Eerste auditie was inderdaad geweldig. Daarna heeft ze me eigenlijk, niet echt meer kunnen boeien. Wel een kanshebster...quote:Op donderdag 23 februari 2006 03:46 schreef clumsy_clown het volgende:
- Paris heeft voor mij haar eerste auditie niet kunnen overtreffen, maar straalde weer vandaag. Heerlijke stem, dat verschil met haar praatstem is echt geweldig. Leuk hoe ze gewoon thuis leek te horen op het podium. Die komt ver.
Ze was wel heel erg aan het springen tijdens haar optreden. Ik vond het een beetje gekunsteld met haar uitdrukkingen en gebaartjes. Het zag er zo ingestudeerd uit. Net een toneelstukje. Zal haar leeftijd wel zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Eerste auditie was inderdaad geweldig. Daarna heeft ze me eigenlijk, niet echt meer kunnen boeien. Wel een kanshebster...
Hier ook. Wordt tijd dat Dino een mailing verstuurt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het gaat hier keilangzaam..
whahahahaha Ik postte t net in de Blueroom!quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:34 schreef charmed_angel het volgende:Harm flashback... wat doet Harm in AI
OMG vind ik dus helemaal niks die Bucky
Heb het nummer ook doorgespoeld... zonde van mijn tijd
Jij zapt er snel doorheen!quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:38 schreef charmed_angel het volgende:
Jose 'sway' penala begin was slecht en vals..... Supersaaie stem, en ik vind hem lelijk.....
Liedje overigens ook niet afgeluisterd
ik kijk de filmpjes niet.... zonde van me tijdquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij zapt er snel doorheen!![]()
K kijk ook echt nog de filmpjes enzo..![]()
ik vond het echt verschrikkelijk!quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jose: Tja..ik houd niet van t slijmerige en hoge..maar t optreden was op zich wel goed.
Ik vond het nummer juist leuker dan zijn zangkwaliteiten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
Erg fout nummer jah Gedeon McKinney. Maar wel supergoed gezongen![]()
Dat viel me ook al op inderdaad..... Another hot one tonight!quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik word echt gek van Randy's WE GOT A HOT ONE TOOONIGHT
Goh, wat een verrassing, kwijlende vrouwen bij Acequote:Op donderdag 23 februari 2006 18:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ace YoungIk vond hem echt goed ook!
En het is een lekker ding uiteraard.... hoewel ik mannen met lang haar altijd niks vind
![]()
Tja... in de VS kunnen ze natuurlijk trekken uit een pool van bijna 300 miljoen Amerikanen - of althans, de miljoenen mensen die tussen de 16 en de 28 zijn. (Taylor Hicks was 28 toen hij werd geselecteerd). In de afgelopen 4 seizoenen zijn ze natuurlijk iedere keer naar andere grote Amerikaanse steden geweest, inclusief een keer naar Hawaii vorig jaar in seizoen 4. Ze kunnen dus vee vaker putten uit nieuwe bronnen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:02 schreef Danzig het volgende:
Ik moet zeggen dat de kwaliteit overall hoog was, vele malen hoger dan hier in Nederland. De Amerikaanse kandidaten zingen niet alleen beter maar weten zich ook veel beter te presenteren.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:28 schreef maartena het volgende:
Ze zouden eigenlijk een European Idol moeten doen, met Engelse, Franse, en Duitse juryleden ofzo.... en audities in Brussel, Frankfurt, London, Parijs, Rome, Madrid en Stockholm ofzo.....
Er is toch al eens keer zoiets geweest? World Idol volgens mij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:28 schreef maartena het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk een European Idol moeten doen, met Engelse, Franse, en Duitse juryleden ofzo.... en audities in Brussel, Frankfurt, London, Parijs, Rome, Madrid en Stockholm ofzo.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |