Complexbeheerder. Die hebben een of twee keer per week inloopspreekuur.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:55 schreef Brammie1 het volgende:
hé medestudentjes, ik woon dus in hoogeveldt en de ovendeur van het gasfornuis hier in de keuken is stuk. De veertjes die er normaal voor zorgen dat de deur dichtgedrukt wordt tegen de rubberen rand zijn kapot. Met als gevolg dat de deur niet meer goed sluit en het dus in de oven niet echt meer warm wordt. Kan ik dan gewoon naar de complexbeheerder gaan tijdens het inloopuurtje en zeggen dat ze een nieuw gasfornuis neer moeten zetten of moet ik met de SSHN contact opnemen?
P.S. het gasfornuis dat hier staat is veel ouder dan de gasfornuizen die ik in andere gangen gezien heb
Elke werkdag zelfs. En meestal komt hij dan de volgende ochtend langs met het snorrige reparateurmannetje en dan zetten ze er een nieuw metalen fiebeltje in en kan hij weer jaaaaren mee!quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:02 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Complexbeheerder. Die hebben een of twee keer per week inloopspreekuur.
Zeg dat je een nieuwe oven wilt hebben!![]()
een nieuw fiebeltje?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:31 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Elke werkdag zelfs. En meestal komt hij dan de volgende ochtend langs met het snorrige reparateurmannetje en dan zetten ze er een nieuw metalen fiebeltje in en kan hij weer jaaaaren mee!
Zeg RU-held, hoe zit het nu met je rijbewijs? Mooie boete gekregen en betaald of laat je het toch voorkomen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd zeg ik: 18 mei. Da's een donderdag, I believe.
ja altijd gezeik, met profijtbeginsen (?)quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, het laten voorkomen kost niets. Mocht mijn beroep afgewezen worden, dan wordt de boete ook niet hoger. Pas als je daarna (bijv. na een afwijzing) in hoger beroep gaat, dan kost 't knaken. Maar dat zal ik dan ook niet doen, dat is de moeite niet waard. Profijtbeginsel enzo.
Das mooi balen dan dusquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
*knip*
Maar goed, de kans dat dat gebeurt is nihil, waarschijnlijk ben ik over een aantal maanden alsnog de zak.
Ach joh, als iedereen uit je omgeving wel weggaat in de zomer, kun jij zitten staren naar je foto's van de studiereis. 'Gelukkig heb ik deze foto's nog'quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dank je. Het boeken van een zomervakantie heb ik in elk geval voorlopig maar even uitgesteld
Het was een zeldzaam goed feest!quote:Op zondag 26 maart 2006 15:23 schreef DonStefano het volgende:
gefeliciteerd!![]()
En Thisbe, hoe was Rechtengala gisteren??
hoe lang ben je wakker dan?quote:Op zondag 26 maart 2006 15:38 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het was een zeldzaam goed feest!Ik was om 7 uur oude tijd thuis
En ik ben dan ook zeldzaam brak
![]()
Volgens mij hebben ze ervoor gezorgd dat dat niet meer lukt, want mij lukte het vorige week ook al niet. Als je perse op msn wilt, kun je e-messenger (www.e-messenger.net) proberen, maar dat vind ik persoonlijk echt een irritant programma...quote:Op maandag 3 april 2006 13:29 schreef Gutnre het volgende:
hoe kun je msn installeren op de uni? Vaak zit ik in de scriptiewerkplaats en dan staat het erop, maar nu probeer ik het in de bieb (gedragswetenschappen) en het lukt niet!
Ik heb ervoor gekozen om op mijn kamer achter MSN te duiken met een stuk gebakquote:Op maandag 3 april 2006 14:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kunt ook webmessenger proberen. Moet je eerst de pop-up blokkering uitschakelen, of die website toevoegen aan de sites die vrijgesteld zijn van die blokkering. Dan webmessenger opstarten en je kunt er tegenaan
Ik heb nog welgeteld 1 hoofdstuk psychologie doorgenomen en een beetje naar de powerpoints zitten starenquote:Op maandag 3 april 2006 14:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Smakelijk. En succes met SOG'gen, want van studeren zal wel niks meer komen
Ik heb 'm gekregen nog voor mn verjaardag, omdat hij vorige week/dit weekend nog niet verkrijgbaar was, dus mij heeft ie niks gekostquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
The Goblet of Fire
Hij's wel weer knap prijzig, ik denk dat ik nog ff ga wachten tot 'ie goedkoper is, heb op dit moment toch geen tijd om 'm te kijken. Maar goed, dikke kans dat je weer geen reet gaat doen inderdaad
Heb je nog meer tentamens deze week, behalve psychologie?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen 't schijnt dat die werkgroepbegeleiders echt kut zijn
Bij Blokker, alleen vandaag en morgen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De 2-disc voor 16 euro? Waar ergens
Het goedkoopste dat ik kan vinden is 14 euro voor de 2-disc Regio 3 bij cd-wow. Daar kan nog een kortingsvoucher vanaf, dan heb ik 'm voor 11 euro thuis
Wel kut van je filosofie. Hoorde van een aantal mensen dat 't niet supermoeilijk was, veel mensen hadden er wel vertrouwen in. 'T was gewoon leerwerk, en niet zo vaag inzichtelijk verbanden leggen als vorig jaar. Maar goed, ik ga nu leren voor Leer- en Onderwijsproblemen. Hoewel dat toch geen zin meer heeft, ik heb nog 1,5 dag voor 500 pagina's
Hmm, ik hoorde juist van mensen dat Ethiek erg meevalt als vak met wat men zich voorgesteld hadquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik was er al achter ja, van die Blokker-aanbieding.
Naja, als je een redelijk aantal goed hebt, dan maak je vaak bij filosofie best een behoorlijke kans, de normering is meestal niet heel zwaar. Ik vrees gewoon nu al voor 't tentamen Ethiek dat over een maand komt, ik zou echt té erg balen als ik dat niet haal...kutvak.
die indruk had ik alquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou zeg, zo was het helemaal niet bedoeld, om ijverig over te komen. Da's namelijk over het algemeen niet helemaal waar. Ik probeer het vaak nog wel, maar meestal lukt 't niet helemaal
Ik dacht het wel ja, beter uitkijken voortaan..quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:47 schreef Thisbe het volgende:
Zeg kopstoot, liep ik vandaag nou tegen jou op?![]()
Helemaal, ik lag met longontsteking op bed bij het deeltentamen...quote:Op donderdag 6 april 2006 23:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fijn hè, op kamers wonen
Hoe staat 't met je progressie voor psych? Moet je 't hele tentamen, of alleen deel 2 maken?
Hé was jij er ook? Ik was er tot half één, toen voelde ik me zo slecht dat ik naar huis ben gegaan. Ik moet ook nog om 11 uur in het ziekenhuis in hengelo zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2006 04:17 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Beestfeest was weer GE-WEL-DIG![]()
Nu lekker slapen
Haha, 't was weer leuk jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 04:17 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Beestfeest was weer GE-WEL-DIG![]()
Nu lekker slapen
Moet je naar het ziekenhuis omdat je je zo slecht voelde? Sterkte!quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:12 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Hé was jij er ook? Ik was er tot half één, toen voelde ik me zo slecht dat ik naar huis ben gegaan. Ik moet ook nog om 11 uur in het ziekenhuis in hengelo zijn.
Ja, ik had je wel van een afstand gespot, maar toen was ik druk in gesprek en daarna was je waarschijnlijk al weg dus. Waarom moest je naar het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:12 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Hé was jij er ook? Ik was er tot half één, toen voelde ik me zo slecht dat ik naar huis ben gegaan. Ik moet ook nog om 11 uur in het ziekenhuis in hengelo zijn.
Dan heb je het tentamen wel erg goed weten te verknallen...quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moest een 3,6 halen, maar zelfs daar begin ik aan te twijfelen
De rondgang is die ronde gang (quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De rondgang
Ik was er wel inderdaad. Had tentamen psychologie. Moest een 3,6 halen, maar zelfs daar begin ik aan te twijfelen
Misschien had ik toch het nieuwe, volgens de docent uitgebreid gewijzigde, boek moeten kopen
Volgens mij is iedere RU-er die hier op fok! rondloopt al lid van dat clubjequote:Op zondag 9 april 2006 14:54 schreef Lexie het volgende:
[..]
Woei, nu hoor ik ook bij het 'ik heb Mikkie gespot'-clubje.
Eitje joh! Je kunt het!quote:
Moet ik wel zelf ervoor zorgen dat ik door mag naar het tweede jaar...quote:Op maandag 10 april 2006 16:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zit volgend jaar zo vaak bij jou in de collegezaal, dat wil je niet weten
JFV heeft ook een feest dan in Inferno. En de Managementwetenschappen hebben een after-sportdag borrel in Malle Babbe. Ik weet nog niet waar ik zelf te vinden zal zijn...quote:Op maandag 10 april 2006 22:26 schreef Mikkie het volgende:
Nog mensen naar 't MFV woensdag? Ik ga het in overweging nemen, maar weet weer eens niets zeker
waar is het? van buren?quote:Op maandag 10 april 2006 22:26 schreef Mikkie het volgende:
Nog mensen naar 't MFV woensdag? Ik ga het in overweging nemen, maar weet weer eens niets zeker
Je moet nog wel een examen afleggenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:06 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb vandaag Mikkie gespot!En gisteren ook (rond 5 uur in de rechtenkantine)!
Mag ik nu ook bij het "Mikkiegespotclubje" ?
Ik in de 3 gezusters op het mfvn feestquote:Op woensdag 12 april 2006 21:06 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb vandaag Mikkie gespot!En gisteren ook (rond 5 uur in de rechtenkantine)!
Mag ik nu ook bij het "Mikkiegespotclubje" ?
Kloptquote:Op donderdag 13 april 2006 17:10 schreef Brammie1 het volgende:
Hé Mr._T-Rex, wat zie ik in je MSN naam? Je gaat bij de 3 werken?
Als je vanavond iets vets gaat doen heb je morgen ook geen zin om te studerenquote:Op donderdag 13 april 2006 16:57 schreef spinor het volgende:
Is er vanavond ergens nog wat vets te doen? Ik heb geen zin om te studeren vandaag...
Hey cool, ik kwam er gister achter dat 5th avenue en aspen valley en nog een paar kroegen in arnhem en enschede van dezelfde eigenaar is jaquote:Op donderdag 13 april 2006 18:13 schreef Litso het volgende:
Hee, we worden semi-collega's.
Ik werk bij de 5th Avenue in Arnhem
Aspen Valley Enschede, Aspen Valley Arnhem, 5th Avenue, The Level, Jules, Sjors & Sjimmie, Drie Gezusters en volgens mij ook de twee aangrenzende tenten Heidi's en Grote Grietquote:Op donderdag 13 april 2006 18:15 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Hey cool, ik kwam er gister achter dat 5th avenue en aspen valley en nog een paar kroegen in arnhem en enschede van dezelfde eigenaar is ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |