Ah vandaar de visgeur.quote:
Wat een enorme Latinist ben je ook weer...quote:Op maandag 20 februari 2006 22:49 schreef LuQas het volgende:
Ik vind het altijd beetje eng, zo'n topic openen.
Nee dat is de haringstal hier schuin voor de deur.quote:
Hier zit ie aan t begin v.d. straat.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dat is de haringstal hier schuin voor de deur.
"Mogguh dames," sprak de blinde.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee dat is de haringstal hier schuin voor de deur.
Jahaaquote:Op maandag 20 februari 2006 22:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
grutjes
Laterquote:Op maandag 20 februari 2006 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
shit daar is ie..
Weltrusten jongens
Sweet Dreams SAJquote:Op maandag 20 februari 2006 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
shit daar is ie..
Weltrusten jongens
ben ik dus mee bezig!quote:
O RLYquote:Op maandag 20 februari 2006 22:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jahaa
dat was toch van Tilly von Buikhausen?????
of hoe was de naam ook al weer van die creatie van Danny Rook ?
Zoals?quote:
Ja daar spook ik wel 's rondquote:Op maandag 20 februari 2006 22:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
"wat een mooie ruïne"![]()
Het laatste.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:01 schreef creno het volgende:
wat word dit jaar eigenlijk het nummer met carnaval ?
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:01 schreef creno het volgende:
11quote:Op maandag 20 februari 2006 23:01 schreef creno het volgende:
quote:
I second that motion.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik haat carnaval..
Luie moppersmurfquote:Op maandag 20 februari 2006 23:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik haat carnaval..
Vader Abraham, DIE wordt pas grijs gedraaid...quote:Op maandag 20 februari 2006 23:03 schreef creno het volgende:
![]()
ik denk trouwens dat Vlarp wel eens gelijk kan hebben, al kwam vorig jaar "vraag uw eekhoorn waarom" ook zo uit het niets in de aandacht, en werd dat hier tijdens carnaval grijs gedraaid.
Perfecte B&A locatiequote:Op maandag 20 februari 2006 22:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
"wat een mooie ruïne"![]()
Beaverhausen & Angel?quote:
Je wordt oud?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:05 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moest denken.
Je T'adorequote:Op maandag 20 februari 2006 23:05 schreef creno het volgende:
ik ga nu ff zo vaak Kate Ryan luisteren tot er bloed uit mijn oren komt![]()
Mits het zicht goed blijft met het klimmen der jaren, he.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:07 schreef DennisMoore het volgende:
Dat zullen we nog wel 's zien.
maarrrrrr, je hebt het overleeft!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:08 schreef keizerpinguin het volgende:
pfff heb het weekend ook weer gehad......KUTSTE weekend ooit in mijn leven!
![]()
dat maakt de leuke weekenden weer extra leukquote:Op maandag 20 februari 2006 23:08 schreef keizerpinguin het volgende:
pfff heb het weekend ook weer gehad......KUTSTE weekend ooit in mijn leven!
![]()
quote:
Uren, dagen, maanden, jaren vliegen als een schaap door 't veen.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:09 schreef NathaN het volgende:
Mits het zicht goed blijft met het klimmen der jaren, he.![]()
O thank god je leeft nogquote:
Zo'n beademingsapparaat doet wonderen.quote:
Je zou dan ook haast gaan denken, waar vliegt dat allemaal toch heen.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:10 schreef DennisMoore het volgende:
Uren, dagen, maanden, jaren vliegen als een schaap door 't veen.
Time flies like arrow...quote:Op maandag 20 februari 2006 23:12 schreef NathaN het volgende:
Je zou dan ook haast gaan denken, waar vliegt dat allemaal toch heen.
nee liever niet....... sorry moest het alleen ff kwijt zo!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:09 schreef error het volgende:
[..]
maarrrrrr, je hebt het overleeft!
Vertel, vertel....
De tijd vliegt als een radiozender?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:14 schreef DennisMoore het volgende:
Time flies like arrow...
Altijd beter dan opkroppen. Kun je tenminste door naar het volgende weekend dat wel leuk gaat worden!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:14 schreef keizerpinguin het volgende:
nee liever niet....... sorry moest het alleen ff kwijt zo!
*knuffel geef*quote:Op maandag 20 februari 2006 23:14 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee liever niet....... sorry moest het alleen ff kwijt zo!
Ik heb t redelijk af.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:23 schreef NathaN het volgende:
Yes! De inspiratie is terug en ik ben over het dooie puntje heen. Alleen jammer dat ik er weer enigszins bijtijds in moet om morgen weer fris te gaan werken.
Is dat spot DM op pann?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
"Time flies like arrow, fruit flies like banana."
On-topic:
[afbeelding]
Kmoet gaan schrappen en herschrijvenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:26 schreef NathaN het volgende:
[..]
Goedzo! Ik moet nog zo'n 65 pagina's.
Dat doe ik al schrijvende. Na elke keer schrijven ga ik de volgende keer verder met herlezen en evt. aanpassen. Heeft het grote voordeel dat je meteen in het ritme zit om verder te schrijven.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kmoet gaan schrappen en herschrijven
Bij mij gaat er straks nog iemand over de tekst heen.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat doe ik al schrijvende. Na elke keer schrijven ga ik de volgende keer verder met herlezen en evt. aanpassen. Heeft het grote voordeel dat je meteen in het ritme zit om verder te schrijven.
Andrew Spencer Feat. Pit Bailay - I'm Always Herequote:
Ik laat het uiteindelijk ook nog wel aan deze of gene lezen, zodat die er een mening over kunnen vormen. En dan zie ik wel wat ik er mee ga doenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bij mij gaat er straks nog iemand over de tekst heen.
Ik heb een collega die meewas en uiteindelijk nog een hoofdredacteurquote:Op maandag 20 februari 2006 23:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik laat het uiteindelijk ook nog wel aan deze of gene lezen, zodat die er een mening over kunnen vormen. En dan zie ik wel wat ik er mee ga doen
Ja lekkaquote:Op maandag 20 februari 2006 23:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
doet u mij maar een cosmopolitan en neem zelf ook iets
Da's het handige van dingen in opdracht schrijven. Ik ben voor mezelf bezig, dus moet ik mijn eigen redacteur zijn. 't Scheelt dat ik dat dan ook weer als werk doe, natuurlijk.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb een collega die meewas en uiteindelijk nog een hoofdredacteur
TGI Fridays op times squarequote:Op maandag 20 februari 2006 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Strawberry Daiquiri Extreme bij TGI Fridays
nee deze zat tussen Picadilly Circus en Leicester Square..quote:
quote:LINDSAYYYY : REFILL!!!!
London rules!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Picadilly Circus en Leicester Square..
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
J.Lo moet eens stoppen
quote:
Een week geleden stond ik nu op Rotterdam Centraal..net terugquote:Op maandag 20 februari 2006 23:42 schreef NathaN het volgende:
Ik ben nog geen 2 maanden geleden geweest en wil alweer terug
Over 5 minuten lig ik in de armen van m'n vriendjequote:Op maandag 20 februari 2006 23:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Een week geleden stond ik nu op Rotterdam Centraal..net terug
Binnen 10 minuten ben k weer even 40 minuutjes op Wisteria Lane.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
Over 5 minuten lig ik in de armen van m'n vriendje
trustuh!
Trustequote:Op maandag 20 februari 2006 23:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
Over 5 minuten lig ik in de armen van m'n vriendje
trustuh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |