Ah vandaar de visgeur.quote:
Wat een enorme Latinist ben je ook weer...quote:Op maandag 20 februari 2006 22:49 schreef LuQas het volgende:
Ik vind het altijd beetje eng, zo'n topic openen.
Nee dat is de haringstal hier schuin voor de deur.quote:
Hier zit ie aan t begin v.d. straat.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dat is de haringstal hier schuin voor de deur.
"Mogguh dames," sprak de blinde.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee dat is de haringstal hier schuin voor de deur.
Jahaaquote:Op maandag 20 februari 2006 22:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
grutjes
Laterquote:Op maandag 20 februari 2006 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
shit daar is ie..
Weltrusten jongens
Sweet Dreams SAJquote:Op maandag 20 februari 2006 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
shit daar is ie..
Weltrusten jongens
ben ik dus mee bezig!quote:
O RLYquote:Op maandag 20 februari 2006 22:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jahaa
dat was toch van Tilly von Buikhausen?????
of hoe was de naam ook al weer van die creatie van Danny Rook ?
Zoals?quote:
Ja daar spook ik wel 's rondquote:Op maandag 20 februari 2006 22:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
"wat een mooie ruļne"![]()
Het laatste.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:01 schreef creno het volgende:
wat word dit jaar eigenlijk het nummer met carnaval ?
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:01 schreef creno het volgende:
11quote:Op maandag 20 februari 2006 23:01 schreef creno het volgende:
quote:
I second that motion.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik haat carnaval..
Luie moppersmurfquote:Op maandag 20 februari 2006 23:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik haat carnaval..
Vader Abraham, DIE wordt pas grijs gedraaid...quote:Op maandag 20 februari 2006 23:03 schreef creno het volgende:
![]()
ik denk trouwens dat Vlarp wel eens gelijk kan hebben, al kwam vorig jaar "vraag uw eekhoorn waarom" ook zo uit het niets in de aandacht, en werd dat hier tijdens carnaval grijs gedraaid.
Perfecte B&A locatiequote:Op maandag 20 februari 2006 22:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
"wat een mooie ruļne"![]()
Beaverhausen & Angel?quote:
Je wordt oud?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:05 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moest denken.
Je T'adorequote:Op maandag 20 februari 2006 23:05 schreef creno het volgende:
ik ga nu ff zo vaak Kate Ryan luisteren tot er bloed uit mijn oren komt![]()
Mits het zicht goed blijft met het klimmen der jaren, he.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:07 schreef DennisMoore het volgende:
Dat zullen we nog wel 's zien.
maarrrrrr, je hebt het overleeft!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:08 schreef keizerpinguin het volgende:
pfff heb het weekend ook weer gehad......KUTSTE weekend ooit in mijn leven!
![]()
dat maakt de leuke weekenden weer extra leukquote:Op maandag 20 februari 2006 23:08 schreef keizerpinguin het volgende:
pfff heb het weekend ook weer gehad......KUTSTE weekend ooit in mijn leven!
![]()
quote:
Uren, dagen, maanden, jaren vliegen als een schaap door 't veen.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:09 schreef NathaN het volgende:
Mits het zicht goed blijft met het klimmen der jaren, he.![]()
O thank god je leeft nogquote:
Zo'n beademingsapparaat doet wonderen.quote:
Je zou dan ook haast gaan denken, waar vliegt dat allemaal toch heen.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:10 schreef DennisMoore het volgende:
Uren, dagen, maanden, jaren vliegen als een schaap door 't veen.
Time flies like arrow...quote:Op maandag 20 februari 2006 23:12 schreef NathaN het volgende:
Je zou dan ook haast gaan denken, waar vliegt dat allemaal toch heen.
nee liever niet....... sorry moest het alleen ff kwijt zo!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:09 schreef error het volgende:
[..]
maarrrrrr, je hebt het overleeft!
Vertel, vertel....
De tijd vliegt als een radiozender?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:14 schreef DennisMoore het volgende:
Time flies like arrow...
Altijd beter dan opkroppen. Kun je tenminste door naar het volgende weekend dat wel leuk gaat worden!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:14 schreef keizerpinguin het volgende:
nee liever niet....... sorry moest het alleen ff kwijt zo!
*knuffel geef*quote:Op maandag 20 februari 2006 23:14 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee liever niet....... sorry moest het alleen ff kwijt zo!
Ik heb t redelijk af.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:23 schreef NathaN het volgende:
Yes! De inspiratie is terug en ik ben over het dooie puntje heen. Alleen jammer dat ik er weer enigszins bijtijds in moet om morgen weer fris te gaan werken.
Is dat spot DM op pann?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
"Time flies like arrow, fruit flies like banana."
On-topic:
[afbeelding]
Kmoet gaan schrappen en herschrijvenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:26 schreef NathaN het volgende:
[..]
Goedzo! Ik moet nog zo'n 65 pagina's.
Dat doe ik al schrijvende. Na elke keer schrijven ga ik de volgende keer verder met herlezen en evt. aanpassen. Heeft het grote voordeel dat je meteen in het ritme zit om verder te schrijven.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kmoet gaan schrappen en herschrijven
Bij mij gaat er straks nog iemand over de tekst heen.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat doe ik al schrijvende. Na elke keer schrijven ga ik de volgende keer verder met herlezen en evt. aanpassen. Heeft het grote voordeel dat je meteen in het ritme zit om verder te schrijven.
Andrew Spencer Feat. Pit Bailay - I'm Always Herequote:
Ik laat het uiteindelijk ook nog wel aan deze of gene lezen, zodat die er een mening over kunnen vormen. En dan zie ik wel wat ik er mee ga doenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bij mij gaat er straks nog iemand over de tekst heen.
Ik heb een collega die meewas en uiteindelijk nog een hoofdredacteurquote:Op maandag 20 februari 2006 23:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik laat het uiteindelijk ook nog wel aan deze of gene lezen, zodat die er een mening over kunnen vormen. En dan zie ik wel wat ik er mee ga doen
Ja lekkaquote:Op maandag 20 februari 2006 23:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
doet u mij maar een cosmopolitan en neem zelf ook iets
Da's het handige van dingen in opdracht schrijven. Ik ben voor mezelf bezig, dus moet ik mijn eigen redacteur zijn. 't Scheelt dat ik dat dan ook weer als werk doe, natuurlijk.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb een collega die meewas en uiteindelijk nog een hoofdredacteur
TGI Fridays op times squarequote:Op maandag 20 februari 2006 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Strawberry Daiquiri Extreme bij TGI Fridays
nee deze zat tussen Picadilly Circus en Leicester Square..quote:
quote:LINDSAYYYY : REFILL!!!!
London rules!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Picadilly Circus en Leicester Square..
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
J.Lo moet eens stoppen
quote:
Een week geleden stond ik nu op Rotterdam Centraal..net terugquote:Op maandag 20 februari 2006 23:42 schreef NathaN het volgende:
Ik ben nog geen 2 maanden geleden geweest en wil alweer terug
Over 5 minuten lig ik in de armen van m'n vriendjequote:Op maandag 20 februari 2006 23:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Een week geleden stond ik nu op Rotterdam Centraal..net terug
Binnen 10 minuten ben k weer even 40 minuutjes op Wisteria Lane.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
Over 5 minuten lig ik in de armen van m'n vriendje
trustuh!
Trustequote:Op maandag 20 februari 2006 23:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
Over 5 minuten lig ik in de armen van m'n vriendje
trustuh!
GMTA!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:58 schreef Nuvole het volgende:
Moet het nummer eigenlijk niet MDCXIX zijn?
ach die burka-snol leeft toch nogquote:Op maandag 20 februari 2006 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sweet Dreams Ang3l
en niet aan Yasmin denken hoor![]()
Opmerking-kaper!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:58 schreef Great_Expectations het volgende:
MDCXIX. En dat voor een leraar Latijn..
Sweet Dreams Crenoquote:Op maandag 20 februari 2006 23:54 schreef creno het volgende:
ik duik ook mijn bedje in
maar mijn oren bloeden nog niet![]()
Zodadelijk ga je ook nog Franse rugby meneren posten.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:58 schreef Nuvole het volgende:
Moet het nummer eigenlijk niet MDCXIX zijn?
@ stroekie, wij bouwen zelf geen wagens maar hebben al jaren dezelfde prinsenwagen. Maar zelfs als we een wagen hadden gebouwd, dan was ie denk ik al grotendeels uit elkaar gevallen voor we er zouden zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sweet Dreams Creno![]()
en kijk nog eens op www.halfvastenoptocht.nl
is volgens mij echt wat voor jullie
Dįt hoef je maar één keer te zeggen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zodadelijk ga je ook nog Franse rugby meneren posten..
[afbeelding]
Ja, dat ga ik natuurlijk niet vertellen he? Straks ben ik ze allemaal kwijtquote:
Wat is er met 'm?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik natuurlijk niet vertellen he? Straks ben ik ze allemaal kwijt.
Nuvole! Je Buble, wat doe je?!.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat meer gluur stalkermeneren![]()
ik wil de oude Buble terug.quote:
Wat is er niet goed met deze Bublé dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik wil de oude Buble terug..
Deze is niet Nuvole genoeg.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wat is er niet goed met deze Bublé dan?
Hoor wie het zegt c.q. kijk wie het typt!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Deze is niet Nuvole genoeg..
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt!
Ik ben tenminste nog trouw aan Michael Bublé. Jij hebt notabene Jude ingeruild voor een dame die obscene gebaren maakt.
Maar deze is niet Nuvolerig.quote:En ik vind dit ook een mooie Bublé. Heb je die dvd wel eens gezien?
Maar dat die Rinus niet meer op z'n kerfstok had....quote:
Dat heb ik dan gemist.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Jude is trouwens ook niet vies van obscene gebaren heb ik gehoord..
[..]
Wen er maar aan dan!quote:Maar deze is niet Nuvolerig..
En de dvd staat nog steeds op m'n verlanglijstje.
Nou ik heb bepaalde foto's gezien.. maaruhm je mist niet zo veelquote:
Ik zag hem een tijdje geleden op een kei groot scherm in de Korf. Het was wel erg verleidelijk om die dvd in m'n mandje te kieperen. (Nee G_E, niet naast de notenrijst)quote:Wen er maar aan dan!![]()
En kopen! Ik heb vandaag ook weer wat ingeslagen..
Oh, okee dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou ik heb bepaalde foto's gezien.. maaruhm je mist niet zo veel.
Ja, die grote schermen zijn altijd verraderlijk, he. Daar worden die dvd's erg aantrekkelijk van.quote:[..]
Ik zag hem een tijdje geleden op een kei groot scherm in de Korf. Het was wel erg verleidelijk om die dvd in m'n mandje te kieperen. (Nee G_E, niet naast de notenrijst)
Vooral als ze daar meneer Buble opgooien.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:26 schreef Nuvole het volgende:
Ja, die grote schermen zijn altijd verraderlijk, he. Daar worden die dvd's erg aantrekkelijk van.![]()
't is een Grieksleraar.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:58 schreef Great_Expectations het volgende:
MDCXIX. En dat voor een leraar Latijn..
Oh!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zet Buble met Fever op telefoon.!
Dankjewel,quote:
Gotta have 'm !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vooral als ze daar meneer Buble opgooien..
Trusten CDPtje.
Spreekwoordelijke mandje.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:33 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Gotta have 'm !
Maar hebben ze bij de Korf mandjes? Of bedoelde je een spreekwoordelijk mandje?
Truste CDP en andere slapers!
Ben je echt leraar Grieks en niet Latijn? Komt dat omdat je nog met de studie bezig bent?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:33 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dankjewel,![]()
Je hebt mijn eer gered.
(Ik ben echt een enorm ei in Romeinse cijfers, heeft verder ook niets met Latijn te maken, vind ik.)
Grote Financiėle Problemen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Spreekwoordelijke mandje.
Ik zou in Grote Problemen komen als ze echt mandjes hadden..
Ik geef vooral Grieks ja, maar heb ook een aantal klassen Latijn. Ik heb zelf meer met Latijn, maar Grieks is een leuker schoolvak om te doceren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ben je echt leraar Grieks en niet Latijn? Komt dat omdat je nog met de studie bezig bent?
En ik vond de I voor die XX zo vreemd, daarom had ik het gecheckt.
Ik had ook altijd meer met Latijn, maar waarom is Grieks leuker om te doceren? Vanwege de cultuur of vanwege de inhoud van de teksten?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:37 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik geef vooral Grieks ja, maar heb ook een aantal klassen Latijn. Ik heb zelf meer met Latijn, maar Grieks is een leuker schoolvak om te doceren.
Enorme Financiėle Problemen.quote:
Dan zou ik steeds denken dat ik bij het Kleine AHtje benquote:Maar goed dat ze geen winkelkarren hebben dan.
Het Grieks is een veel genuanceerdere taal dan het Latijn, en voor classici - die close-reading-freaks bij uitstek zijn - is dat natuurlijk om lyrisch van te worden. Door de complexere structuur valt er meer uitdaging uit te halen voor een docent.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:40 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik had ook altijd meer met Latijn, maar waarom is Grieks leuker om te doceren? Vanwege de cultuur of vanwege de inhoud van de teksten?
Heb jij ook een Klein AHtje dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Enorme Financiėle Problemen..
[..]
Dan zou ik steeds denken dat ik bij het Kleine AHtje ben.
oi polemoi enzo.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:44 schreef LuQas het volgende:
[..]
Het Grieks is een veel genuanceerdere taal dan het Latijn, en voor classici - die close-reading-freaks bij uitstek zijn - is dat natuurlijk om lyrisch van te worden. Door de complexere structuur valt er meer uitdaging uit te halen voor een docent.
Het nadeel aan het Grieks vind ik het weinig esthetische geluid van bepaalde klanken zoals de etha of de vele oi-klanken.
Mijn Kleine AHtje heeft niet eens meer bagels. Zo Klein is het AHtje!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:45 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Heb jij ook een Klein AHtje dan?
Bij Kleine AHtjes moet je juist met een mandje lopen, in plaats van met een kar. Dat moet gewoon, vanwege de kleinte van het AHtje..
Ik ben met Grieks niet zo lang doorgegaan, maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Geef je ook les aan (voor)examenklassen? Of merk je dat verschil qua diepgang van structuur tussen Grieks en Latijn ook al bij de minder complexe teksten?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:44 schreef LuQas het volgende:
[..]
Het Grieks is een veel genuanceerdere taal dan het Latijn, en voor classici - die close-reading-freaks bij uitstek zijn - is dat natuurlijk om lyrisch van te worden. Door de complexere structuur valt er meer uitdaging uit te halen voor een docent.
Het nadeel aan het Grieks vind ik het weinig esthetische geluid van bepaalde klanken zoals de etha of de vele oi-klanken.
In de bovenbouw geef ik alleen Latijn dit schooljaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:51 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik ben met Grieks niet zo lang doorgegaan, maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Geef je ook les aan (voor)examenklassen? Of merk je dat verschil qua diepgang van structuur tussen Grieks en Latijn ook al bij de minder complexe teksten?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:52 schreef LuQas het volgende:
[..]
In de bovenbouw geef ik alleen Latijn dit schooljaar.
Je merkt het ook in de onderbouw ja. Partikels worden in week vier ofzo al geintroduceerd.
Wat doe jij hier dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:55 schreef petre86 het volgende:
jeeeeeejeen echt topic uit de a'damse containers
Nee, dat zijn participiaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:54 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
Hmm, ik merk dat het alweer even geleden is.
Partikels....
Bedoel je daarmee p.p.a. en p.p.p. en dergelijke verwante constructies?
Dat zou je denken ja, maar ik ben momenteel bij mijn ouders.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:55 schreef petre86 het volgende:
jeeeeeejeen echt topic uit de a'damse containers
ik lig naast Des.. maar kan daarom nog wel online heurquote:
Ohw..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik lig naast Des.. maar kan daarom nog wel online heur
@LuQas: truste
en rest dan ook maar alvast
Oja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:57 schreef LuQas het volgende:
[..]
Nee, dat zijn participia
Partikels zijn woordjes (bij Grieks) als: men, de, toi, dč, per enzo.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik kom alleen maar aan in vet de laatste tijd
mjah ik kwam niet meer vooruit qua kracht dus ik ben meer gaan eten.. maar merk dat mn vet sneller vooruit gaat dan mn spier..quote:
Ik snap nooit dat mensen dat kunnen zeggen, waarom zou jij het niet kunnen als ik het wel kan? Of trainde je pas 2 weken en zag je geen resultaatquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mjah ik kwam niet meer vooruit qua kracht dus ik ben meer gaan eten.. maar merk dat mn vet sneller vooruit gaat dan mn spier..
Morgen heb ik vechtsporttraining, dus dan sla ik mn krachttraining overquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:38 schreef wonderer het volgende:
Ik had vandaag moeten trainen... nou ja, morgen maar
Goedemorgen Modje Peetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:21 schreef petre86 het volgende:
LuQas.. je icon is groter dan 100KB.. zou je um iets willen verkleinen ?
( 100kb is max @ fok)
Ja die neem ik straks bruut overquote:
Een kar is in dat AH-tje inderdaad wat lastig manoevreren tussen de gangpaadjes door .... sowieso zijn die karretjes altijd al onmogelijk te hanterenquote:Bij Kleine AHtjes moet je juist met een mandje lopen, in plaats van met een kar. Dat moet gewoon, vanwege de kleinte van het AHtje..
Ik ga over 10 minuten naar m'n werk..quote:
*proest*quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga over 10 minuten naar m'n werk..
De dag dit ik mag Fokken bij Alternate is de dag dat ik daar ontslag neem..
Zo de plaatselijke Fok afdeling is weer present zie ikquote:
wel op mijn werk maar behoorlijk verstoptquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo de plaatselijke Fok afdeling is weer present zie ik![]()
Ik heb gisteren nog naar je lopen zwaaien, of was je niet op je werk ?
van die 19-jarigen die in pak rondparaderen en zich daar overduidelijk nog niet helemaal op hun gemak in voelen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:51 schreef Sunjammer het volgende:
Sjeuj... ze hebben hier een blik jonge accountants naar binnen gegooid. Stukken beter dan die stoffige Balkenende tiepjes die er normaal rondlopen
LOL ja, daar lopen er ook een paar van rond. Maar nee, jaartje of 23 tot 25 ofzo.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:58 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
van die 19-jarigen die in pak rondparaderen en zich daar overduidelijk nog niet helemaal op hun gemak in voelen?![]()
Geen uitzicht op die gevaarlijke parkeerplaats en het spoor?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:56 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
wel op mijn werk maar behoorlijk verstopt
Is dat gewoon de nieuwe garde, of heeft dat al te maken met de wilde plannen en berichten die er over jullie in de krant hebben gestaan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
LOL ja, daar lopen er ook een paar van rond. Maar nee, jaartje of 23 tot 25 ofzo.![]()
Daar hebben wij als an sich niet direct iets mee te maken... Maar kan er verder weinig over zeggen natuurlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is dat gewoon de nieuwe garde, of heeft dat al te maken met de wilde plannen en berichten die er over jullie in de krant hebben gestaan?
Nee want dat zou strafbaar zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:03 schreef Sunjammer het volgende:
Daar hebben wij als an sich niet direct iets mee te maken... Maar kan er verder weinig over zeggen natuurlijk
nope...gisteren vooral op de raadhuislaan en de schittende waterpartij aan de voorkantquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Geen uitzicht op die gevaarlijke parkeerplaats en het spoor?
Daar was ik ook maar heb daar dus niet gezwaaidquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:05 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
nope...gisteren vooral op de raadhuislaan en de schittende waterpartij aan de voorkant
Ach, daar is toch niks mis mee.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
LOL ja, daar lopen er ook een paar van rond. Maar nee, jaartje of 23 tot 25 ofzo.![]()
Je weet het...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach, daar is toch niks mis mee.
[afbeelding]
Smakelijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ach, daar is toch niks mis mee.
[afbeelding]
Een asbak is bij die gozer waarschijnlijk meer op z'n plaats.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:18 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Je weet het...
Een sapje zegt meer dan duizend woorden.
Hij had wel de tegenwoordigheid van geest om alle tassen en spullen en zo mee naar binnen te slepen, dus die was hij niet kwijt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:14 schreef whistler0305 het volgende:
heb er via-via wel wat van gehoord, maar weet er het fijne niet vanklote voor hem hč..
Kunnen we daar even foto's van krijgen? Dan kunnen we het nagaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kun je nagaan hoe ik er in pak uitzie.
Ook alle compromitterende USB-sticks?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:20 schreef Stroekie het volgende:
Hij had wel de tegenwoordigheid van geest om alle tassen en spullen en zo mee naar binnen te slepen, dus die was hij niet kwijt.
True, true...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een asbak is bij die gozer waarschijnlijk meer op z'n plaats.
Nee want die hebben we met kerst pas gekregen van de directiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ook alle compromitterende USB-sticks?
Ouderwetsch...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:25 schreef Stroekie het volgende:
Nee want die hebben we met kerst pas gekregen van de directie
tot dan toe stond alles op CD rom en ordners en zo![]()
En moeten we daar blij of verdrietig om zijn?quote:
Dat ga je nu maar eens tot uitvoer brengen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:23 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
True, true...
Maar wat we gisteravond besproken hebben...
Vrees dat ik dan tot zondag moet wachten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat ga je nu maar eens tot uitvoer brengen?
Helaas, ik heb geen pakkenfetish.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Kunnen we daar even foto's van krijgen? Dan kunnen we het nagaan.
Dan heb je mooi de tijd om te oefenen op de staande spiegel in de slaapkamer.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Vrees dat ik dan tot zondag moet wachten.
Verder ben je wel lief hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan heb je mooi de tijd om te oefenen op de staande spiegel in de slaapkamer.
Ook dat weet ik. Ga niet nou vertellen dat ik je geen goed advies heb gegeven.quote:
We werken veel met de lagere overheidquote:
Ik ook niet, maar je maakt wel nieuwsgierig, he...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Helaas, ik heb geen pakkenfetish.
Tja, als daar nog gewoon gehaakt wordt.....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:31 schreef Stroekie het volgende:
We werken veel met de lagere overheid
dus we kunnen niet te veel met de moderne tijd meegaan hoor
dan haken ze daar af![]()
Sorry Wistler maar dat niet persoonlijk hoor![]()
Ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ook dat weet ik. Ga niet nou vertellen dat ik je geen goed advies heb gegeven.
Gelukkig kan ik jullie af en toe extra sponseren als ik weer eens vergeet om zó'n blauw kaartje voor de autoruit te leggenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:34 schreef whistler0305 het volgende:
och...zolang de OZB zo laag blijft, kunnen wij maar weinig gemeenschapsgeld uitgeven en lopen we een beetje achter
Ah, daar hebben we die nieuwe officiėle homo.quote:
En jullie scoren boven gemiddeld hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:34 schreef whistler0305 het volgende:
och...zolang de OZB zo laag blijft, kunnen wij maar weinig gemeenschapsgeld uitgeven en lopen we een beetje achter
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst?quote:
tnx...ik zal de complimenten doorgevenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En jullie scoren boven gemiddeld hoor![]()
Volgens mij weet Hans dat stiekum zelf ook alquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:00 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
tnx...ik zal de complimenten doorgeven
IK heb het nooit uitgeprobeerd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:53 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst?
Nou nou nouquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we die nieuwe officiėle homo.
Je bent te vroeg opgestaan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:10 schreef davidov het volgende:
Nou nou nou![]()
![]()
Wat is het hier nog druk trouwens, meestal is het uitgestorven als ik opsta
Nou dit zijn nu de reguliere deelnemers aan de ochtendploegquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:10 schreef davidov het volgende:
[..]
Nou nou nou![]()
![]()
Ja inderdaadquote:
Ik ben er weer hé?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:10 schreef davidov het volgende:
[..]
Nou nou nou![]()
![]()
geen tosti vandaag stroekiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Davidov is een van de vaste krachten van de nachtploeg
en normaal gesproken komt hij wat later hier vertellen dat hij eerst een tosti gaat maken![]()
Laat-ie meteen voor mij ook een tosti maken. 'k Heb honger...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:16 schreef Stroekie het volgende:
Ja inderdaad
Davidov is een van de vaste krachten van de nachtploeg
en normaal gesproken komt hij wat later hier vertellen dat hij eerst een tosti gaat maken![]()
Hier mag ik zometeen in de kantine weer uit kiezenquote:
Ja sorry maar tegen de tijd dat ik in Utrecht ben is hij natuurlijk toch al koudquote:
Nee ik ben te luiquote:
Ja, maar ik zit nu in Hilversum, op m'n werk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:24 schreef davidov het volgende:
Ja sorry maar tegen de tijd dat ik in Utrecht ben is hij natuurlijk toch al koud
owwwwquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit nu in Hilversum, op m'n werk.
Great, nou heb ik een beeld voor ogen van een omgevallen glas plakkerige sap, vermengt met sigarettenas en zo'n vieze doorgeweekte peuk, en wat allemaal ook nog een beetje ingedroogd is.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een asbak is bij die gozer waarschijnlijk meer op z'n plaats.
Misschien moet je je medicijnen eens in gaan nemen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Great, nou heb ik een beeld voor ogen van een omgevallen glas plakkerige sap, vermengt met sigarettenas en zo'n vieze doorgeweekte peuk, en wat allemaal ook nog een beetje ingedroogd is.![]()
Oh ja, nog een goede morgen iedereen
Wat doe jij hier zo vroeg in het topic ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Great, nou heb ik een beeld voor ogen van een omgevallen glas plakkerige sap, vermengt met sigarettenas en zo'n vieze doorgeweekte peuk, en wat allemaal ook nog een beetje ingedroogd is.![]()
Oh ja, nog een goede morgen iedereen
helaas is 't geen kwestie van wel of geen medicijnen nemen, maar een kwestie van ervaring :-/quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien moet je je medicijnen eens in gaan nemen?
Even een SOB'jequote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat doe jij hier zo vroeg in het topic ?
Niet dat ik niet blij ben met je komst, maar zo overwacht vroeg, nog voor de lunch![]()
Een Snel Ochtend Bericht?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Even een SOB'je
Suffe Onzinnige Bijdrage?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Even een SOB'je
Ik bedoelde of Beav ook een klein AHtje heeft daar in het diepe zuiden.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:24 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Studie Ontwijkende Bezigheid
Die ken ik nog van vroeger. Ik ben inmiddels door naar WOBjesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Je wil gewoon afleidingquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
joah, maar 'k moet nu weer aan de slagquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je wil gewoon afleiding![]()
![]()
Maar dat komt ook bij niet studenten voor![]()
Dan een verdere inpirerende middagquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
joah, maar 'k moet nu weer aan de slag
Las ik dat nu goed dat jij op 4 maart moet dubbel meeten?quote:
Mogguhquote:
Puik idee.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zit a.d. thee
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |