GMTA!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:58 schreef Nuvole het volgende:
Moet het nummer eigenlijk niet MDCXIX zijn?
ach die burka-snol leeft toch nogquote:Op maandag 20 februari 2006 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sweet Dreams Ang3l
en niet aan Yasmin denken hoor![]()
Opmerking-kaper!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:58 schreef Great_Expectations het volgende:
MDCXIX. En dat voor een leraar Latijn..
Sweet Dreams Crenoquote:Op maandag 20 februari 2006 23:54 schreef creno het volgende:
ik duik ook mijn bedje in
maar mijn oren bloeden nog niet![]()
Zodadelijk ga je ook nog Franse rugby meneren posten.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:58 schreef Nuvole het volgende:
Moet het nummer eigenlijk niet MDCXIX zijn?
@ stroekie, wij bouwen zelf geen wagens maar hebben al jaren dezelfde prinsenwagen. Maar zelfs als we een wagen hadden gebouwd, dan was ie denk ik al grotendeels uit elkaar gevallen voor we er zouden zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sweet Dreams Creno![]()
en kijk nog eens op www.halfvastenoptocht.nl
is volgens mij echt wat voor jullie
Dát hoef je maar één keer te zeggen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zodadelijk ga je ook nog Franse rugby meneren posten..
[afbeelding]
Ja, dat ga ik natuurlijk niet vertellen he? Straks ben ik ze allemaal kwijtquote:
Wat is er met 'm?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik natuurlijk niet vertellen he? Straks ben ik ze allemaal kwijt.
Nuvole! Je Buble, wat doe je?!.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat meer gluur stalkermeneren![]()
ik wil de oude Buble terug.quote:
Wat is er niet goed met deze Bublé dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik wil de oude Buble terug..
Deze is niet Nuvole genoeg.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wat is er niet goed met deze Bublé dan?
Hoor wie het zegt c.q. kijk wie het typt!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Deze is niet Nuvole genoeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |