Gelukkig heb ik maar 1 her... Maar dat dan weer wel op woensdag na carnaval om 9.00u... Da's minderquote:
Voor dat tentamen dat ik moet herkansen had ik eerst een 7, bleek een foutje en toen had ik een 5. Mooi balen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:59 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik heb al m'n tentamens gehaald
Dus ik ga volledig 6 dagen van Carnaval genieten
Gaaf. Wanneer vindt de geslachtsverandering plaats?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik vanaf volgend jaar zo ongeveer een jaargenote van je
Je bent er wel heel erg van onder de indruk zeg... Verder gaatie wel lekker?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kut
Die zin had ik eerst anders anders geformuleerd, maar dat moge duidelijk zijn
OLC!quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, het gaat kut
Ik heb Ethiek niet gehaald, terwijl ik daar wel veel voor gedaan had. M'n herren zitten er aan te komen, ik sta gigantisch in de min en kan niet extra werken om daar wat aan te doen en bovendien heb ik ook nog eens bonje met m'n werkgroepbegeleidster. Ze geeft mij en een vriendin van me een zwaar onterechte onvoldoende (die ze ontzettend zwak beargumenteert) en wil er niet op terugkomen. Bovendien hanteert ze beoordelingsregels die niet conform de regels van het vak zijn, waardoor studenten (en ik dus ook) genaaid worden. Nu moet ik haar een mail gaan sturen om mijn standpunt te beargumenteren, en zit er een dikke kans in dat ik ook nog bij de vakcoordinator, studieadviseuze en wellicht zelfs onderwijsdirecteur op bezoek moet om m'n gelijk te halen. Alsof ik niks beters te doen heb
Euhm, je weet toch al langer dat je al die zooi in moet leveren?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb niet het dat idee dat de OLC daar veel in kan betekenen. Ik ga morgen of vrijdag zelf een grondig beargumenteerde mail naar mijn werkgroepbegeleidster sturen, en wellicht ga ik ook nog de coördinator van het vak aanschrijven. Mocht dat niets uithalen, dan ga ik het daarna wel weer hogerop zoeken.
Ik heb me er vorig jaar al scheel aan geërgerd bij PAV, dat je als student zo ontzettend onderhevig was aan subjectiviteit en dat in het voordeel van groepen studenten de hand werd gelicht met regels, terwijl andere studenten elke keer alles netjes af moesten hebben enzo... Het is niet fair.
Vorig jaar heb ik het daarbij gelaten omdat ik genoeg andere dingen aan m'n hoofd had en bovendien toch voldoendes had.
Dit keer is dat echter niet zo, en ik ben het er nog steeds níet mee eens. Nu voel ik (en ik niet alleen) me echter wel benadeeld. Het is gewoon zo dat sommige werkgroepen met alle tijdsdruk die erop zit hun verslagen morgen in moeten leveren, terwijl andere werkgroepen de regels aan hun laars lappen en simpelweg pas ná de vakantie hun stukken hoeven in te leveren. Die studenten hebben gewoon 10 (!) dagen extra om een kwalitatief goed stuk te schrijven. Dat is niet eerlijk. Als ik 10 dagen extra heb zou ik er ook iets mooiers van kunnen maken dan nu. Want nu... nu moet ik nog tot diep in de nacht aan de bak om alles morgen in te kunnen leveren.
Zo, dat is ff van me af. Nu weer verder, want ik moet nog een complete CBCL scoren, en de resultaten daarvan in een goed verslag verwerken. En daarna nog twee verslagen corrigeren en een reflectie schrijven op de opdrachten. Gelukkig hoeft 't pas over 10,5 uur ingeleverd te worden
Zo. Hoe voelt dat nu, weer een dikke 10 minuten besteed aan het uitstorten van je hart, die je misschien beter aan je werk had kunnen besteden?quote:
Mjah ik wilde wel.. een studiegenoot (economie) woont daar, maar goed.. ik ben nu te lam, dus ik ga slapen.. DOEI!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:43 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Gaat er zo nog iemand naar het gangfeest?
Je bent gewoon niks gewend jijquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Managementfeest toch?
Ik ga wellicht nog ff een biertje drinken in de Camelot, maar sowieso niet uitgebreid stappen... ben nog moe van vannacht
Nee hequote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:10 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Hihi ik kom er net dus achter dat ik met Donstefano heb gepraat in de ndrgrnd, maar ik kan het me niet eens meer herinneren![]()
okay! ik ga morgen in de UB zittenquote:Op zondag 26 februari 2006 13:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij is alles gewoon open, aangezien niet alle faculteiten vakantie hebben. Of er zijn hertentamens enzo. Alleen een aantal cateringvoorzieningen zullen waarschijnlijk gesloten of beperkt geopend zijn.
kijk, daar is het vakantie voorquote:Op zondag 26 februari 2006 21:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Me too. Net als dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag. Joy
Dan ga ik daar in elk geval niet zitten!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Me too. Net als dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag. Joy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |