We houden er in elk geval allebei van om te Burnerbashen.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL*
O kut ik lachte om een sarcastische opmerking van TRS.
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:50 schreef Tally het volgende:
Dan moet je naar de notaris..
Dat kost nog meer geld!
Sinds wanneer ben ik een begrafenisondernemer?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Was jij niet voor hetero-lijken?
Ik giechelde.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gewoon zoiets.
Maar dan in kleur.
O ja we zitten niet op MSN samen hequote:Op maandag 20 februari 2006 21:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
hehe, ik wou je al bijna op je gay.nl profiel gaan aanspreken.
Ja..dat was een inkoppertjequote:Op maandag 20 februari 2006 21:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een begrafenisondernemer?
Ik denk dat dat meer in dat laatste dan in dat eerste zitquote:Op maandag 20 februari 2006 21:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik open net een hele wereld voor TRS, hij had nog nooit van het fenomeen homo literatuur gehoord![]()
O oke..quote:Op maandag 20 februari 2006 21:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gewoon zoiets.
Maar dan in kleur.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:04 schreef Cazman het volgende:
WIE LOOPT HIER TALLY UIT TE SCHELDEN!!!?!?!?!?!??!!???!!!!!
Ssst.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer in dat laatste dan in dat eerste zit
Handgeschreven, én met stempel.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:05 schreef Tally het volgende:
O oke..
En dan uitgeprint?
Of digitaal is ook goed?
Dat komt waarschijnlijk omdat "literatuur" pas in de bovenbouw behandeld wordt. Daarvoor heet het gewoon "lezen".quote:Op maandag 20 februari 2006 21:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik open net een hele wereld voor TRS, hij had nog nooit van het fenomeen homo literatuur gehoord![]()
Die zit nog in het andere topic te F5-en..quote:
Ja, maar niet zo hard en lang als nu.quote:
Literatuur, kun je dat eten?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:07 schreef error het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat "literatuur" pas in de bovenbouw behandeld wordt. Daarvoor heet het gewoon "lezen".
Wavoor stempel?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Handgeschreven, én met stempel.
Hey, ik zit in de bovenbouw, ja!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:07 schreef error het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat "literatuur" pas in de bovenbouw behandeld wordt. Daarvoor heet het gewoon "lezen".
En met de huiside snelhied van g.nl is het zoeken ook nog eens bedroevend te noemen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja we zitten niet op MSN samen he
Ik zat gewoon vrolijk te patiencen en JP spreekt me aan met "Schiet op" en ik zeg rustig rustig want ik denk ik moet reageren op een aanzoek van hem of zoEn wonderer en mama en GJ begonnen te miepen dus ik denk "Toch maar ff kijken" .... woops
.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:06 schreef Cazman het volgende:
[herhaling]WIE LOOPT HIER TALLY UIT TE SCHELDEN!!!?!?!?!?!??!!???!!!!![/herhaling]
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.Niemand1 Echt niet! Nee! Heelemaal niemand! NIEMAND! Vooral ik was het niet. Ik hou van Tally. Tally is geil. Als ik hetero was zou ik d'r tapijtje wel willen reinigen. Damn, tally is zo lief. Ei'k wil ik met d'r trouwen, maar ze gaat al trouwen. Vastigheid en zo. Tally is de bom!
IK WAS HET NIET!!!!!!!!
quote:CARPET MUNCHERS HAVING FUN
Maar je mag nie prufen voordat je getrouwd bentquote:
De pruf of de poeding is in de eeting.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:11 schreef Tally het volgende:
Maar je mag nie prufen voordat je getrouwd bent
In het eindhovense Boekencafé in de dommelstraat wel jaquote:
Bitterkoekjespudding of Griesmeelpudding vind ik nog wel te eten..quote:Op maandag 20 februari 2006 21:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De pruf of de poeding is in de eeting.
'k Hou niet van pudding.
en moet het dan niet per se een stempel zijn van Tüv geprüfdquote:
Ha!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik zal hem vervloeken!!!. Eeuwig zal hij ronddolen in een woonwagen met vrouwen!!!
......quote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik zal hem vervloeken!!!. Eeuwig zal hij ronddolen in een woonwagen met vrouwen!!!
Wil jij vieze verkering met mij?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en moet het dan niet per se een stempel zijn van Tüv geprüfd
of hechten we niet meer aan Duitse Gründlichkeit![]()
Voodooquote:Op maandag 20 februari 2006 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
......
*haalt voodoo poppetje tevoorschijn, propt er wat extra gespierde watten in*
*pakt zwarte naald*
Pssstt.. Ik zou eerst om een ring vragen hoor...quote:Op maandag 20 februari 2006 21:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wil jij vieze verkering met mij?
ja zal de ringen meebrengen, doen we kleine ceremonie in Dungeons op 4 maartquote:Op maandag 20 februari 2006 21:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wil jij vieze verkering met mij?
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja zal de ringen meebrengen, doen we kleine ceremonie in Dungeons op 4 maart![]()
*rukt r weer de helft van de watten uit* Jezus Caz, make up your mind, Butch or Bitch!quote:
Hoezo, heb je een nieuwe vlam aan de haak geslagen?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:15 schreef Vlarp het volgende:
Hallo!! Ik wil nog msnen tussendoor ook.. pfff..
Moeten we wel eerst onderweg stoppen hoor om de katheder leeg te makenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]En dan mag ik je ouders ontmoeten en dan rij ik je met je rollator naar het fietsenhok voor hete generatiekloof-seks.
Stroekie, ik vind alles best, je mag best buiten de deur snacken, zolang je maar thuis komt eten, ja?!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja zal de ringen meebrengen, doen we kleine ceremonie in Dungeons op 4 maart![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moeten we wel eerst onderweg stoppen hoor om de katheder leeg te maken zuigen.
L? Ik ben L?quote:
zijn er verder geen mensen die ooit de Vrolijk binnen lopen?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In het eindhovense Boekencafé in de dommelstraat wel ja
likbaarquote:Op maandag 20 februari 2006 21:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
L? Ik ben L?
Wasda?
Lelijk? Lui? Lang? Lekker? Lief? Lomp?
Eey, ik sta anders wel nog 2:1 met patiencen, kutjequote:Op maandag 20 februari 2006 21:22 schreef Cairon het volgende:
loser
Er zit wel iemand die intessant is ja..quote:Op maandag 20 februari 2006 21:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoezo, heb je een nieuwe vlam aan de haak geslagen?
Ik heb er dat Joe Philips boek gehaald.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zijn er verder geen mensen die ooit de Vrolijk binnen lopen?
waar is de tijd van de trotse Flikkers
Maar,, maar Vanitasquote:Op maandag 20 februari 2006 21:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Stroekie, ik vind alles best, je mag best buiten de deur snacken, zolang je maar thuis komt eten, ja?!
dat komt omdat je een kleine piemel hebt!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey, ik sta anders wel nog 2:1 met patiencen, kutje
Eentje maarquote:Op maandag 20 februari 2006 21:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er zit wel iemand die intessant is ja..
Buiten mij om natuurlijk hé?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er zit wel iemand die intessant is ja..
We heten niet allemaal GJquote:Op maandag 20 februari 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Eentje maar?Ik maar denken dat je zo'n player was.
O ja... GJ!!!!!!!! 2e PAASDAG!!! SPINVIS IN EINDHOVEN!!!!!!!quote:
Tuurlijk wel, was een voorverkoopadres van de expreszofeesten.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
*LOL* Daar weet jij HELEmaal niets van, door andermans piemels geobsedeerd ventje!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:24 schreef Cairon het volgende:
een kleine dunne piemel, met een raar randje!
doe je niet aan trio's dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Buiten mij om natuurlijk hé?
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:24 schreef Cairon het volgende:
een kleine dunne piemel, met een raar randje!
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Daar weet jij HELEmaal niets van, door andermans piemels geobsedeerd ventje!
Zo echt he?quote:
Zo'n lekkere stevige rode wijn, met een beetje een eikenhouten-vat smaak, je weet welquote:Op maandag 20 februari 2006 21:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar,, maar Vanitas
dit is slechts hypthetisch hoor
want onze topic benjamin staat nog tussen de twijfelkontjes en dus is er vast niet bij in Amsterdam Dungeons![]()
En dat thuis komen eten.... moet je wel lekkere wijn erbij schenken hoor![]()
Je hebt een little black book?!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zo echt he?
Mn boekje staat vol met sletjes en bijbehorende recensie!
Ja, maar ik heb van Ang3l geleerd dat je dan vrijgezel moet zijn, anders krijg je geen aandacht.quote:
Z'n ego telt al voor 2.quote:
Dat bedoel ik..quote:Op maandag 20 februari 2006 21:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zo echt he?
Mn boekje staat vol met sletjes en bijbehorende recensie!
En dan ben je niet meer hip!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb van Ang3l geleerd dat je dan vrijgezel moet zijn, anders krijg je geen aandacht.
Ik kan ook echt blind op je varenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zo'n lekkere stevige rode wijn, met een beetje een eikenhouten-vat smaak, je weet wel
*hand opsteek*quote:Op maandag 20 februari 2006 21:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Vergeet de briefjes niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:31 schreef Tally het volgende:
Ik ga CSI kijken!
En mn vriendje verkering vragen..
En misschien nog even tongzoenen in ons fietsenhok!
Weltrusten alvast
O ja en de ringen!quote:
*LOL* ow wa lief, je let echt opquote:Op maandag 20 februari 2006 21:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb van Ang3l geleerd dat je dan vrijgezel moet zijn, anders krijg je geen aandacht.
Ok, het onderwerp waar jullie het over kunnen hebben in mijn afwezigheid is zoenen: lippen, tong, lippenen soms tong, tong en soms lippen. Waar gaat je voorkeur naar uit?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:31 schreef Tally het volgende:
Ik ga CSI kijken!
En mn vriendje verkering vragen..
En misschien nog even tongzoenen in ons fietsenhok!
Weltrusten alvast
Daar had ik een fles Allesverloren Port voor gereserveerdquote:Op maandag 20 februari 2006 21:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En dan 'n lekkere volle Chardonnay als dessertwijn
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik kan ook echt blind op je varen![]()
d'r gaat ook niets boven Vanitas in Groningen![]()
www.asarawine.com
des te beter voor mijquote:Op maandag 20 februari 2006 21:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sigaartje rook ik altijd na de koffiequote:Op maandag 20 februari 2006 21:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar had ik een fles Allesverloren Port voor gereserveerd
is heerlijk samen met een sigaartje![]()
![]()
verbaasd me van jou dan weer nietsquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
verbaasd me van jou dan weer niets
Ik ben helaas verhinderd :-/quote:Op maandag 20 februari 2006 21:36 schreef Vlarp het volgende:
Mensen, we hebben nog niet voldoende aanmeldingen!!
De vijfde Fok! HomoMeet komt eraan! (deel 2)
Meld je nu aan!
Ik moest jou meeslepen van Yost en je moest maar omrijden vanaf de A7 om met mij te carpoolen vanaf Tuitjenhornquote:Op maandag 20 februari 2006 21:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ben helaas verhinderd :-/
Da's ook een verfijnde smaak die je moet leren om het te kunnen waarderenquote:
maarmaarmaar ik kán nietquote:Op maandag 20 februari 2006 21:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik moest jou meeslepen van Yost en je moest maar omrijden vanaf de A7 om met mij te carpoolen vanaf Tuitjenhornen dan moest ik je voorstellen aan mijn ouders en dan gingen we samen snel naar boven.. of zo. rare fantasieen heeft die Yost toch
![]()
Dat zou ik nou echt jammer vindenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik haal t denk ook niet.
dat moet je Yost wijs maken, die heeft het al helemaal gepland!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
maarmaarmaar ik kán niet
En alleen mee stappen?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik haal t denk ook niet.
Tenzij dr opeens een grote financiele meevaller komtquote:Op maandag 20 februari 2006 21:45 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dat zou ik nou echt jammer vinden
ik rook nietquote:Op maandag 20 februari 2006 21:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Da's ook een verfijnde smaak die je moet leren om het te kunnen waarderen
Scheelt een hoop gezoek.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
verbaasd me van jou dan weer niets
Gewoon ff een aantal weken je kontje verkopenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tenzij dr opeens een grote financiele meevaller komt
zo dan heb je een inhaalslag gemaaktquote:
4 maart zit ik ook al bij de IDO-Meet..dus ben sowieso pas laat terug.!quote:
Ach, er zijn gerust mensen die voor jou willen betalen hoor. Toch?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ga dan achter de bar werken bij de SoHo, ze hebben allemaal nieuw fris personeel.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Carpoolen is goedquote:Op maandag 20 februari 2006 21:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik moest jou meeslepen van Yost en je moest maar omrijden vanaf de A7 om met mij te carpoolen vanaf Tuitjenhornen dan moest ik je voorstellen aan mijn ouders en dan gingen we samen snel naar boven.. of zo. rare fantasieen heeft die Yost toch
![]()
maar ik ga niet mee naar dat dungeons gebeurenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:36 schreef Vlarp het volgende:
Meld je nu aan!
