Ik had er ook maar 13 trouwensquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:28 schreef peaceman het volgende:
Cafca & Neleos hebben een lijstje gemaakt zoals ik bedoeld had. Daarom geef ik Cafca toch de punten.
Yoko en Yngwie zijn immers geen achternamen van solo-artiesten beginnend met een Y.
De edit van MM was bovendien nadat Cafca's lijstje al gepost was.
Cafca +2
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:32 schreef peaceman het volgende:
Die rechter lijkt Herman Brood wel. Herman Brood & His wild romance ?
Ik moet me wel verdedigen vandaag, geloof ik...quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:28 schreef peaceman het volgende:
Cafca & Neleos hebben een lijstje gemaakt zoals ik bedoeld had. Daarom geef ik Cafca toch de punten.
Yoko en Yngwie zijn immers geen achternamen van solo-artiesten beginnend met een Y.
De edit van MM was bovendien nadat Cafca's lijstje al gepost was.
Cafca +2
Vanavond Ajax: moet je wéér in de verdediging!quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet me wel verdedigen vandaag, geloof ik...
Ik heb mijn lijst geëdit omdat ik zelf ook twijfels had bij Yoko Ono en Yngwie Malmsteen én deed dat voordat Cafca z'n lijst gepost had, na mijn edit zag ik zijn lijst pas.
Het gaat mij niet zo zeer om de punten, die mag iedereen van me hebben, maar ik wil niet beticht worden van dingen die niet juist zijn.
Het spijt mij zeer, maar ik zag de edit pas nadat ik cafca's lijstje al lang gezien had. Ik zat te switchen tussen jullie beide lijstjes en toen ineens verscheen die edit. De tijd van de edit kan ik hier niet zien. Daarom heb ik cafca de punten gegeven.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn lijst geëdit omdat ik zelf ook twijfels had bij Yoko Ono en Yngwie Malmsteen én deed dat voordat Cafca z'n lijst gepost had, na mijn edit zag ik zijn lijst pas.
Het gaat mij niet zo zeer om de punten, die mag iedereen van me hebben, maar ik wil niet beticht worden van dingen die niet juist zijn.
Als je naar de eerste vraagstelling kijkt was MM's eerste lijstje ook correct.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar, MM's 1e lijstje was NIET correct. Zie uitleg bij het uitdelen van de punten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je naar de eerste vraagstelling kijkt was MM's eerste lijstje ook correct.
(ik weet ook niet wanneer die edit gedaan is)
Dus wat mij bertreft mogen de punten ook naar Madmaster, hoor
Tja sorry MM, maar ik kan hier geen tijd van wijziging zien. Dat is in deze even het probleem. Editten heeft in het verleden ook wel tot dit soort taferelen geleid. Tip is dus om niet meer te editten om antwoorden toe te voegen. Voorkomt misverstanden hierover.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:50 schreef MadMaster het volgende:
Nee, de punten zijn voor Cafca, klaar, Peacemen beslist en zag jouw lijstje kennekijk al terwijl ik aan het ediiten was. Dat kan ik weer niet beoordelen.
En wat Ajax betreft, Italianen staan bekend om hun verdedigend spel terwijl Ajax momenteel niet weet wat aanvallen is.
Die Italianen hebben nog nooit van Klaas-Jan gehoord: dat is na vanavond wel anders!quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:50 schreef MadMaster het volgende:
Nee, de punten zijn voor Cafca, klaar, Peacemen beslist en zag jouw lijstje kennekijk al terwijl ik aan het ediiten was. Dat kan ik weer niet beoordelen.
En wat Ajax betreft, Italianen staan bekend om hun verdedigend spel terwijl Ajax momenteel niet weet wat aanvallen is.
Klopt. Ik heb al een mod gebrieft. Ranja, kun jij dan ook de openingsregel aanpassen?quote:
Ik ga er heen, siezoenskaart geldt niet bij Europacup-wedstrijden en heb dus een losse kaart. Maar ik sla dit keer de uitwedstrijd in Italië even over. De afgelopen jaren ben ik al 4 keer naar Milaan e.o. geweest en ik heb het daar nu wel even mee gehad. Ik acht de kansen voor Ajax ook niet erg hoog.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:55 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Die Italianen hebben nog nooit van Klaas-Jan gehoord: dat is na vanavond wel anders!Ga je d´r heen of moet je daar ook een seizoenskaart voor hebben (want die had je sinds de ArenA toch niet meer)?
Dat weet je nooit... Ranja is immers aan zet...quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wat lopen we weer een punten mis door dat voetbal
Jij hebt ook wel eens gedreigd 'weg te gaan'quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het is maar een spelletjuhhh![]()
Voordat de volgende topicopener er automatisch op voortborduurtquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:57 schreef GLO het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb al een mod gebrieft. Ranja, kun jij dan ook de openingsregel aanpassen?
done.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:14 schreef GLO het volgende:
Voordat de volgende topicopener er automatisch op voortborduurt![]()
Berkery +2quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:23 schreef Berkery het volgende:
Lul?
Meer hints availablequote:The Wallflowers covered this in 1998. Their version was used on the soundtrack to the movie Godzilla. It features not only 's synthesizer,
's guitar but also producer
banging on a metal ashtray that was lying around the studio.
Nee, de smileys zaten erin omdat ie anders 'binnen 5 minuten geraden zou zijn'quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:37 schreef schaap001 het volgende:
Bowie's Heroes
ow da's de vraag niet... ow toch wel: ik dacht ff dat jezocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |