Daar hebben we jou toch voor Mikkie?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:03 schreef Mikkie het volgende:
En T-Rex, maak jij de volgende keer eens braaf een nieuw topic.
Ik zag pas net dat ik het vorige vol had gepostquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:03 schreef Mikkie het volgende:
En T-Rex, maak jij de volgende keer eens braaf een nieuw topic.
Smoesjesquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:46 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ik zag pas net dat ik het vorige vol had gepost![]()
Ik meld me hierbijquote:Op zondag 8 januari 2006 21:04 schreef Mikkie het volgende:
Nog meer mensen bij wie hun voorgenomen studievakantie zoals gewoonlijk weer op niets uitgelopen is?
ik heb in totaal misschien wel 3 uur gestudeerd/gestudeert (ik wordt dommer van zo'n vakantie)quote:Op zondag 8 januari 2006 21:04 schreef Mikkie het volgende:
Nog meer mensen bij wie hun voorgenomen studievakantie zoals gewoonlijk weer op niets uitgelopen is?
scherpquote:Op zondag 8 januari 2006 22:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Met twee taalfouten in één zin is dat te merken ja.
En dan zullen we hoofdletters en interpunctie even niet meetellen.
Ik heb deze vakantie een keer meer gedaan dan dat ik me had voorgenomen!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:04 schreef Mikkie het volgende:
Ho ho, niet zo negatief over mij denken!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je je voorneemt om niets te doen valt alles mee natuurlijk
Me2quote:Op zondag 8 januari 2006 21:13 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Ik meld me hierbijHoewel ik toch al wel wat heb geleerd, maar niet genoeg helaas
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |