IK heb het nooit uitgeprobeerd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:53 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst?
Nou nou nouquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we die nieuwe officiėle homo.
Je bent te vroeg opgestaan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:10 schreef davidov het volgende:
Nou nou nou![]()
![]()
Wat is het hier nog druk trouwens, meestal is het uitgestorven als ik opsta
Nou dit zijn nu de reguliere deelnemers aan de ochtendploegquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:10 schreef davidov het volgende:
[..]
Nou nou nou![]()
![]()
Ja inderdaadquote:
Ik ben er weer hé?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:10 schreef davidov het volgende:
[..]
Nou nou nou![]()
![]()
geen tosti vandaag stroekiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Davidov is een van de vaste krachten van de nachtploeg
en normaal gesproken komt hij wat later hier vertellen dat hij eerst een tosti gaat maken![]()
Laat-ie meteen voor mij ook een tosti maken. 'k Heb honger...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:16 schreef Stroekie het volgende:
Ja inderdaad
Davidov is een van de vaste krachten van de nachtploeg
en normaal gesproken komt hij wat later hier vertellen dat hij eerst een tosti gaat maken![]()
Hier mag ik zometeen in de kantine weer uit kiezenquote:
Ja sorry maar tegen de tijd dat ik in Utrecht ben is hij natuurlijk toch al koudquote:
Nee ik ben te luiquote:
Ja, maar ik zit nu in Hilversum, op m'n werk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:24 schreef davidov het volgende:
Ja sorry maar tegen de tijd dat ik in Utrecht ben is hij natuurlijk toch al koud
owwwwquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit nu in Hilversum, op m'n werk.
Great, nou heb ik een beeld voor ogen van een omgevallen glas plakkerige sap, vermengt met sigarettenas en zo'n vieze doorgeweekte peuk, en wat allemaal ook nog een beetje ingedroogd is.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een asbak is bij die gozer waarschijnlijk meer op z'n plaats.
Misschien moet je je medicijnen eens in gaan nemen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Great, nou heb ik een beeld voor ogen van een omgevallen glas plakkerige sap, vermengt met sigarettenas en zo'n vieze doorgeweekte peuk, en wat allemaal ook nog een beetje ingedroogd is.![]()
Oh ja, nog een goede morgen iedereen
Wat doe jij hier zo vroeg in het topic ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Great, nou heb ik een beeld voor ogen van een omgevallen glas plakkerige sap, vermengt met sigarettenas en zo'n vieze doorgeweekte peuk, en wat allemaal ook nog een beetje ingedroogd is.![]()
Oh ja, nog een goede morgen iedereen
helaas is 't geen kwestie van wel of geen medicijnen nemen, maar een kwestie van ervaring :-/quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien moet je je medicijnen eens in gaan nemen?
Even een SOB'jequote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat doe jij hier zo vroeg in het topic ?
Niet dat ik niet blij ben met je komst, maar zo overwacht vroeg, nog voor de lunch![]()
Een Snel Ochtend Bericht?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Even een SOB'je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |