Zo de plaatselijke Fok afdeling is weer present zie ikquote:
wel op mijn werk maar behoorlijk verstoptquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo de plaatselijke Fok afdeling is weer present zie ik![]()
Ik heb gisteren nog naar je lopen zwaaien, of was je niet op je werk ?
van die 19-jarigen die in pak rondparaderen en zich daar overduidelijk nog niet helemaal op hun gemak in voelen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:51 schreef Sunjammer het volgende:
Sjeuj... ze hebben hier een blik jonge accountants naar binnen gegooid. Stukken beter dan die stoffige Balkenende tiepjes die er normaal rondlopen
LOL ja, daar lopen er ook een paar van rond. Maar nee, jaartje of 23 tot 25 ofzo.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:58 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
van die 19-jarigen die in pak rondparaderen en zich daar overduidelijk nog niet helemaal op hun gemak in voelen?![]()
Geen uitzicht op die gevaarlijke parkeerplaats en het spoor?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:56 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
wel op mijn werk maar behoorlijk verstopt
Is dat gewoon de nieuwe garde, of heeft dat al te maken met de wilde plannen en berichten die er over jullie in de krant hebben gestaan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
LOL ja, daar lopen er ook een paar van rond. Maar nee, jaartje of 23 tot 25 ofzo.![]()
Daar hebben wij als an sich niet direct iets mee te maken... Maar kan er verder weinig over zeggen natuurlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is dat gewoon de nieuwe garde, of heeft dat al te maken met de wilde plannen en berichten die er over jullie in de krant hebben gestaan?
Nee want dat zou strafbaar zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:03 schreef Sunjammer het volgende:
Daar hebben wij als an sich niet direct iets mee te maken... Maar kan er verder weinig over zeggen natuurlijk
nope...gisteren vooral op de raadhuislaan en de schittende waterpartij aan de voorkantquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Geen uitzicht op die gevaarlijke parkeerplaats en het spoor?
Daar was ik ook maar heb daar dus niet gezwaaidquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:05 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
nope...gisteren vooral op de raadhuislaan en de schittende waterpartij aan de voorkant
Ach, daar is toch niks mis mee.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
LOL ja, daar lopen er ook een paar van rond. Maar nee, jaartje of 23 tot 25 ofzo.![]()
Je weet het...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach, daar is toch niks mis mee.
[afbeelding]
Smakelijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ach, daar is toch niks mis mee.
[afbeelding]
Een asbak is bij die gozer waarschijnlijk meer op z'n plaats.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:18 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Je weet het...
Een sapje zegt meer dan duizend woorden.
Hij had wel de tegenwoordigheid van geest om alle tassen en spullen en zo mee naar binnen te slepen, dus die was hij niet kwijt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:14 schreef whistler0305 het volgende:
heb er via-via wel wat van gehoord, maar weet er het fijne niet vanklote voor hem hč..
Kunnen we daar even foto's van krijgen? Dan kunnen we het nagaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kun je nagaan hoe ik er in pak uitzie.
Ook alle compromitterende USB-sticks?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:20 schreef Stroekie het volgende:
Hij had wel de tegenwoordigheid van geest om alle tassen en spullen en zo mee naar binnen te slepen, dus die was hij niet kwijt.
True, true...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een asbak is bij die gozer waarschijnlijk meer op z'n plaats.
Nee want die hebben we met kerst pas gekregen van de directiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ook alle compromitterende USB-sticks?
Ouderwetsch...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:25 schreef Stroekie het volgende:
Nee want die hebben we met kerst pas gekregen van de directie
tot dan toe stond alles op CD rom en ordners en zo![]()
En moeten we daar blij of verdrietig om zijn?quote:
Dat ga je nu maar eens tot uitvoer brengen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:23 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
True, true...
Maar wat we gisteravond besproken hebben...
Vrees dat ik dan tot zondag moet wachten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat ga je nu maar eens tot uitvoer brengen?
Helaas, ik heb geen pakkenfetish.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Kunnen we daar even foto's van krijgen? Dan kunnen we het nagaan.
Dan heb je mooi de tijd om te oefenen op de staande spiegel in de slaapkamer.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Vrees dat ik dan tot zondag moet wachten.
Verder ben je wel lief hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan heb je mooi de tijd om te oefenen op de staande spiegel in de slaapkamer.
Ook dat weet ik. Ga niet nou vertellen dat ik je geen goed advies heb gegeven.quote:
We werken veel met de lagere overheidquote:
Ik ook niet, maar je maakt wel nieuwsgierig, he...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Helaas, ik heb geen pakkenfetish.
Tja, als daar nog gewoon gehaakt wordt.....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:31 schreef Stroekie het volgende:
We werken veel met de lagere overheid
dus we kunnen niet te veel met de moderne tijd meegaan hoor
dan haken ze daar af![]()
Sorry Wistler maar dat niet persoonlijk hoor![]()
Ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ook dat weet ik. Ga niet nou vertellen dat ik je geen goed advies heb gegeven.
Gelukkig kan ik jullie af en toe extra sponseren als ik weer eens vergeet om zó'n blauw kaartje voor de autoruit te leggenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:34 schreef whistler0305 het volgende:
och...zolang de OZB zo laag blijft, kunnen wij maar weinig gemeenschapsgeld uitgeven en lopen we een beetje achter
Ah, daar hebben we die nieuwe officiėle homo.quote:
En jullie scoren boven gemiddeld hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:34 schreef whistler0305 het volgende:
och...zolang de OZB zo laag blijft, kunnen wij maar weinig gemeenschapsgeld uitgeven en lopen we een beetje achter
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst?quote:
tnx...ik zal de complimenten doorgevenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En jullie scoren boven gemiddeld hoor![]()
Volgens mij weet Hans dat stiekum zelf ook alquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:00 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
tnx...ik zal de complimenten doorgeven
IK heb het nooit uitgeprobeerd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:53 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst?
Nou nou nouquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we die nieuwe officiėle homo.
Je bent te vroeg opgestaan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:10 schreef davidov het volgende:
Nou nou nou![]()
![]()
Wat is het hier nog druk trouwens, meestal is het uitgestorven als ik opsta
Nou dit zijn nu de reguliere deelnemers aan de ochtendploegquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:10 schreef davidov het volgende:
[..]
Nou nou nou![]()
![]()
Ja inderdaadquote:
Ik ben er weer hé?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:10 schreef davidov het volgende:
[..]
Nou nou nou![]()
![]()
geen tosti vandaag stroekiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Davidov is een van de vaste krachten van de nachtploeg
en normaal gesproken komt hij wat later hier vertellen dat hij eerst een tosti gaat maken![]()
Laat-ie meteen voor mij ook een tosti maken. 'k Heb honger...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:16 schreef Stroekie het volgende:
Ja inderdaad
Davidov is een van de vaste krachten van de nachtploeg
en normaal gesproken komt hij wat later hier vertellen dat hij eerst een tosti gaat maken![]()
Hier mag ik zometeen in de kantine weer uit kiezenquote:
Ja sorry maar tegen de tijd dat ik in Utrecht ben is hij natuurlijk toch al koudquote:
Nee ik ben te luiquote:
Ja, maar ik zit nu in Hilversum, op m'n werk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:24 schreef davidov het volgende:
Ja sorry maar tegen de tijd dat ik in Utrecht ben is hij natuurlijk toch al koud
owwwwquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit nu in Hilversum, op m'n werk.
Great, nou heb ik een beeld voor ogen van een omgevallen glas plakkerige sap, vermengt met sigarettenas en zo'n vieze doorgeweekte peuk, en wat allemaal ook nog een beetje ingedroogd is.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een asbak is bij die gozer waarschijnlijk meer op z'n plaats.
Misschien moet je je medicijnen eens in gaan nemen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Great, nou heb ik een beeld voor ogen van een omgevallen glas plakkerige sap, vermengt met sigarettenas en zo'n vieze doorgeweekte peuk, en wat allemaal ook nog een beetje ingedroogd is.![]()
Oh ja, nog een goede morgen iedereen
Wat doe jij hier zo vroeg in het topic ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Great, nou heb ik een beeld voor ogen van een omgevallen glas plakkerige sap, vermengt met sigarettenas en zo'n vieze doorgeweekte peuk, en wat allemaal ook nog een beetje ingedroogd is.![]()
Oh ja, nog een goede morgen iedereen
helaas is 't geen kwestie van wel of geen medicijnen nemen, maar een kwestie van ervaring :-/quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien moet je je medicijnen eens in gaan nemen?
Even een SOB'jequote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat doe jij hier zo vroeg in het topic ?
Niet dat ik niet blij ben met je komst, maar zo overwacht vroeg, nog voor de lunch![]()
Een Snel Ochtend Bericht?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Even een SOB'je
Suffe Onzinnige Bijdrage?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Even een SOB'je
Ik bedoelde of Beav ook een klein AHtje heeft daar in het diepe zuiden.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:24 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Studie Ontwijkende Bezigheid
Die ken ik nog van vroeger. Ik ben inmiddels door naar WOBjesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Je wil gewoon afleidingquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
joah, maar 'k moet nu weer aan de slagquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je wil gewoon afleiding![]()
![]()
Maar dat komt ook bij niet studenten voor![]()
Dan een verdere inpirerende middagquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
joah, maar 'k moet nu weer aan de slag
Las ik dat nu goed dat jij op 4 maart moet dubbel meeten?quote:
Mogguhquote:
Puik idee.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zit a.d. thee
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |