Ja, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:17 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Had je (alwéér) beter naar de Ndrgrnd kunnen komen he![]()
Ga je volgende week dan ook niet naar t gangfeest van Daantje?!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:38 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk
De volgende keer zal ik je advies opvolgen
Zo mag ik het horen!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:38 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk
De volgende keer zal ik je advies opvolgen
Nou, zo is 't dus niet hequote:Op zondag 12 maart 2006 00:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n voorstelling heb ik dus ook. Dat iedereen zomaar je kamer in kan, in je kasten gaat snuffelen en alles onder pist/knoeit. Kortom: al je privacy op straat gooien. Nou, bedankt.
Gangfeestje van Daan is dan weer wat anders, daar ga ik wel heen natuurlijkquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:20 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Ga je volgende week dan ook niet naar t gangfeest van Daantje?!![]()
Overigens kan ik de eerdergenoemde stelling alleen maar beamen; ndrgrnd is over t algemeen velen malen leuker dan al die lamme hoogevelt gangfeestjes...
Wie is Daan?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:10 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Gangfeestje van Daan is dan weer wat anders, daar ga ik wel heen natuurlijk
Voor de mensen die wel vaker op gangfeestjes komen, das onze grote vriend, de Ierse Italiaanquote:
THNX!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:02 schreef Kauki het volgende:
Hey Gerine,
Ik heb gereageerd op Blackboard in de kwestie over het opnemen van de colleges ontwikkelingspsychopathologie (of iets in die richting). Hopelijk hebben jullie er iets aan![]()
Graag gedaanquote:
Sterktequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:25 schreef Gutnre het volgende:
bah, de moeder van mn beste vriend is net overleden
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:25 schreef Gutnre het volgende:
bah, de moeder van mn beste vriend is net overleden
Vanavond twee gangfeesten (onder elkaar) in het Albertinum...quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:53 schreef Mikkie het volgende:
Nog mensen die ff de stad in duiken vanavond?
Jep!quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Okay, daar heb ik niks aan gemist.
In de ndrgrnd ja? vriendinnen van me (zelf biologen) dachten geloof ik dat het in de drie was?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:48 schreef Brammie1 het volgende:
Open biologen feest in de ndrgrnd op mijn verjaardaghoef ik zelf geen feestje te organiseren.
30 maart dus
awww, jammer..... open Biologenfeest in de ndrgrnd had ik graag willen meemaken. Maar zit die avond dan al in Eindhoven, bij Nada Surfquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:43 schreef Brammie1 het volgende:
30 maart open biologen feest in de ndrgrnd
26 april open biologen feest in de 3 gezusters
jaaaa *meld*.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Okay, daar heb ik niks aan gemist.
je komt niet op mijn verjaardagsfeestje?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:58 schreef DonStefano het volgende:
[..]
awww, jammer..... open Biologenfeest in de ndrgrnd had ik graag willen meemaken. Maar zit die avond dan al in Eindhoven, bij Nada Surf![]()
Zaten alle leuke mensen soms op die gangfeestjes?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:15 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hehe, eindelijk weer eens een vet gangfeest![]()
DonStefano was het met me eens dat het een sheel stuk beter was dan die bagger op Hoogeveldt de laatste tijd
Nu ga ik maar eens pitten
Pff... ja, dat was me het gangfeestje wel! Vond het persoonlijk ook een stuk beter dan die hoogeveldfeestjes, in alle opzichten eigenlijk wel. Meer ruimte, leukere mensen en betere muziek. Overigens vond een vriend met wie ik was gegaan het allemaal wat minder briljant, die vond t veeels te rustig en de muziek (Kaiser Chiefs enzo) bagger. Is dus maar net waar je van houdtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:15 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hehe, eindelijk weer eens een vet gangfeest![]()
DonStefano was het met me eens dat het een sheel stuk beter was dan die bagger op Hoogeveldt de laatste tijd
Nu ga ik maar eens pitten
Ik heb het gevonden trouwens, bedankt voor al jullie hulpquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:04 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Kan iemand me vertellen waar het secretariaat van Bedrijfswetenschappen is? Ik weet wel een kamernummer, maar heb geen idee welk gebouw
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 11:28 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden trouwens, bedankt voor al jullie hulp![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |