2006 15:30:18 (spoilertags toegevoegd) ]
A.M.A.B
pi_35445202
Ik heb nog niets gelezen van dit topic, maar ik ben best wel benieuwd wie exit gaat.

Bij de vrouwen mogen: Kinnik Sky en Stevie Scott, exit
Bij de mannen mogen: Bobby Bennett en David Radford exit
  vrijdag 24 februari 2006 @ 15:28:19 #118
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35445209
Ik vond
SPOILER
geen verrassing. Ze was gewoon niet goed genoeg.
SPOILER
vond ik echt erg goed. Had hem graag nog zeker 2 weken gezien om te bepalen of hij ècht Top 12 materiaal was.
pi_35446706
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
het hele American Idol schema staat nu i/d op voor diegene die interesse hebben.
plaats maar
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:11:26 #120
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35446769
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:09 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

plaats maar
Staat i/d OP doos
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:26:01 #121
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_35447393
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_35448246
Taylor Hicks. Wat een gast, het plezier straalt er gewoon vanaf. Wat er verder ook gebeurd, hij kan een glanzende carriere tegemoet zien. In Las Vegas zijn ze hier dol op

Kellie en Taylor
  vrijdag 24 februari 2006 @ 17:45:12 #123
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_35450422
Ik vind Kellie Pickler maar niks eigenlijk. Ze is een ontzettend lekker ding, heeft een goede uitstraling, heeft een prachtig huilverhaal over haar vader die in de gevangenis zit en haar moeder die weggelopen is etc, maar ze kan gewoon niet zingen..... Althans, ik vond het optreden van haar afgelopen dinsdag niet echt geweldig.

Hopelijk volgende week beter....
-
pi_35451066
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Staat i/d OP doos
ok
pi_35456842
Ik vind Kellie helemaal geen lekker ding eigenlijk. Beetje een redneck daughter look. Heel erg gewoontjes en een vrij eng accent.

Heather Cox is pas lekker!
pi_35457606
Eindelijk beide shows gezien (Hodfr! wat gaat het langzaam .)

Ik vond over het algemeen de dames beter dan de heren. .

Mijn uiteindelijke top 12 (in random order):

1. Mandisa
2. Paris Bennett
3. Lisa Tucker
4. Kinnik Sky
5. Kellie Pickler
6. Katharine McPhee
7. Ace Young
8. Chris Daughtry
9. David Radford
10. Elliott Yamin
11. Taylor Hicks
12. Bucky Covington*
SPOILER
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_35459929
Ace heeft me eindelijk weten te overtuigen. Erg leuk optreden. Maar Taylor was zoooo de man van de avond. Ik vind hem heerlijk, geweldige stem, staat ook écht te genieten waardoor het erg leuk is om te zien. Van mij mag hij echt in de finale, maar ik denk dat dat plaatsje voor Ace bestemd is. Bucky was ook verrassend goed.
pi_35460187
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ace heeft me eindelijk weten te overtuigen. Erg leuk optreden. Maar Taylor was zoooo de man van de avond. Ik vind hem heerlijk, geweldige stem, staat ook écht te genieten waardoor het erg leuk is om te zien. Van mij mag hij echt in de finale, maar ik denk dat dat plaatsje voor Ace bestemd is. Bucky was ook verrassend goed.
Taylor is leuk. En die emotie en overgave van hem is ook leuk. Denk alleen dat ie me snel gaat irriteren *alvast wegduik* .
Ace stond voor mij al na de audities in de finale. . En ik vond Bucky niet eens zo geweldig eigenlijk. .
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_35461151
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:27 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Taylor is leuk. En die emotie en overgave van hem is ook leuk. Denk alleen dat ie me snel gaat irriteren *alvast wegduik* .
Ace stond voor mij al na de audities in de finale. . En ik vond Bucky niet eens zo geweldig eigenlijk. .
Geweldig is Bucky zeker niet, maar verrassend wel, gezien het feit dat ik hem niet kende . Ace in Hollywood vind ik nog steeds niets, maar gister deed hij het echt perfect vond ik. Overtreft Taylor niet though . Ik kan me voorstellen dat sommigen zich eraan zullen ergeren maar ik vind het geweldig . Net als Mandisa trouwens, die 2 zijn mijn favorieten.
pi_35461154
Weet je wat. Hoe meer ik naar AI5 kijk hoe irritanter ik Paula en Simon vind. Ik vind beide absoluut niet professioneel, en met name Simon. Die zogenaamde onbeschofte quasi grappige opmerkingen beginnen erg saai en te vervelen. Een serieus gebrek aan constructieve kritiek van die gast. En Paula beoordeelt teveel met haar "gevoelens" ipv met haar kennis. Ze vertikt het gewoon om slechte dingen te zeggen en het altijd op te nemen voor zelfs de slechteren onder hen.

Randy is de enige die 9 van de 10 keer gewoon zonder bullshit vertelt wat hij goed en minder goed vindt en wel zo specifiek dat mensen er tenminste wat aan hebben.
pi_35461271
Jeeezus, Bobby ziet eruit als een 40-jarige lesbo met overgewicht en een snor. Wat een freak.
Ik vond het niveau bij de jongens niet zo heel erg hoog. Taylor, Chris en Ace goed, Bobby en Sway (:r!!!!!!!!!!!!) heel slecht en de rest middelmatig. Wat de jury in Elliott ziet is me niet echt duidelijk, ik vind hem maar zozo. Oh ja, David en Kevin vind ik ook niet goed. Dat nare gejazz van David, weg ermee.
De dames daarentegen. . Wow, dat was goed! Ayla, Kellie, Katharine, Kinnik, Lisa, Mandisa, Melissa (al kan ik niet wennen aan dat hoofd), en . Paris. . Helemaal goed! Stevie en Heather vond ik helemaal niet goed, daarentegen.
pi_35461480
Bobby. .

Favorite Female Artist:
Barbra Streisand

Favorite Male Artist:
Barry Manilow
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:03:01 #133
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35461532
Enige leuke aan Bobby was zn zelfspot
"This is so not good for fat people!"
  ESF Reporter vrijdag 24 februari 2006 @ 23:03:21 #134
87554 Cee
Welluk?
pi_35461545
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:54 schreef Seiruu het volgende:
Weet je wat. Hoe meer ik naar AI5 kijk hoe irritanter ik Paula en Simon vind. Ik vind beide absoluut niet professioneel, en met name Simon. Die zogenaamde onbeschofte quasi grappige opmerkingen beginnen erg saai en te vervelen. Een serieus gebrek aan constructieve kritiek van die gast. En Paula beoordeelt teveel met haar "gevoelens" ipv met haar kennis. Ze vertikt het gewoon om slechte dingen te zeggen en het altijd op te nemen voor zelfs de slechteren onder hen.

Randy is de enige die 9 van de 10 keer gewoon zonder bullshit vertelt wat hij goed en minder goed vindt en wel zo specifiek dat mensen er tenminste wat aan hebben.
Helemaal mee eens. Simon zit op z'n automatische piloot geld te verdienen, geïnteresseerd voor de show is hij totaal niet.

Ik heb de shows al wel binnen maar niet alles gezien, alleen Katherine McPhee (geweldig) en Paris (goed, maar ik vond het een beetje 'overdone'). De rest doe ik morgen wel.
En Kellie Pickler zal nooit winnen want ze heeft vorig jaar al gewonnen onder de naam 'Carrie Underwood'.
pi_35461669

Die lach, brr inderdaad.

En waarom is Mandisa de enige zonder achternaam op de Idol site? .

En ik ben het eens over Simon, maar ik ben het vaak ook met hem eens. Hij overdrijft het nogal eens "a complete and utter mess", maar vaak durft hij wel te zeggen wanneer iets slecht was, als Randy en vooral Paula er omheen draaien.
pi_35462132
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:

Geweldig is Bucky zeker niet, maar verrassend wel, gezien het feit dat ik hem niet kende . Ace in Hollywood vind ik nog steeds niets, maar gister deed hij het echt perfect vond ik. Overtreft Taylor niet though . Ik kan me voorstellen dat sommigen zich eraan zullen ergeren maar ik vind het geweldig . Net als Mandisa trouwens, die 2 zijn mijn favorieten.
Ik kon me Bucky eigenlijk ook niet echt heugen. .
Ace trumps Taylor. . .
En Mandisa is denk ik wel mijn favoriet bij de dames. .
quote:
Hoe meer ik naar AI5 kijk hoe irritanter ik Paula en Simon vind. Ik vind beide absoluut niet professioneel, en met name Simon.
Simon en Paula heffen elkaar wel redelijk op vind ik.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:37:01 #137
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35462965
Simon vind ik dus echt niet irritant. Hij is de enige van de drie die echt voor zijn mening uitkomt, hoe bot het ook mag klinken. Ben het vaak nog met hem eens ook.
A.M.A.B
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:40:11 #138
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_35463097
quote:

Ik irriteer me meer aan Paula Abdul de laatste tijd. Die moet altijd weer tegen Simon invechten.... en sorry, Simon heeft gewoon meestal toch echt wel gelijk. Hij is erg recht door zee, maar hij heeft wel erg vaak gelijk. Soms niet, maar meestal wel.
-
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:40:29 #139
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_35463106
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:37 schreef Cart_man het volgende:
Simon vind ik dus echt niet irritant. Hij is de enige van de drie die echt voor zijn mening uitkomt, hoe bot het ook mag klinken. Ben het vaak nog met hem eens ook.
-
pi_35463246
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:37 schreef Cart_man het volgende:
Wow, een jurylid dat zijn mening geeft, toppie joppie. Wie betaalt mij om te zeggen dat zelfs Satan hem niet in hel moet hebben omdat die zo een verdomde showbiz clown is?

Dat is dus het verschil tussen Randy en Simon. Simon geeft zijn one liners mening, en Randy geeft onderbouwend kritiek. Goed of slecht, 9 van de 10 keer onderbouwt hij precies waarom, en Simon is gewoon een grap wat dat betreft.
pi_35473259

Ze is zo tof. .
  zaterdag 25 februari 2006 @ 13:05:37 #142
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_35473872
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 12:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]

Ze is zo tof. .
Maar ze mag er volgende week toch wel uit.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_35474821
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 13:05 schreef LeBeau het volgende:
Maar ze mag er volgende week toch wel uit.
nee, ze moet gewoon lekker d'r vervelende zelf blijven en dan gaat ze ver komen.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 14:13:55 #144
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35475816
quote:
[afbeelding]

Ze is zo tof. .
Tof wijf, ja.
A.M.A.B
pi_35477090
Eén

vond ik wel genoeg, eigenlijk. Volgende week wat mij betreft exit voor Brenna 'Viswijf' Gethers. Wat Simon in haar ziet, is me nog steeds een raadsel.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 15:11:19 #146
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35477454
quote:
[afbeelding]

Ze is zo tof. .
  ESF Reporter zaterdag 25 februari 2006 @ 15:13:13 #147
87554 Cee
Welluk?
pi_35477510
Mikalah
Maar om een of andere vage reden irriteert die Brenna me nog niet zo. Oh help! Ze zingt voor geen meter dus wat dat betreft mag ze eruit volgende week.

Ik heb nu alle optredens gezien, en er zitten een hoop goede tussen waarvan je er niet in voorgaande edities al 13287 versies hebt gezien. Katherine McPhee was geweldig, in de categorie Taylor Hicks, die mensen eten, slapen, ademen gewoon muziek dat merk je. Ze staan er niet voor de bling, niet voor 't geld, niet voor de covers van People, ze willen gewoon muziek maken al moet het in een rokerig barretje in de uithoeken van Utah voor 3 dronken mannen en hun hond.
Nou ja, dat gaat voornamelijk op voor Taylor dan.

Elliot was een aangename verrassing, wat zingt ie goed! Hij heeft een beetje erg last van 'mushmouth' (heeft Kevin Covais ook), dan wil je onderkaak niet helemaal meewerken bij het articuleren. Maar wauw wat een stem. Ik hoop dat hij ver komt.
Tja, Ace Young. Ik hoop ZO dat hij niet de Justin Guarini van AI5 wordt, en dan is 't een blijvertje!
Paris, is erg goed, maar ik weet 't niet, ze gaat me irriteren. Ze is niet zo lief volgens mij.
Mandisa! Fantastisch.

En verder blijf ik ook Chris en Will in de gaten houden.

Bucky mag zich wel eens gaan wassen.
pi_35489829
Ik heb me bij de optredens echt vermaakt. Als je een vergelijking trekt met Idols is het verschil in niveau eik wel om te janken zo groot. American Idol heeft in potentie internationale sterren, Idols zijn het voornamelijk eendagsvliegen die na 1 hitje in het schnabbelcircuit belanden.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 21:37:12 #149
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35490603
Natuurlijk, iedereen geniet van American Idol

pi_35490791
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:37 schreef twi het volgende:
Natuurlijk, iedereen geniet van American Idol

[afbeelding]
Ja!

Die moeder met die lippen viel me ook op