Nee want die hebben we met kerst pas gekregen van de directiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ook alle compromitterende USB-sticks?
Ouderwetsch...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:25 schreef Stroekie het volgende:
Nee want die hebben we met kerst pas gekregen van de directie
tot dan toe stond alles op CD rom en ordners en zo![]()
En moeten we daar blij of verdrietig om zijn?quote:
Dat ga je nu maar eens tot uitvoer brengen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:23 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
True, true...
Maar wat we gisteravond besproken hebben...
Vrees dat ik dan tot zondag moet wachten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat ga je nu maar eens tot uitvoer brengen?
Helaas, ik heb geen pakkenfetish.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Kunnen we daar even foto's van krijgen? Dan kunnen we het nagaan.
Dan heb je mooi de tijd om te oefenen op de staande spiegel in de slaapkamer.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Vrees dat ik dan tot zondag moet wachten.
Verder ben je wel lief hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan heb je mooi de tijd om te oefenen op de staande spiegel in de slaapkamer.
Ook dat weet ik. Ga niet nou vertellen dat ik je geen goed advies heb gegeven.quote:
We werken veel met de lagere overheidquote:
Ik ook niet, maar je maakt wel nieuwsgierig, he...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Helaas, ik heb geen pakkenfetish.
Tja, als daar nog gewoon gehaakt wordt.....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:31 schreef Stroekie het volgende:
We werken veel met de lagere overheid
dus we kunnen niet te veel met de moderne tijd meegaan hoor
dan haken ze daar af![]()
Sorry Wistler maar dat niet persoonlijk hoor![]()
Ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ook dat weet ik. Ga niet nou vertellen dat ik je geen goed advies heb gegeven.
Gelukkig kan ik jullie af en toe extra sponseren als ik weer eens vergeet om zó'n blauw kaartje voor de autoruit te leggenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:34 schreef whistler0305 het volgende:
och...zolang de OZB zo laag blijft, kunnen wij maar weinig gemeenschapsgeld uitgeven en lopen we een beetje achter
Ah, daar hebben we die nieuwe officiėle homo.quote:
En jullie scoren boven gemiddeld hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:34 schreef whistler0305 het volgende:
och...zolang de OZB zo laag blijft, kunnen wij maar weinig gemeenschapsgeld uitgeven en lopen we een beetje achter
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst?quote:
tnx...ik zal de complimenten doorgevenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En jullie scoren boven gemiddeld hoor![]()
Volgens mij weet Hans dat stiekum zelf ook alquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:00 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
tnx...ik zal de complimenten doorgeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |