Gelukkig heb ik maar 1 her... Maar dat dan weer wel op woensdag na carnaval om 9.00u... Da's minderquote:
Voor dat tentamen dat ik moet herkansen had ik eerst een 7, bleek een foutje en toen had ik een 5. Mooi balen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:59 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik heb al m'n tentamens gehaald
Dus ik ga volledig 6 dagen van Carnaval genieten
Gaaf. Wanneer vindt de geslachtsverandering plaats?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik vanaf volgend jaar zo ongeveer een jaargenote van je
Je bent er wel heel erg van onder de indruk zeg... Verder gaatie wel lekker?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kut
Die zin had ik eerst anders anders geformuleerd, maar dat moge duidelijk zijn
OLC!quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, het gaat kut
Ik heb Ethiek niet gehaald, terwijl ik daar wel veel voor gedaan had. M'n herren zitten er aan te komen, ik sta gigantisch in de min en kan niet extra werken om daar wat aan te doen en bovendien heb ik ook nog eens bonje met m'n werkgroepbegeleidster. Ze geeft mij en een vriendin van me een zwaar onterechte onvoldoende (die ze ontzettend zwak beargumenteert) en wil er niet op terugkomen. Bovendien hanteert ze beoordelingsregels die niet conform de regels van het vak zijn, waardoor studenten (en ik dus ook) genaaid worden. Nu moet ik haar een mail gaan sturen om mijn standpunt te beargumenteren, en zit er een dikke kans in dat ik ook nog bij de vakcoordinator, studieadviseuze en wellicht zelfs onderwijsdirecteur op bezoek moet om m'n gelijk te halen. Alsof ik niks beters te doen heb
Euhm, je weet toch al langer dat je al die zooi in moet leveren?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb niet het dat idee dat de OLC daar veel in kan betekenen. Ik ga morgen of vrijdag zelf een grondig beargumenteerde mail naar mijn werkgroepbegeleidster sturen, en wellicht ga ik ook nog de coördinator van het vak aanschrijven. Mocht dat niets uithalen, dan ga ik het daarna wel weer hogerop zoeken.
Ik heb me er vorig jaar al scheel aan geërgerd bij PAV, dat je als student zo ontzettend onderhevig was aan subjectiviteit en dat in het voordeel van groepen studenten de hand werd gelicht met regels, terwijl andere studenten elke keer alles netjes af moesten hebben enzo... Het is niet fair.
Vorig jaar heb ik het daarbij gelaten omdat ik genoeg andere dingen aan m'n hoofd had en bovendien toch voldoendes had.
Dit keer is dat echter niet zo, en ik ben het er nog steeds níet mee eens. Nu voel ik (en ik niet alleen) me echter wel benadeeld. Het is gewoon zo dat sommige werkgroepen met alle tijdsdruk die erop zit hun verslagen morgen in moeten leveren, terwijl andere werkgroepen de regels aan hun laars lappen en simpelweg pas ná de vakantie hun stukken hoeven in te leveren. Die studenten hebben gewoon 10 (!) dagen extra om een kwalitatief goed stuk te schrijven. Dat is niet eerlijk. Als ik 10 dagen extra heb zou ik er ook iets mooiers van kunnen maken dan nu. Want nu... nu moet ik nog tot diep in de nacht aan de bak om alles morgen in te kunnen leveren.
Zo, dat is ff van me af. Nu weer verder, want ik moet nog een complete CBCL scoren, en de resultaten daarvan in een goed verslag verwerken. En daarna nog twee verslagen corrigeren en een reflectie schrijven op de opdrachten. Gelukkig hoeft 't pas over 10,5 uur ingeleverd te worden
Zo. Hoe voelt dat nu, weer een dikke 10 minuten besteed aan het uitstorten van je hart, die je misschien beter aan je werk had kunnen besteden?quote:
Mjah ik wilde wel.. een studiegenoot (economie) woont daar, maar goed.. ik ben nu te lam, dus ik ga slapen.. DOEI!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:43 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Gaat er zo nog iemand naar het gangfeest?
Je bent gewoon niks gewend jijquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Managementfeest toch?
Ik ga wellicht nog ff een biertje drinken in de Camelot, maar sowieso niet uitgebreid stappen... ben nog moe van vannacht
Nee hequote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:10 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Hihi ik kom er net dus achter dat ik met Donstefano heb gepraat in de ndrgrnd, maar ik kan het me niet eens meer herinneren![]()
okay! ik ga morgen in de UB zittenquote:Op zondag 26 februari 2006 13:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij is alles gewoon open, aangezien niet alle faculteiten vakantie hebben. Of er zijn hertentamens enzo. Alleen een aantal cateringvoorzieningen zullen waarschijnlijk gesloten of beperkt geopend zijn.
kijk, daar is het vakantie voorquote:Op zondag 26 februari 2006 21:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Me too. Net als dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag. Joy
Dan ga ik daar in elk geval niet zitten!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Me too. Net als dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag. Joy
Zou best kunnen, dan is volgens mij het spreekuur van de complexbeheerdersquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:47 schreef Brammie1 het volgende:
klopt het dat je op hoogeveldt alleen de sleutel kan ophalen tussen 4 en 5 's middags?
Nee, geen inlogcode.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je daar een inlogcode ofzo nodig? Zo niet, dan ga ik dat ook wel een keer testen
Oh wacht, je bedoelt de pc's op de beta faculteit natuurlijk. Daar heb je wel een inlogcode voor nodig ja. Sorry, ik zit nog half te slapen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm... mooi zo
Maar volgens jou zijn die pc's dus echt veel beter dan die dingen in de UB?
Is dat jouw inrichting of die van de voorganger?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:24 schreef Brammie1 het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe kamer in hoogeveldt![]()
![]()
d'r ligt een dekbed op....wat zou 't zijn? Een bed?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:49 schreef Mikkie het volgende:
Ik spot volgens mij een slaapbank... maar wat is dat ding daar rechts, waar o.a. die witte doos op staat en je dekbed (?) op ligt? Nog een tafel
Tropico hub? Alleen surfnet volgens mij...quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:14 schreef Brammie1 het volgende:
hé gutnre zie ik jou nou in de Tropico hub? Boefje
oja, shitquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:45 schreef Mr._T-Rex het volgende:
sssst, daar mag je he hier niet over hebben
daar woon ik bovenquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:48 schreef Brammie1 het volgende:
Is die zaak die witgoed verkoopt met kleine foutjes/beschadigingen in de Lange Hezelstraat (witgoedmarkt ofzo) een beetje te vertrouwen? Ik kan er nu een koelkast (energieklasse A+ met viersterren vriesvak) voor ¤200 halen en dan komen ze 'm morgenochtend gratis brengen.
Ik heb daar ook een koelkast gescoord... en die doet het nog prima tot dusver. Er zat alleen een verkeerde stekker op, maar toen ik daarvoor terug naar de winkel ging kreeg ik meteen een goede stekker.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:48 schreef Brammie1 het volgende:
Is die zaak die witgoed verkoopt met kleine foutjes/beschadigingen in de Lange Hezelstraat (witgoedmarkt ofzo) een beetje te vertrouwen? Ik kan er nu een koelkast (energieklasse A+ met viersterren vriesvak) voor ¤200 halen en dan komen ze 'm morgenochtend gratis brengen.
Wel dc, zit gewoon alleen in die algemene.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:40 schreef Brammie1 het volgende:
Of gebruik je geen DC++ maar iets anders waardoor je gebruik maakt van de Surfnet hubs?
Nee daar woon ik alquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:21 schreef -moi- het volgende:
[..]
daar woon ik boven![]()
maar is wel te vertrouwen.. maar elk product heeft wel een beschadiging oid. Maar volgens mij is t verder allemaal wel goed spul.
Ja dat ken ik van dat vrouwtje 's nachts op talpa die elke keer zo aardig uitlegt hoe het werkt met het laagste bod.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is een nogal lompe Dolby Surround-set (home-cinema-set moet je vast wel iets zeggen, zoiets is 't ongeveer).
Ik hoorde dat ze nogal wat spullen in de aanbieding hebben met waterschadequote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:21 schreef -moi- het volgende:
[..]
daar woon ik boven![]()
maar is wel te vertrouwen.. maar elk product heeft wel een beschadiging oid. Maar volgens mij is t verder allemaal wel goed spul.
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:23 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze nogal wat spullen in de aanbieding hebben met waterschade.
Godzijdank ben ik niet in het CC geweest, en is me de linkse ellende bespaard geblevenquote:
En ik heb Thisbe in het Studeon gezien!quote:Op maandag 6 maart 2006 18:55 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Godzijdank ben ik niet in het CC geweest, en is me de linkse ellende bespaard gebleven![]()
Hehe, vriend van me (type die-hard VVD) deed precies hetzelfde toen we naar college in CC liepen vanmiddag, waren ze ook niet echt amused over. Maarja, dat risico loop je als je gaat flyeren op het moment dat er een college van Rechten in CC1 wordt gehoudenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:49 schreef Mikkie het volgende:
Halsema heb ik niks aan gemist. Ik had die flyertjes al gezien en had tot 12.30 college in CC1, toen ik buiten kwam stonden er al allemaal van die GL-lui. Maar volgens mij hadden ze 't niet meer zo op me toen ik vrij hard zei dat Groenlinks alleen maar van die huichelachtige boomknuffelende hippies waren
Zo lang heb ik niet in het studeon gezeten hoor...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:51 schreef DonStefano het volgende:
En ik heb Thisbe in het Studeon gezien!![]()
ik ken de lijsttrekker van D66 grave, maar volgens mij heeft de D66 geen zetels gehaaldquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:04 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Is dat niet altijd? Ik geloof dat er in Grave eerder ook nooit om legitimatie werd gevraagd... hoe dat in Nijmegen zat toen weet ik alleen niet.
En dat worden dus weer 4 jaren Nijmegen met een volledig links collegequote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:13 schreef phvosdotcom het volgende:
Voor! VVD!
Please laat het nijmeegse linkse college verleden tijd zijn.
Het ging goed. Ik was superzenuwachtig. Was het te merkenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:42 schreef Mikkie het volgende:
Hey, hoe is je eerste werkgroepbegeleiding gegaan?
Je was wel zenuwachtig hè
Tja, zolang die zetels naar de PvdA en SP gaan heb ik daar geen problemen mee hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar: die stomme hippies van GroenLinks hebben in elk geval wat zetels verloren, dat is al mooi meegenomen
In mijn dorp bij mijn ouders ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:22 schreef Kopstoot het volgende:
De Donjon mag er komen!
Jammer van weer een links college, ach ja ik heb me maandag in ieder geval kostelijk vermaakt om Femke Halsema. In mijn ouderlijk dorp hebben ze het begrepen, een college van VVD, CDA en een 30 jaar oude Leefbaar variant, dat ook nog is gegroeid.
Ik riep wel doei maar niet speciaal tegen jou.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, lichtelijk. Je zei niet eens 'doei' tegen me, en liep met een gespannen gezicht richting je fiets. Dat was duidelijk genoeg
denk dat ik wel ff komquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:58 schreef Brammie1 het volgende:
komen er nou nog mensen naar het gangfeest hier op Hoogeveldt nr. 5?
Jep!quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:58 schreef Brammie1 het volgende:
nee ik woon op gang 1. Ik weet niet of er ook een feest is op gang 9, lijkt me sterk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:15 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
denk dat ik wel ff kom
jij woont toch niet op gang 5 of wel?
ik hoorde trouwens net nog iets van gang 9, zijn er nou 2 of ben ik verkeerd geinformeerd
Ben er wel over aan het denken om zostraks te gaan. Kan iedereen zo naar binnnen, of moet je kaarten van te voren hebben?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:58 schreef Brammie1 het volgende:
idd jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:50 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Voor de mensen die niet zijn gegaan: jullie hebben nix gemist...
Het was er zoals de laatste tijd op elk gangfeest veeeeeel te druk, niet leuk meer.
Dat was voorlopig m'n laatste gangfeest, niet veel meer aan de laatste tijd
Nou Mikkie, het lijkt me sterk dat ze "verzinnen" dat je 110 reed, je zult het zelf niet in de gaten hebben gehad. Je kunt altijd bezwaar aantekenen trouwens (wel eerst die boete betalen natuurlijk).quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:36 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... zit op de uni dus kan niet editten, maar de Boetebase geeft een bedrag van 430 euro. Da's een maandloon voor mij. Kassa!
Het is veel geld ja, maar ik vind het wel terecht dat je veel mag dokken als je zoveel te hard rijdt. Daarbij laat ik maar buiten beschouwing of de hoogte van de boete van Mikkie terecht of onterecht is.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:54 schreef Thisbe het volgende:
[..]
En 430 euro is inderdaad heel erg veel![]()
Wij kwamen na het stappen (half 6) nog ff binnen stappen. Was wel goed te doen toenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:50 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Het was er zoals de laatste tijd op elk gangfeest veeeeeel te druk, niet leuk meer.
Had je (alwéér) beter naar de Ndrgrnd kunnen komen hequote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:50 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ofwel: to be continued?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:22 schreef Mikkie het volgende:
*knip*
Maar goed, ik moet aan de hand van mijn verklaring en het rapport van de agent eerst maar eens afwachten wat de OvJ zegt en welk transactievoorstel er komt, en daarna zie ik wel weer verder en zal ik me beraden op verdere actie.
Ja, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:17 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Had je (alwéér) beter naar de Ndrgrnd kunnen komen he![]()
Ga je volgende week dan ook niet naar t gangfeest van Daantje?!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:38 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk
De volgende keer zal ik je advies opvolgen
Zo mag ik het horen!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:38 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk
De volgende keer zal ik je advies opvolgen
Nou, zo is 't dus niet hequote:Op zondag 12 maart 2006 00:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n voorstelling heb ik dus ook. Dat iedereen zomaar je kamer in kan, in je kasten gaat snuffelen en alles onder pist/knoeit. Kortom: al je privacy op straat gooien. Nou, bedankt.
Gangfeestje van Daan is dan weer wat anders, daar ga ik wel heen natuurlijkquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:20 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Ga je volgende week dan ook niet naar t gangfeest van Daantje?!![]()
Overigens kan ik de eerdergenoemde stelling alleen maar beamen; ndrgrnd is over t algemeen velen malen leuker dan al die lamme hoogevelt gangfeestjes...
Wie is Daan?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:10 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Gangfeestje van Daan is dan weer wat anders, daar ga ik wel heen natuurlijk
Voor de mensen die wel vaker op gangfeestjes komen, das onze grote vriend, de Ierse Italiaanquote:
THNX!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:02 schreef Kauki het volgende:
Hey Gerine,
Ik heb gereageerd op Blackboard in de kwestie over het opnemen van de colleges ontwikkelingspsychopathologie (of iets in die richting). Hopelijk hebben jullie er iets aan![]()
Graag gedaanquote:
Sterktequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:25 schreef Gutnre het volgende:
bah, de moeder van mn beste vriend is net overleden
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:25 schreef Gutnre het volgende:
bah, de moeder van mn beste vriend is net overleden
Vanavond twee gangfeesten (onder elkaar) in het Albertinum...quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:53 schreef Mikkie het volgende:
Nog mensen die ff de stad in duiken vanavond?
Jep!quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Okay, daar heb ik niks aan gemist.
In de ndrgrnd ja? vriendinnen van me (zelf biologen) dachten geloof ik dat het in de drie was?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:48 schreef Brammie1 het volgende:
Open biologen feest in de ndrgrnd op mijn verjaardaghoef ik zelf geen feestje te organiseren.
30 maart dus
awww, jammer..... open Biologenfeest in de ndrgrnd had ik graag willen meemaken. Maar zit die avond dan al in Eindhoven, bij Nada Surfquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:43 schreef Brammie1 het volgende:
30 maart open biologen feest in de ndrgrnd
26 april open biologen feest in de 3 gezusters
jaaaa *meld*.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Okay, daar heb ik niks aan gemist.
je komt niet op mijn verjaardagsfeestje?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:58 schreef DonStefano het volgende:
[..]
awww, jammer..... open Biologenfeest in de ndrgrnd had ik graag willen meemaken. Maar zit die avond dan al in Eindhoven, bij Nada Surf![]()
Zaten alle leuke mensen soms op die gangfeestjes?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:15 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hehe, eindelijk weer eens een vet gangfeest![]()
DonStefano was het met me eens dat het een sheel stuk beter was dan die bagger op Hoogeveldt de laatste tijd
Nu ga ik maar eens pitten
Pff... ja, dat was me het gangfeestje wel! Vond het persoonlijk ook een stuk beter dan die hoogeveldfeestjes, in alle opzichten eigenlijk wel. Meer ruimte, leukere mensen en betere muziek. Overigens vond een vriend met wie ik was gegaan het allemaal wat minder briljant, die vond t veeels te rustig en de muziek (Kaiser Chiefs enzo) bagger. Is dus maar net waar je van houdtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:15 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hehe, eindelijk weer eens een vet gangfeest![]()
DonStefano was het met me eens dat het een sheel stuk beter was dan die bagger op Hoogeveldt de laatste tijd
Nu ga ik maar eens pitten
Ik heb het gevonden trouwens, bedankt voor al jullie hulpquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:04 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Kan iemand me vertellen waar het secretariaat van Bedrijfswetenschappen is? Ik weet wel een kamernummer, maar heb geen idee welk gebouw
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 11:28 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden trouwens, bedankt voor al jullie hulp![]()
Complexbeheerder. Die hebben een of twee keer per week inloopspreekuur.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:55 schreef Brammie1 het volgende:
hé medestudentjes, ik woon dus in hoogeveldt en de ovendeur van het gasfornuis hier in de keuken is stuk. De veertjes die er normaal voor zorgen dat de deur dichtgedrukt wordt tegen de rubberen rand zijn kapot. Met als gevolg dat de deur niet meer goed sluit en het dus in de oven niet echt meer warm wordt. Kan ik dan gewoon naar de complexbeheerder gaan tijdens het inloopuurtje en zeggen dat ze een nieuw gasfornuis neer moeten zetten of moet ik met de SSHN contact opnemen?
P.S. het gasfornuis dat hier staat is veel ouder dan de gasfornuizen die ik in andere gangen gezien heb
Elke werkdag zelfs. En meestal komt hij dan de volgende ochtend langs met het snorrige reparateurmannetje en dan zetten ze er een nieuw metalen fiebeltje in en kan hij weer jaaaaren mee!quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:02 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Complexbeheerder. Die hebben een of twee keer per week inloopspreekuur.
Zeg dat je een nieuwe oven wilt hebben!![]()
een nieuw fiebeltje?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:31 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Elke werkdag zelfs. En meestal komt hij dan de volgende ochtend langs met het snorrige reparateurmannetje en dan zetten ze er een nieuw metalen fiebeltje in en kan hij weer jaaaaren mee!
Zeg RU-held, hoe zit het nu met je rijbewijs? Mooie boete gekregen en betaald of laat je het toch voorkomen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd zeg ik: 18 mei. Da's een donderdag, I believe.
ja altijd gezeik, met profijtbeginsen (?)quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, het laten voorkomen kost niets. Mocht mijn beroep afgewezen worden, dan wordt de boete ook niet hoger. Pas als je daarna (bijv. na een afwijzing) in hoger beroep gaat, dan kost 't knaken. Maar dat zal ik dan ook niet doen, dat is de moeite niet waard. Profijtbeginsel enzo.
Das mooi balen dan dusquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
*knip*
Maar goed, de kans dat dat gebeurt is nihil, waarschijnlijk ben ik over een aantal maanden alsnog de zak.
Ach joh, als iedereen uit je omgeving wel weggaat in de zomer, kun jij zitten staren naar je foto's van de studiereis. 'Gelukkig heb ik deze foto's nog'quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dank je. Het boeken van een zomervakantie heb ik in elk geval voorlopig maar even uitgesteld
Het was een zeldzaam goed feest!quote:Op zondag 26 maart 2006 15:23 schreef DonStefano het volgende:
gefeliciteerd!![]()
En Thisbe, hoe was Rechtengala gisteren??
hoe lang ben je wakker dan?quote:Op zondag 26 maart 2006 15:38 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het was een zeldzaam goed feest!Ik was om 7 uur oude tijd thuis
En ik ben dan ook zeldzaam brak
![]()
Volgens mij hebben ze ervoor gezorgd dat dat niet meer lukt, want mij lukte het vorige week ook al niet. Als je perse op msn wilt, kun je e-messenger (www.e-messenger.net) proberen, maar dat vind ik persoonlijk echt een irritant programma...quote:Op maandag 3 april 2006 13:29 schreef Gutnre het volgende:
hoe kun je msn installeren op de uni? Vaak zit ik in de scriptiewerkplaats en dan staat het erop, maar nu probeer ik het in de bieb (gedragswetenschappen) en het lukt niet!
Ik heb ervoor gekozen om op mijn kamer achter MSN te duiken met een stuk gebakquote:Op maandag 3 april 2006 14:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kunt ook webmessenger proberen. Moet je eerst de pop-up blokkering uitschakelen, of die website toevoegen aan de sites die vrijgesteld zijn van die blokkering. Dan webmessenger opstarten en je kunt er tegenaan
Ik heb nog welgeteld 1 hoofdstuk psychologie doorgenomen en een beetje naar de powerpoints zitten starenquote:Op maandag 3 april 2006 14:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Smakelijk. En succes met SOG'gen, want van studeren zal wel niks meer komen
Ik heb 'm gekregen nog voor mn verjaardag, omdat hij vorige week/dit weekend nog niet verkrijgbaar was, dus mij heeft ie niks gekostquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
The Goblet of Fire
Hij's wel weer knap prijzig, ik denk dat ik nog ff ga wachten tot 'ie goedkoper is, heb op dit moment toch geen tijd om 'm te kijken. Maar goed, dikke kans dat je weer geen reet gaat doen inderdaad
Heb je nog meer tentamens deze week, behalve psychologie?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen 't schijnt dat die werkgroepbegeleiders echt kut zijn
Bij Blokker, alleen vandaag en morgen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De 2-disc voor 16 euro? Waar ergens
Het goedkoopste dat ik kan vinden is 14 euro voor de 2-disc Regio 3 bij cd-wow. Daar kan nog een kortingsvoucher vanaf, dan heb ik 'm voor 11 euro thuis
Wel kut van je filosofie. Hoorde van een aantal mensen dat 't niet supermoeilijk was, veel mensen hadden er wel vertrouwen in. 'T was gewoon leerwerk, en niet zo vaag inzichtelijk verbanden leggen als vorig jaar. Maar goed, ik ga nu leren voor Leer- en Onderwijsproblemen. Hoewel dat toch geen zin meer heeft, ik heb nog 1,5 dag voor 500 pagina's
Hmm, ik hoorde juist van mensen dat Ethiek erg meevalt als vak met wat men zich voorgesteld hadquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik was er al achter ja, van die Blokker-aanbieding.
Naja, als je een redelijk aantal goed hebt, dan maak je vaak bij filosofie best een behoorlijke kans, de normering is meestal niet heel zwaar. Ik vrees gewoon nu al voor 't tentamen Ethiek dat over een maand komt, ik zou echt té erg balen als ik dat niet haal...kutvak.
die indruk had ik alquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou zeg, zo was het helemaal niet bedoeld, om ijverig over te komen. Da's namelijk over het algemeen niet helemaal waar. Ik probeer het vaak nog wel, maar meestal lukt 't niet helemaal
Ik dacht het wel ja, beter uitkijken voortaan..quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:47 schreef Thisbe het volgende:
Zeg kopstoot, liep ik vandaag nou tegen jou op?![]()
Helemaal, ik lag met longontsteking op bed bij het deeltentamen...quote:Op donderdag 6 april 2006 23:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fijn hè, op kamers wonen
Hoe staat 't met je progressie voor psych? Moet je 't hele tentamen, of alleen deel 2 maken?
Hé was jij er ook? Ik was er tot half één, toen voelde ik me zo slecht dat ik naar huis ben gegaan. Ik moet ook nog om 11 uur in het ziekenhuis in hengelo zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2006 04:17 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Beestfeest was weer GE-WEL-DIG![]()
Nu lekker slapen
Haha, 't was weer leuk jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 04:17 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Beestfeest was weer GE-WEL-DIG![]()
Nu lekker slapen
Moet je naar het ziekenhuis omdat je je zo slecht voelde? Sterkte!quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:12 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Hé was jij er ook? Ik was er tot half één, toen voelde ik me zo slecht dat ik naar huis ben gegaan. Ik moet ook nog om 11 uur in het ziekenhuis in hengelo zijn.
Ja, ik had je wel van een afstand gespot, maar toen was ik druk in gesprek en daarna was je waarschijnlijk al weg dus. Waarom moest je naar het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:12 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Hé was jij er ook? Ik was er tot half één, toen voelde ik me zo slecht dat ik naar huis ben gegaan. Ik moet ook nog om 11 uur in het ziekenhuis in hengelo zijn.
Dan heb je het tentamen wel erg goed weten te verknallen...quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moest een 3,6 halen, maar zelfs daar begin ik aan te twijfelen
De rondgang is die ronde gang (quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De rondgang
Ik was er wel inderdaad. Had tentamen psychologie. Moest een 3,6 halen, maar zelfs daar begin ik aan te twijfelen
Misschien had ik toch het nieuwe, volgens de docent uitgebreid gewijzigde, boek moeten kopen
Volgens mij is iedere RU-er die hier op fok! rondloopt al lid van dat clubjequote:Op zondag 9 april 2006 14:54 schreef Lexie het volgende:
[..]
Woei, nu hoor ik ook bij het 'ik heb Mikkie gespot'-clubje.
Eitje joh! Je kunt het!quote:
Moet ik wel zelf ervoor zorgen dat ik door mag naar het tweede jaar...quote:Op maandag 10 april 2006 16:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zit volgend jaar zo vaak bij jou in de collegezaal, dat wil je niet weten
JFV heeft ook een feest dan in Inferno. En de Managementwetenschappen hebben een after-sportdag borrel in Malle Babbe. Ik weet nog niet waar ik zelf te vinden zal zijn...quote:Op maandag 10 april 2006 22:26 schreef Mikkie het volgende:
Nog mensen naar 't MFV woensdag? Ik ga het in overweging nemen, maar weet weer eens niets zeker
waar is het? van buren?quote:Op maandag 10 april 2006 22:26 schreef Mikkie het volgende:
Nog mensen naar 't MFV woensdag? Ik ga het in overweging nemen, maar weet weer eens niets zeker
Je moet nog wel een examen afleggenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:06 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb vandaag Mikkie gespot!En gisteren ook (rond 5 uur in de rechtenkantine)!
Mag ik nu ook bij het "Mikkiegespotclubje" ?
Ik in de 3 gezusters op het mfvn feestquote:Op woensdag 12 april 2006 21:06 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb vandaag Mikkie gespot!En gisteren ook (rond 5 uur in de rechtenkantine)!
Mag ik nu ook bij het "Mikkiegespotclubje" ?
Kloptquote:Op donderdag 13 april 2006 17:10 schreef Brammie1 het volgende:
Hé Mr._T-Rex, wat zie ik in je MSN naam? Je gaat bij de 3 werken?
Als je vanavond iets vets gaat doen heb je morgen ook geen zin om te studerenquote:Op donderdag 13 april 2006 16:57 schreef spinor het volgende:
Is er vanavond ergens nog wat vets te doen? Ik heb geen zin om te studeren vandaag...
Hey cool, ik kwam er gister achter dat 5th avenue en aspen valley en nog een paar kroegen in arnhem en enschede van dezelfde eigenaar is jaquote:Op donderdag 13 april 2006 18:13 schreef Litso het volgende:
Hee, we worden semi-collega's.
Ik werk bij de 5th Avenue in Arnhem
Aspen Valley Enschede, Aspen Valley Arnhem, 5th Avenue, The Level, Jules, Sjors & Sjimmie, Drie Gezusters en volgens mij ook de twee aangrenzende tenten Heidi's en Grote Grietquote:Op donderdag 13 april 2006 18:15 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Hey cool, ik kwam er gister achter dat 5th avenue en aspen valley en nog een paar kroegen in arnhem en enschede van dezelfde eigenaar is ja
Vanalles, glazen spoelen, foto's maken, soms ober, morgen toevallig garderobequote:Op donderdag 13 april 2006 18:39 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ja, met de 3 gezusters bedoel ik ook de 3 kroegen eigenlijk: de grote griet, de skihut en de 3 zelf.
Wat doe je in de 5th avenue?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |