Zou best kunnen, dan is volgens mij het spreekuur van de complexbeheerdersquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:47 schreef Brammie1 het volgende:
klopt het dat je op hoogeveldt alleen de sleutel kan ophalen tussen 4 en 5 's middags?
Nee, geen inlogcode.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je daar een inlogcode ofzo nodig? Zo niet, dan ga ik dat ook wel een keer testen
Oh wacht, je bedoelt de pc's op de beta faculteit natuurlijk. Daar heb je wel een inlogcode voor nodig ja. Sorry, ik zit nog half te slapen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm... mooi zo
Maar volgens jou zijn die pc's dus echt veel beter dan die dingen in de UB?
Is dat jouw inrichting of die van de voorganger?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:24 schreef Brammie1 het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe kamer in hoogeveldt![]()
![]()
d'r ligt een dekbed op....wat zou 't zijn? Een bed?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:49 schreef Mikkie het volgende:
Ik spot volgens mij een slaapbank... maar wat is dat ding daar rechts, waar o.a. die witte doos op staat en je dekbed (?) op ligt? Nog een tafel
Tropico hub? Alleen surfnet volgens mij...quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:14 schreef Brammie1 het volgende:
hé gutnre zie ik jou nou in de Tropico hub? Boefje
oja, shitquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:45 schreef Mr._T-Rex het volgende:
sssst, daar mag je he hier niet over hebben
daar woon ik bovenquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:48 schreef Brammie1 het volgende:
Is die zaak die witgoed verkoopt met kleine foutjes/beschadigingen in de Lange Hezelstraat (witgoedmarkt ofzo) een beetje te vertrouwen? Ik kan er nu een koelkast (energieklasse A+ met viersterren vriesvak) voor ¤200 halen en dan komen ze 'm morgenochtend gratis brengen.
Ik heb daar ook een koelkast gescoord... en die doet het nog prima tot dusver. Er zat alleen een verkeerde stekker op, maar toen ik daarvoor terug naar de winkel ging kreeg ik meteen een goede stekker.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:48 schreef Brammie1 het volgende:
Is die zaak die witgoed verkoopt met kleine foutjes/beschadigingen in de Lange Hezelstraat (witgoedmarkt ofzo) een beetje te vertrouwen? Ik kan er nu een koelkast (energieklasse A+ met viersterren vriesvak) voor ¤200 halen en dan komen ze 'm morgenochtend gratis brengen.
Wel dc, zit gewoon alleen in die algemene.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:40 schreef Brammie1 het volgende:
Of gebruik je geen DC++ maar iets anders waardoor je gebruik maakt van de Surfnet hubs?
Nee daar woon ik alquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:21 schreef -moi- het volgende:
[..]
daar woon ik boven![]()
maar is wel te vertrouwen.. maar elk product heeft wel een beschadiging oid. Maar volgens mij is t verder allemaal wel goed spul.
Ja dat ken ik van dat vrouwtje 's nachts op talpa die elke keer zo aardig uitlegt hoe het werkt met het laagste bod.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is een nogal lompe Dolby Surround-set (home-cinema-set moet je vast wel iets zeggen, zoiets is 't ongeveer).
Ik hoorde dat ze nogal wat spullen in de aanbieding hebben met waterschadequote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:21 schreef -moi- het volgende:
[..]
daar woon ik boven![]()
maar is wel te vertrouwen.. maar elk product heeft wel een beschadiging oid. Maar volgens mij is t verder allemaal wel goed spul.
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:23 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze nogal wat spullen in de aanbieding hebben met waterschade.
Godzijdank ben ik niet in het CC geweest, en is me de linkse ellende bespaard geblevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |