Klopt. Ik heb al een mod gebrieft. Ranja, kun jij dan ook de openingsregel aanpassen?quote:
Ik ga er heen, siezoenskaart geldt niet bij Europacup-wedstrijden en heb dus een losse kaart. Maar ik sla dit keer de uitwedstrijd in Italië even over. De afgelopen jaren ben ik al 4 keer naar Milaan e.o. geweest en ik heb het daar nu wel even mee gehad. Ik acht de kansen voor Ajax ook niet erg hoog.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:55 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Die Italianen hebben nog nooit van Klaas-Jan gehoord: dat is na vanavond wel anders!Ga je d´r heen of moet je daar ook een seizoenskaart voor hebben (want die had je sinds de ArenA toch niet meer)?
Dat weet je nooit... Ranja is immers aan zet...quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wat lopen we weer een punten mis door dat voetbal
Jij hebt ook wel eens gedreigd 'weg te gaan'quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het is maar een spelletjuhhh![]()
Voordat de volgende topicopener er automatisch op voortborduurtquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:57 schreef GLO het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb al een mod gebrieft. Ranja, kun jij dan ook de openingsregel aanpassen?
done.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:14 schreef GLO het volgende:
Voordat de volgende topicopener er automatisch op voortborduurt![]()
Berkery +2quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:23 schreef Berkery het volgende:
Lul?
Meer hints availablequote:The Wallflowers covered this in 1998. Their version was used on the soundtrack to the movie Godzilla. It features not only 's synthesizer,
's guitar but also producer
banging on a metal ashtray that was lying around the studio.
Nee, de smileys zaten erin omdat ie anders 'binnen 5 minuten geraden zou zijn'quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:37 schreef schaap001 het volgende:
Bowie's Heroes
ow da's de vraag niet... ow toch wel: ik dacht ff dat jezocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |