Ja, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:17 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Had je (alwéér) beter naar de Ndrgrnd kunnen komen he![]()
Ga je volgende week dan ook niet naar t gangfeest van Daantje?!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:38 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk
De volgende keer zal ik je advies opvolgen
Zo mag ik het horen!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:38 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk
De volgende keer zal ik je advies opvolgen
Nou, zo is 't dus niet hequote:Op zondag 12 maart 2006 00:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n voorstelling heb ik dus ook. Dat iedereen zomaar je kamer in kan, in je kasten gaat snuffelen en alles onder pist/knoeit. Kortom: al je privacy op straat gooien. Nou, bedankt.
Gangfeestje van Daan is dan weer wat anders, daar ga ik wel heen natuurlijkquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:20 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Ga je volgende week dan ook niet naar t gangfeest van Daantje?!![]()
Overigens kan ik de eerdergenoemde stelling alleen maar beamen; ndrgrnd is over t algemeen velen malen leuker dan al die lamme hoogevelt gangfeestjes...
Wie is Daan?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:10 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Gangfeestje van Daan is dan weer wat anders, daar ga ik wel heen natuurlijk
Voor de mensen die wel vaker op gangfeestjes komen, das onze grote vriend, de Ierse Italiaanquote:
THNX!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:02 schreef Kauki het volgende:
Hey Gerine,
Ik heb gereageerd op Blackboard in de kwestie over het opnemen van de colleges ontwikkelingspsychopathologie (of iets in die richting). Hopelijk hebben jullie er iets aan![]()
Graag gedaanquote:
Sterktequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:25 schreef Gutnre het volgende:
bah, de moeder van mn beste vriend is net overleden
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:25 schreef Gutnre het volgende:
bah, de moeder van mn beste vriend is net overleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |