die kent Peaceman toch nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Lulabelles?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is dat "de lesbienne"?
Of zit die er al niet meer in?
Psssssssst. Het sprak alleen maar voor je dat je deze vraag niet wist!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:27 schreef peaceman het volgende:
Dubbele punten...![]()
tijd om eens een beetje beter mijn best te doen dus...
tvp
Moet ik een juiste spelling eisen voor het dubbele punten topic?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:36 schreef peaceman het volgende:
ik weet alleen van artic monkeys dat ze komen
die vraag van ranja bedoel je? Eensch!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Psssssssst. Het sprak alleen maar voor je dat je deze vraag niet wist!
arctic moet het idd zijn sorryquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:39 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Moet ik een juiste spelling eisen voor het dubbele punten topic?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, dat lees je net bij mij![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Of moet het nummer nog uitkomen?
dit bericht is van vandaag....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Misschien is dit stukje al een paar jaar geleden geschreven...
'Kuikentje' ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:46 schreef peaceman het volgende:
Radiohead gaat het nummeropgenemen. So what, zou je zeggen. Maar het is niet zo maar een nummer. Aan het nummer wordt namelijk al jaren gesleuteld. Het nummer werd al tijdens de tournee na de release van 'Ok Computer' uit 1997 gespeeld maar werd nooit opgenomen
Welk nummer betreft het?![]()
Ach maakt mij niet uit...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:55 schreef ranja het volgende:
Dat hadden ze met meer nummers moeten doenhet is sterker dan ik
Jemig, ik lees er twee keer overheenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:46 schreef peaceman het volgende:
opgenemen.
Oei dat is een flinke fout van die lui op die site zeg!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:57 schreef Berkery het volgende:
[..]
Jemig, ik lees er twee keer overheen
Je kan het gelezen hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar hoe moeten wij dit dan weten?
Weet iemand hier wat 'TTT' op Fok! betekent?
The Duke strikes again +2quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:05 schreef DaisyDuke het volgende:
Nude
quote:I was dressed for success
but success it never comes
Het vervolg:quote:
quote:and I'm the only one who laughs
at your jokes when they are so bad
Nee, Amerikanen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Geen Engelsen aan de syntax te zien...
quote:i was dressed for success
but success it never comes
and i'm the only one who laughs
at your jokes when they are so bad
and your jokes are always bad
but they're not as bad as this
Nee.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:21 schreef peaceman het volgende:
Our Lady Peace kan dus ook al niet...
Yep.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:22 schreef Ascaroth het volgende:
Iets van Pavement.
quote:come join us in a prayer
we'll be waiting waiting where
everything's ending here
die heb ik wel, maar ik ga niet spiekenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:24 schreef Ascaroth het volgende:
Hij staat in ieder geval op Slanted & Enchanted. Weet de titel echter niet uit m'n hoofd..
Nee joh, die komt toch nergens langs!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
End?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:46 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Nee joh, die komt toch nergens langs!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:47 schreef Ascaroth het volgende:
Here?
Niet Ipecac, want da's van Mike Patton waar ISIS op zit, toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:54 schreef Ascaroth het volgende:
Hoe heet het label van Aaron Turner, frontman van ISIS?
Klopt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Niet Ipecac, want da's van Mike Patton waar ISIS op zit, toch?
Beiden hebben inderdaad wat releases onder Hydrahead.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:34 schreef bukgeit het volgende:
sunnO))) en Old Man Gloom?
Dat moet natuurlijk Ascaroth +2 zijn .....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:26 schreef ranja het volgende:
Ascartoth +1
Goeie plaatquote:Op woensdag 22 februari 2006 08:19 schreef MadMaster het volgende:
Oil on Canvas
Geen idee eigenlijk. De kleurenvolgorde klopt, het zou best kunnen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik zeg maar Blok.
Is het geïnspireerd door dat oerlelijke schilderij dat ooit zwaar beschadigd werd en waar de restaurateur een miljoen gulden voor kreeg? Totdat bleek dat hij de restauratie niet had gedaan met de tamponeer-techniek, maar met een verfroller...![]()
[afbeelding]
Barnett Newman
Who's Afraid of Red, Yellow, and Blue?, 1966
75 X 48 inches
Oil on Canvas
Hij heeft hoogstens anderhalf jaar meegetourd en nooit een album opgenomen. Was eerst trouwens roady van Roddy Bottum geloof ik.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volwaardig of niet, hij heeft toch een paar jaartjes bij FNM meegetokkeld...
Dat hangt ervan hoe je het bekijkt: hij was eerst hun roadie en was vervolgens op de King For A Day-tour de gitarist.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:34 schreef search64 het volgende:
Haha, Deen Menta, die geldt niet als volwaardig lid.
Hoe zit dat dan met solo artiesten? Die nemen vaak ook een gitarist, drummer, bassist mee... zoms van zommige varianten wel tweequote:Op woensdag 22 februari 2006 09:43 schreef MadMaster het volgende:
Het is anders toch knap lullig als je zonder gitarist op tournee moet...
Maar, praatjes leveren geen 2 punten op, on with the show...
Tja, zo hanteer ik het ook, maar dat zou betekenen dat Dave Mustaine nooit in Metallica gezeten heeft. Beetje te rigoreus dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:39 schreef search64 het volgende:
Geen album opnemen is geen lid zijn. Zo bekijk ik dat.
Nee, die vraag kwam nog uit het vorige topic.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:49 schreef Mark het volgende:
ranja, je moet nog dubbele punten uitdelen aan Ascaroth
Ja maar, dan zit je ook niet in de band: dan begeleid je de solo-artiest.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met solo artiesten? Die nemen vaak ook een gitarist, drummer, bassist mee... zoms van zommige varianten wel tweeToch worden dat geen bandleden lijkt me.
ik zie 't ja: aangepast: thanxquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:51 schreef ranja het volgende:
Ik dacht dat de vraag was : wie hoort er niet bij![]()
Preciesquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:52 schreef schaap001 het volgende:
Ja maar, dan zit je ook niet in de band: dan begeleid je de solo-artiest.
Ah, de metalkenner !quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:52 schreef Mark het volgende:
Alcatrazz?
Ja, tis best lastig: als je het zo bekijkt dan hebben de Stones en Bon Jovi al in geen jaren geen bassist meer. En was Paul Rodgers nou lid van Queen of niet ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:53 schreef ranja het volgende:
[..]
PreciesZo begeleidt een tour-gitarist ook de band
schreef ik soms met een z?![]()
Aangezien dat niet meer verbeterd kan wordenquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:01 schreef schaap001 het volgende:
The Circle Jerks - I, I & I
Het zijn meer lettersquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:03 schreef MadMaster het volgende:
Wat is er mis met Da Da Da van Trio?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:07 schreef MadMaster het volgende:
Het alom geprezen allmusic.com
Uit dat rijtje is Dean de enige die nooit op een plaat mee heeft gedaan. En nu houd ik erover op.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:07 schreef MadMaster het volgende:
Het alom geprezen allmusic.com vermeld bij FNM het volgende:
Group Members
Mike Bordin
Roddy Bottum
Bill Gould
Dean Menta
Chuck Mosely
Mike Patton
Trey Spruance
Jim Martin
Jon Hudson
Och, het zijn geen watjes, maar echt hard-core wil ik het niet noemen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:19 schreef Mark het volgende:
Ziet er hardcore uit
Daar moest ik ook aan denken, knap dat je de artiest nog weet!quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:58 schreef Mark het volgende:
Bob Barbeque & Willy Would-be - Bla bla bla
Stom toevallig had ik die vanochtend opgezocht, omdat er iemand op onze afdeling dom liep te blatenquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken, knap dat je de artiest nog weet!
Juist, en niet Sid Vicious. Paul Anka schreef het nummer voor Frank Sinatra, de Sparks wilden het graag zingen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:21 schreef cafca het volgende:
Frank Sinatra?
Dat is inderdaad de officiële titel, geef ik toe...quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:16 schreef ranja het volgende:
Volgens mij heet dat nummer van Trio helemaal geen Da Da Da maar:
Da Da Da ich lieb dich nicht du liebst mich nicht aha aha aha
Je wist het!quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:03 schreef peaceman het volgende:
Damon Albarn?
Ik wist dat ie met een musical bezig was ja, maar niet hoe die heetquote:
is het zo? wanneer dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:06 schreef bukgeit het volgende:
Die vraag is ook net geweest!
Beginnend met een Y (achternaam bij een soloartiest mag natuurlijk ook)quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:08 schreef MadMaster het volgende:
Beginnend met een Y of met een Y op een willekeurige plaats in de naam?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:37 schreef bukgeit het volgende:
Superdrag
Los Super Seven
Supernaturals
Superkind
Supertramp
Supersister
Supersuckers
Supergrass
Superchunk
Ooh, jammer.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beginnend met een Y (achternaam bij een soloartiest mag natuurlijk ook)
Ik had er ook maar 13 trouwensquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:28 schreef peaceman het volgende:
Cafca & Neleos hebben een lijstje gemaakt zoals ik bedoeld had. Daarom geef ik Cafca toch de punten.
Yoko en Yngwie zijn immers geen achternamen van solo-artiesten beginnend met een Y.
De edit van MM was bovendien nadat Cafca's lijstje al gepost was.
Cafca +2
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:32 schreef peaceman het volgende:
Die rechter lijkt Herman Brood wel. Herman Brood & His wild romance ?
Ik moet me wel verdedigen vandaag, geloof ik...quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:28 schreef peaceman het volgende:
Cafca & Neleos hebben een lijstje gemaakt zoals ik bedoeld had. Daarom geef ik Cafca toch de punten.
Yoko en Yngwie zijn immers geen achternamen van solo-artiesten beginnend met een Y.
De edit van MM was bovendien nadat Cafca's lijstje al gepost was.
Cafca +2
Vanavond Ajax: moet je wéér in de verdediging!quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet me wel verdedigen vandaag, geloof ik...
Ik heb mijn lijst geëdit omdat ik zelf ook twijfels had bij Yoko Ono en Yngwie Malmsteen én deed dat voordat Cafca z'n lijst gepost had, na mijn edit zag ik zijn lijst pas.
Het gaat mij niet zo zeer om de punten, die mag iedereen van me hebben, maar ik wil niet beticht worden van dingen die niet juist zijn.
Het spijt mij zeer, maar ik zag de edit pas nadat ik cafca's lijstje al lang gezien had. Ik zat te switchen tussen jullie beide lijstjes en toen ineens verscheen die edit. De tijd van de edit kan ik hier niet zien. Daarom heb ik cafca de punten gegeven.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn lijst geëdit omdat ik zelf ook twijfels had bij Yoko Ono en Yngwie Malmsteen én deed dat voordat Cafca z'n lijst gepost had, na mijn edit zag ik zijn lijst pas.
Het gaat mij niet zo zeer om de punten, die mag iedereen van me hebben, maar ik wil niet beticht worden van dingen die niet juist zijn.
Als je naar de eerste vraagstelling kijkt was MM's eerste lijstje ook correct.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar, MM's 1e lijstje was NIET correct. Zie uitleg bij het uitdelen van de punten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je naar de eerste vraagstelling kijkt was MM's eerste lijstje ook correct.
(ik weet ook niet wanneer die edit gedaan is)
Dus wat mij bertreft mogen de punten ook naar Madmaster, hoor
Tja sorry MM, maar ik kan hier geen tijd van wijziging zien. Dat is in deze even het probleem. Editten heeft in het verleden ook wel tot dit soort taferelen geleid. Tip is dus om niet meer te editten om antwoorden toe te voegen. Voorkomt misverstanden hierover.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:50 schreef MadMaster het volgende:
Nee, de punten zijn voor Cafca, klaar, Peacemen beslist en zag jouw lijstje kennekijk al terwijl ik aan het ediiten was. Dat kan ik weer niet beoordelen.
En wat Ajax betreft, Italianen staan bekend om hun verdedigend spel terwijl Ajax momenteel niet weet wat aanvallen is.
Die Italianen hebben nog nooit van Klaas-Jan gehoord: dat is na vanavond wel anders!quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:50 schreef MadMaster het volgende:
Nee, de punten zijn voor Cafca, klaar, Peacemen beslist en zag jouw lijstje kennekijk al terwijl ik aan het ediiten was. Dat kan ik weer niet beoordelen.
En wat Ajax betreft, Italianen staan bekend om hun verdedigend spel terwijl Ajax momenteel niet weet wat aanvallen is.
Klopt. Ik heb al een mod gebrieft. Ranja, kun jij dan ook de openingsregel aanpassen?quote:
Ik ga er heen, siezoenskaart geldt niet bij Europacup-wedstrijden en heb dus een losse kaart. Maar ik sla dit keer de uitwedstrijd in Italië even over. De afgelopen jaren ben ik al 4 keer naar Milaan e.o. geweest en ik heb het daar nu wel even mee gehad. Ik acht de kansen voor Ajax ook niet erg hoog.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:55 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Die Italianen hebben nog nooit van Klaas-Jan gehoord: dat is na vanavond wel anders!Ga je d´r heen of moet je daar ook een seizoenskaart voor hebben (want die had je sinds de ArenA toch niet meer)?
Dat weet je nooit... Ranja is immers aan zet...quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wat lopen we weer een punten mis door dat voetbal
Jij hebt ook wel eens gedreigd 'weg te gaan'quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het is maar een spelletjuhhh![]()
Voordat de volgende topicopener er automatisch op voortborduurtquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:57 schreef GLO het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb al een mod gebrieft. Ranja, kun jij dan ook de openingsregel aanpassen?
done.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:14 schreef GLO het volgende:
Voordat de volgende topicopener er automatisch op voortborduurt![]()
Berkery +2quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:23 schreef Berkery het volgende:
Lul?
Meer hints availablequote:The Wallflowers covered this in 1998. Their version was used on the soundtrack to the movie Godzilla. It features not only 's synthesizer,
's guitar but also producer
banging on a metal ashtray that was lying around the studio.
Nee, de smileys zaten erin omdat ie anders 'binnen 5 minuten geraden zou zijn'quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:37 schreef schaap001 het volgende:
Bowie's Heroes
ow da's de vraag niet... ow toch wel: ik dacht ff dat jezocht
Ja, net die gozer van Pearl Jam.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:53 schreef GLO het volgende:
bekende kop
Nee, die bedoelde ik niet. En schaap ook niet, gezien zijn vraagstelling. Bovendien speelt Eddie geen gitaar, afaikquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:57 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja, net die gozer van Pearl Jam.
Live ook?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Eddie speelt wel eens gitaar hoor..iig op Rearviewmirror.
quote:
idemquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
That's where I saw it...
Wat is zijn haar lang, ik herkende 'm nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:10 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ow, was ff afgeleid door die Eddie Vedder-discussie ! Helemaal
Iva Davies is zijn naam en heeft dus in 2004 Heroes gecoverd!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:15 schreef bukgeit het volgende:
Iva Davies lijkt meer op Eddie Vedder dan Eddie Vedder zélf. Curieus.
Lang last van gehad?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Als je in Grungeland met zo'n shirt aankwam, werd je in elkaar geslagen..
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:25 schreef bukgeit het volgende:
Ze hebben allemaal op hun manier (en hun gebied) een lifestyle met bijbehorende kledin op gang geholpen?
Ik heb m wel gewijzigdquote:
Sokk'n?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:29 schreef MadMaster het volgende:
Het gaat om één specifiek kledingstuk...
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:30 schreef peaceman het volgende:
schoenen?
sneakers?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..], maar die dragen we allemaal.
Wat is er zo specifiek aan dat de genoemden een overeenkomst hebben?
Allemaal lang haar of zwanger van Gavin Rossdale.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:20 schreef MadMaster het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen leden van o.a The Sex Pistols, No Doubt, Avril Lavigne, Madness, The Who, The Clash, Within' Temptation en Slade?
Ah nooit geweten.. dan zal dat goed zijn... Vanwege Madness dacht ik dat dat niet zou kunnen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:35 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja, Chas Smash wel dacht ik. En Suggsy.
Ik denk ook dat 't goed is. Ben alleen benieuwd of MM bukgeits 'kisten' goed rekentquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah nooit geweten.. dan zal dat goed zijn... Vanwege Madness dacht ik dat dat niet zou kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |