quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt!
Ik ben tenminste nog trouw aan Michael Bublé. Jij hebt notabene Jude ingeruild voor een dame die obscene gebaren maakt.
Maar deze is niet Nuvolerig.quote:En ik vind dit ook een mooie Bublé. Heb je die dvd wel eens gezien?
Maar dat die Rinus niet meer op z'n kerfstok had....quote:
Dat heb ik dan gemist.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Jude is trouwens ook niet vies van obscene gebaren heb ik gehoord..
[..]
Wen er maar aan dan!quote:Maar deze is niet Nuvolerig..
En de dvd staat nog steeds op m'n verlanglijstje.
Nou ik heb bepaalde foto's gezien.. maaruhm je mist niet zo veelquote:
Ik zag hem een tijdje geleden op een kei groot scherm in de Korf. Het was wel erg verleidelijk om die dvd in m'n mandje te kieperen. (Nee G_E, niet naast de notenrijst)quote:Wen er maar aan dan!![]()
En kopen! Ik heb vandaag ook weer wat ingeslagen..
Oh, okee dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou ik heb bepaalde foto's gezien.. maaruhm je mist niet zo veel.
Ja, die grote schermen zijn altijd verraderlijk, he. Daar worden die dvd's erg aantrekkelijk van.quote:[..]
Ik zag hem een tijdje geleden op een kei groot scherm in de Korf. Het was wel erg verleidelijk om die dvd in m'n mandje te kieperen. (Nee G_E, niet naast de notenrijst)
Vooral als ze daar meneer Buble opgooien.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:26 schreef Nuvole het volgende:
Ja, die grote schermen zijn altijd verraderlijk, he. Daar worden die dvd's erg aantrekkelijk van.![]()
't is een Grieksleraar.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:58 schreef Great_Expectations het volgende:
MDCXIX. En dat voor een leraar Latijn..
Oh!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zet Buble met Fever op telefoon.!
Dankjewel,quote:
Gotta have 'm !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vooral als ze daar meneer Buble opgooien..
Trusten CDPtje.
Spreekwoordelijke mandje.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:33 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Gotta have 'm !
Maar hebben ze bij de Korf mandjes? Of bedoelde je een spreekwoordelijk mandje?
Truste CDP en andere slapers!
Ben je echt leraar Grieks en niet Latijn? Komt dat omdat je nog met de studie bezig bent?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:33 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dankjewel,![]()
Je hebt mijn eer gered.
(Ik ben echt een enorm ei in Romeinse cijfers, heeft verder ook niets met Latijn te maken, vind ik.)
Grote Financiële Problemen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Spreekwoordelijke mandje.
Ik zou in Grote Problemen komen als ze echt mandjes hadden..
Ik geef vooral Grieks ja, maar heb ook een aantal klassen Latijn. Ik heb zelf meer met Latijn, maar Grieks is een leuker schoolvak om te doceren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ben je echt leraar Grieks en niet Latijn? Komt dat omdat je nog met de studie bezig bent?
En ik vond de I voor die XX zo vreemd, daarom had ik het gecheckt.
Ik had ook altijd meer met Latijn, maar waarom is Grieks leuker om te doceren? Vanwege de cultuur of vanwege de inhoud van de teksten?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:37 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik geef vooral Grieks ja, maar heb ook een aantal klassen Latijn. Ik heb zelf meer met Latijn, maar Grieks is een leuker schoolvak om te doceren.
Enorme Financiële Problemen.quote:
Dan zou ik steeds denken dat ik bij het Kleine AHtje benquote:Maar goed dat ze geen winkelkarren hebben dan.
Het Grieks is een veel genuanceerdere taal dan het Latijn, en voor classici - die close-reading-freaks bij uitstek zijn - is dat natuurlijk om lyrisch van te worden. Door de complexere structuur valt er meer uitdaging uit te halen voor een docent.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:40 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik had ook altijd meer met Latijn, maar waarom is Grieks leuker om te doceren? Vanwege de cultuur of vanwege de inhoud van de teksten?
Heb jij ook een Klein AHtje dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Enorme Financiële Problemen..
[..]
Dan zou ik steeds denken dat ik bij het Kleine AHtje ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |