Mjah ik wilde wel.. een studiegenoot (economie) woont daar, maar goed.. ik ben nu te lam, dus ik ga slapen.. DOEI!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:43 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Gaat er zo nog iemand naar het gangfeest?
Je bent gewoon niks gewend jijquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Managementfeest toch?
Ik ga wellicht nog ff een biertje drinken in de Camelot, maar sowieso niet uitgebreid stappen... ben nog moe van vannacht
Nee hequote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:10 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Hihi ik kom er net dus achter dat ik met Donstefano heb gepraat in de ndrgrnd, maar ik kan het me niet eens meer herinneren![]()
okay! ik ga morgen in de UB zittenquote:Op zondag 26 februari 2006 13:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij is alles gewoon open, aangezien niet alle faculteiten vakantie hebben. Of er zijn hertentamens enzo. Alleen een aantal cateringvoorzieningen zullen waarschijnlijk gesloten of beperkt geopend zijn.
kijk, daar is het vakantie voorquote:Op zondag 26 februari 2006 21:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Me too. Net als dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag. Joy
Dan ga ik daar in elk geval niet zitten!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Me too. Net als dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag. Joy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |