Tja, zo hanteer ik het ook, maar dat zou betekenen dat Dave Mustaine nooit in Metallica gezeten heeft. Beetje te rigoreus dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:39 schreef search64 het volgende:
Geen album opnemen is geen lid zijn. Zo bekijk ik dat.
Nee, die vraag kwam nog uit het vorige topic.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:49 schreef Mark het volgende:
ranja, je moet nog dubbele punten uitdelen aan Ascaroth
Ja maar, dan zit je ook niet in de band: dan begeleid je de solo-artiest.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met solo artiesten? Die nemen vaak ook een gitarist, drummer, bassist mee... zoms van zommige varianten wel tweeToch worden dat geen bandleden lijkt me.
ik zie 't ja: aangepast: thanxquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:51 schreef ranja het volgende:
Ik dacht dat de vraag was : wie hoort er niet bij![]()
Preciesquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:52 schreef schaap001 het volgende:
Ja maar, dan zit je ook niet in de band: dan begeleid je de solo-artiest.
Ah, de metalkenner !quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:52 schreef Mark het volgende:
Alcatrazz?
Ja, tis best lastig: als je het zo bekijkt dan hebben de Stones en Bon Jovi al in geen jaren geen bassist meer. En was Paul Rodgers nou lid van Queen of niet ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:53 schreef ranja het volgende:
[..]
PreciesZo begeleidt een tour-gitarist ook de band
schreef ik soms met een z?![]()
Aangezien dat niet meer verbeterd kan wordenquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:01 schreef schaap001 het volgende:
The Circle Jerks - I, I & I
Het zijn meer lettersquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:03 schreef MadMaster het volgende:
Wat is er mis met Da Da Da van Trio?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:07 schreef MadMaster het volgende:
Het alom geprezen allmusic.com
Uit dat rijtje is Dean de enige die nooit op een plaat mee heeft gedaan. En nu houd ik erover op.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:07 schreef MadMaster het volgende:
Het alom geprezen allmusic.com vermeld bij FNM het volgende:
Group Members
Mike Bordin
Roddy Bottum
Bill Gould
Dean Menta
Chuck Mosely
Mike Patton
Trey Spruance
Jim Martin
Jon Hudson
| Forum Opties | |