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ach, er zijn gerust mensen die voor jou willen betalen hoor. Toch?
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
4 maart zit ik ook al bij de IDO-Meet..dus ben sowieso pas laat terug.!
Je daalt nu zooo in mn waardering.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga dan achter de bar werken bij de SoHo, ze hebben allemaal nieuw fris personeel.
Elmow kon het ook.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga dan achter de bar werken bij de SoHo, ze hebben allemaal nieuw fris personeel.
Elmow kon het ook.
want?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar ik ga niet mee naar dat dungeons gebeuren
Ik heb in de Reguliersdwarsstraat gepist.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je daalt nu zooo in mn waardering.
sorry, die vergelijking was gewoon door en door slecht van me.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je daalt nu zooo in mn waardering.
Wie is elmow?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Elmow kon het ook.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
sorry, die vergelijking was gewoon door en door slecht van me.
mwjah sowieso ben k denk pas rond 01.00 weer in Amsterdam..quote:Op maandag 20 februari 2006 21:51 schreef Andyvie het volgende:
[..]
ONou ja, we zullen wel tot laat ergens uitgaan, denk ik
Is dat die oude pedo?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
en dat aanhangsel Ramon schijnt me te "kennen"
Regeltegel is my middle name... zeg maar wat het probleem is en we lossen het opquote:Op maandag 20 februari 2006 21:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
maarmaarmaar ik kán niet
Nee die andere anorexia bij de H&M stelende cocaine hoer van 16quote:
We zijn nog wel tot 4 uur in de stad denk ik hoor. Ik gok dat de ExIt als afsluiter isquote:Op maandag 20 februari 2006 21:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
mwjah sowieso ben k denk pas rond 01.00 weer in Amsterdam..
de TRS special bij de Afhaalchinees?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We zijn nog wel tot 4 uur in de stad denk ik hoor. Ik gok dat de ExIt als afsluiter is [afbeelding]
Ik ben ook verhinderd...quote:Op maandag 20 februari 2006 21:36 schreef Vlarp het volgende:
Meld je nu aan!
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
You'll be sorry you asked!
http://www.gay.nl/Elm0w
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
http://www-static.gay.nl/fotoboek/91211/456286normal.jpg
Hier is ie best neukbaar
Hij heeft een puist op z'n wenkbrauw.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
http://www-static.gay.nl/fotoboek/91211/456286normal.jpg
Hier is ie best neukbaar
Link?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee die andere anorexia bij de H&M stelende cocaine hoer van 16
Je hebt hem nooit de bar op zien glibberen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier is ie best neukbaar
Hilarisch weer dat we zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de TRS special bij de Afhaalchinees?
Uiteraard komen wij altijd braaf thuis eten, maar ik lust zo af en toe best wel een tussendoortje, hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Carpoolen is goed
maar ook Vanitas komt gewoon braaf thuis eten aan de eettafel hoor![]()
Ik snap nooit hoe die schijnbaar elke keer ergens anders in bed beland. Is wanhopigheid dan zo aantrekkelijk?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hebt hem nooit de bar op zien glibberen.
Ah je hebt het over mij?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef DennisMoore het volgende:
Veel homo's zijn stilstaand op een foto wel nuekbaar leuk om te zien.
Zodra ze echter in 3D gaan bewegen....
Ik zeg niks.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe die schijnbaar elke keer ergens anders in bed beland. Is wanhopigheid dan zo aantrekkelijk?
Ik moet zeggen dat ik wel 's lelijkere jongens heb gezien hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe die schijnbaar elke keer ergens anders in bed beland. Is wanhopigheid dan zo aantrekkelijk?
Nou ja, hormonen laten heel veel jongens gekke dingen doen meot je maar denken.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik denk dat dat maar goed is ookquote:Op maandag 20 februari 2006 21:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik wel 's lelijkere jongens heb gezien hoor
maar het zal in 't echt vast heel eng zijn.
Ik ben nogal 3Dquote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef DennisMoore het volgende:
Veel homo's zijn stilstaand op een foto wel nuekbaar leuk om te zien.
Zodra ze echter in 3D gaan bewegen....
Misschien dat ik hem dan op de meet wel ziequote:
Hoe moet ik dit opvatten?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Uiteraard komen wij altijd braaf thuis eten, maar ik lust zo af en toe best wel een tussendoortje, hoor
Ik lees net dat ie GVB conducteur wordquote:Op maandag 20 februari 2006 22:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien dat ik hem dan op de meet wel zie
Handig, reserve slaapplaats
dat mag ook, maar vergeet je daarna de balansdag nietquote:Op maandag 20 februari 2006 21:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Uiteraard komen wij altijd braaf thuis eten, maar ik lust zo af en toe best wel een tussendoortje, hoor
Woensdag? :-Squote:Op maandag 20 februari 2006 22:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat mag ook, maar vergeet je daarna de balansdag niet![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ben een soort van lijn. De kortste verbinding tussen twee punten.
Dat chinees-gooi gevechtquote:Op maandag 20 februari 2006 21:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo dan heb je een inhaalslag gemaakt
kan je zodirect door naar aflevering 12 van afgelopen zaterdag
ik weet het al, ik weet het al, ik weet het al![]()
![]()
en nee zo had ik het niet bedacht![]()
Is het zo belangrijk dan waar je heen moet?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat ik geen nee had gezegd als ik kon
blijven we slapen dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien dat ik hem dan op de meet wel zie
Handig, reserve slaapplaats
Yup.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:10 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Is het zo belangrijk dan waar je heen moet?
Hoe kom ik anders naar huis?quote:
Daar heb ik toch al die reservering voor gemaakt bij meneer Boer van de Librijequote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Woensdag? :-S
Nu ja, enfin, een koekje is niet te versmaden, edoch nog geen diner in een zoveel-sterren-restaurant![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar heb ik toch al die reservering voor gemaakt bij meneer Boer van de Librije
daar zouden we onze verkering dan toch gaan vieren![]()
auto?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kom ik anders naar huis?
De eerste trein? Ik herinner me de vorige nog
Of gaan we in een hotelletje?
Nu ja, ik moet nergens heen, maar dan is er een deadline-periode :-/quote:
zo duidelijk vind ik het niet hoorquote:
Nou...... nee.quote:
Ik ga NIET met jou de sauna inquote:anders pakken we gewoon een nachtje thermos, gaan we met de trein terug daarna![]()
Ga jij dan verder aandringen?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
zo duidelijk vind ik het niet hoor.
gelukkig neem ik amper de tram.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik lees net dat ie GVB conducteur word![]()
NEEE!
quote:
Neuh, jij was net zo lekker op dreefquote:
Die foto.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die sowieso.
En David
Ik woon op GVB terrein...ik mag lijen dat ie op de Lekstraat gaat lessen!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
gelukkig neem ik amper de tram.
Er dat weekend ook mogelijke vertraging tussen Amsterdam CS en Utrecht CS in verband met onderhoud aan spoorlijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kom ik anders naar huis?
De eerste trein? Ik herinner me de vorige nog
Of gaan we in een hotelletje?
Er waren beterequote:
Je weet toch dat ik alles voor je over hebquote:Op maandag 20 februari 2006 22:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar Stroekie toch, dat kost handenvol geld!
Ooo, daar merk je vanaf Den Bosch/Eindhoven niks van, Die IC wordt omgeleid, dat is hooguit 5 minuten vertraging.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Er dat weekend ook mogelijke vertraging tussen Amsterdam CS en Utrecht CS in verband met onderhoud aan spoorlijn.
Ja da's altijd als ik met de trein gaquote:Op maandag 20 februari 2006 22:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Er dat weekend ook mogelijke vertraging tussen Amsterdam CS en Utrecht CS in verband met onderhoud aan spoorlijn.
Hij schijnt redelijk aardig te zijn hoor. Het arme kind kwam op zijn 14e ofzo al hier in Amsterdam in de kroegen, 'gevlucht' uit het bekrompen Drenthe. Give him a break.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat allemaal weg ging?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik woon op GVB terrein...ik mag lijen dat ie op de Lekstraat gaat lessen!
Gele tanden zijn sterke tanden.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:19 schreef TehRockstar het volgende:
Je moet je tandjes beter poetsen.
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:20 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hij schijnt redelijk aardig te zijn hoor. Het arme kind kwam op zijn 14e ofzo al hier in Amsterdam in de kroegen, 'gevlucht' uit het bekrompen Drenthe. Give him a break.![]()
Ik weet van nix.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat allemaal weg ging?
Right.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gele tanden zijn sterke tanden.
Ofzo.
Menno die eeuwig 23 is ofzo?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeker als ie omgaat met Menno, Aardvarck etc en van krakershol naar krakershol zwerft..
Maar ik wel, Want ik moet er in Den Bosch al uit om over te stappen om thuis te gerakenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:19 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ooo, daar merk je vanaf Den Bosch/Eindhoven niks van, Die IC wordt omgeleid, dat is hooguit 5 minuten vertraging.
http://www.gay.nl/koekoekquote:Op maandag 20 februari 2006 22:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Menno die eeuwig 23 is ofzo?.
Aangezien ik er woon: Jaquote:Op maandag 20 februari 2006 22:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En jij zal het wel als eerste weten.
Oh, hij's nu zelfs 22 jaar...quote:Op maandag 20 februari 2006 22:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.gay.nl/koekoek
Been there, done that, so never getting the t-shirt.
O die ja, vind hem wel geil.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://www.gay.nl/koekoek
Been there, done that, so never getting the t-shirt.
Ach ik kom maar ééns per jaar naar de rijnstraat om een zonnebril te kopen dus vergeef het me.quote:
Poetsen + spoelen.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Google maar..
Ikzelf drink gewoon teveel koffie enzo....
Ik woon niet i/d Lekstraat hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 22:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach ik kom maar ééns per jaar naar de rijnstraat om een zonnebril te kopen dus vergeef het me.
Ik ken hem via een ex dus ik heb de informatie van de eerste hand.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:20 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hij schijnt redelijk aardig te zijn hoor. Het arme kind kwam op zijn 14e ofzo al hier in Amsterdam in de kroegen, 'gevlucht' uit het bekrompen Drenthe. Give him a break.![]()
Qua uiterlijk: misschienquote:Op maandag 20 februari 2006 22:24 schreef LuQas het volgende:
[..]
O die ja, vind hem wel geil.
Maar die Aardvarck... die is echt raar.
Run while you can.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:25 schreef LuQas het volgende:
Er zijn mensen bezig om mij naar Tilburg te krijgen met Carnaval.
Whitening strips of je tanden laten bleken?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nah, dat werkt niet/nauwelijks.
Lekker raggen in de lolliepop.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:25 schreef LuQas het volgende:
[..]
2e paasdag, spinvis, eindhovenquote:
Al draagt een aap een gouden ring...quote:Op maandag 20 februari 2006 22:27 schreef TehRockstar het volgende:
Whitening strips of je tanden laten bleken?
Ik heb m nog nooit gezien. Ken m alleen van naam, reputatie en uitspattingen.quote:
Ga jij nou maar oefenenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:24 schreef LuQas het volgende:
[..]
...dan kan hij nog steeds witte tanden hebben.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring...
DennisMoore?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:28 schreef Ang3l het volgende:
"give me mooooooooooooore, give me ... mooooooore"
Ik vind 'm ook wel wat hebben..quote:Op maandag 20 februari 2006 22:24 schreef LuQas het volgende:
[..]
Nee hoor (vandaag weer een stuk verlorenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gele tanden zijn sterke tanden.
Ofzo.
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:27 schreef TehRockstar het volgende:
Whitening strips of je tanden laten bleken?
Kut. Ik moet ook nog een vluchtplan verzinnen.quote:
En als je dan al slechte tanden hebt, dan vallen na het bleken helemaal de gaten erin...quote:Op maandag 20 februari 2006 22:29 schreef TehRockstar het volgende:
...dan kan hij nog steeds witte tanden hebben.
Hoe oud is ie nu echt?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Menno is best lief enzo..maar dingen die hij uithaalt..
Dan moet je ook geen Omo Power gebruiken...quote:Op maandag 20 februari 2006 22:30 schreef DennisMoore het volgende:
En als je dan al slechte tanden hebt, dan vallen na het bleken helemaal de gaten erin....
Moet je door die ene straat vluchten met al die restaurantjes en dan de dingesbar in... mambo? Nee, fuck... MERKE hoe heette die ene bar met die geile barman?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kut. Ik moet ook nog een vluchtplan verzinnen..
Niet op in gaan, ze proberen je te lokken naar de Hel op Aarde.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:25 schreef LuQas het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Menno is best lief enzo..maar dingen die hij uithaalt..
Kheb geen idee. Boeit me ook niet echt.quote:
TV's en andere dure apparatuur bestellen bij een Wehkamp/Neckermann en dan niet betalen etc?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld?
Oh ja. Daar.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je door die ene straat vluchten met al die restaurantjes en dan de dingesbar in... mambo? Nee, fuck... MERKE hoe heette die ene bar met die geile barman?
Mij welquote:Op maandag 20 februari 2006 22:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kheb geen idee. Boeit me ook niet echt.
Daar heb je tegenwoordig bedrijven voor.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
TV's en andere dure apparatuur bestellen bij een Wehkamp/Neckermann en dan niet betalen etc?
Heb daar ook verhalen over gehoord ja.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook wel wat hebben..
Aardvark is heel vies, vadzig en pedofiel..
Wat die allemaal niet heeft uitgehaald in z'n irc tijd..
Ja ik vond 'm wel lekkerquote:Op maandag 20 februari 2006 22:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh ja. Daar..
Geile barman?!.
Geloof me..hij gedraagt zich soms echt als een 8 jarig kind..quote:
Mwjah...hij is gewoon schimmigquote:Op maandag 20 februari 2006 22:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig bedrijven voor.
Excuse me?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik vond 'm wel lekker
Die cocktailbar. Als je zo van jou uit door de straat loopt dan it ie aan de rechterkant, volgens mij net voorbij een straat naar rechts.
Ik ken nog zo iemand..quote:Op maandag 20 februari 2006 22:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geloof me..hij gedraagt zich soms echt als een 8 jarig kind..
quote:
Ja, dus?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Geloof me..hij gedraagt zich soms echt als een 8 jarig kind..
Sex met jonge jongentjes en dan een webcam ophangen in de hoek enzo..quote:Op maandag 20 februari 2006 22:33 schreef LuQas het volgende:
[..]
Heb daar ook verhalen over gehoord ja.
Ik heb een jachtgeweer geladen met hagel klaar liggen voor het geval dat Fok!ers hier door de straat komen scharrelen.quote:
woopsquote:
Wel als zn kat over t bed schiet..quote:Op maandag 20 februari 2006 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tijdens de sex hoef je daar toch niet op te letten
Straks wonen we haske dicht bij elkaarquote:Op maandag 20 februari 2006 22:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb een jachtgeweer geladen met hagel klaar liggen voor het geval dat Fok!ers hier door de straat komen scharrelen..
Zo te horen ben ik al te laat met dat jachtgeweer klaarleggen.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb een jachtgeweer geladen met hagel klaar liggen voor het geval dat Fok!ers hier door de straat komen scharrelen..
Betreffend jongetje bood zichzelf toch later als hoer aan op internet?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:35 schreef Vlarp het volgende:
Sex met jonge jongentjes en dan een webcam ophangen in de hoek enzo..
Je doet Eng.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
woops![]()
![]()
Nou gewoon, daarzo. Zo'n kleur fleurig cocktailbarretje zo.
Gezellig..quote:Op maandag 20 februari 2006 22:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wel als zn kat over t bed schiet..Gizmo
Ach ..have fun ermeequote:
Ik spook 's nachts rond op de ruïne.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Oh! Hoer!quote:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de vermissing van de scharrel van Caimin?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
AV had toch ook Elmow opgehangen als vermist in heel Amsterdam?
Ja ik hoef die ranzige zooi op gay.nl echt niet te zien.quote:
Verhaal ken ik niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de vermissing van de scharrel van Caimin?
Hier flikkert ook van alles van het bureau.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh! Hoer!
Ik flikke rhier net van schrik de kookwekker van het bureau af... ff de stukken oprapen.
Laat Danny het maar niet zienquote:Op maandag 20 februari 2006 22:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja ik hoef die ranzige zooi op gay.nl echt niet te zien.
Volgens mij flikkerde je zelf van je stoelquote:Op maandag 20 februari 2006 22:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hier flikkert ook van alles van het bureau.
Ik stikte ook bijnaquote:Op maandag 20 februari 2006 22:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh! Hoer!
Ik flikke rhier net van schrik de kookwekker van het bureau af... ff de stukken oprapen.
Limburg, aardbevingen, figures.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:40 schreef beaverhausen het volgende:
Hier flikkert ook van alles van het bureau.
Nu is mijn g.nl bookmark mn eigen profiel en mijd ik die pagina.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er was een hele zoekactie op gay.nl.
Ja, netjes je porno kopen ipv te downloaden.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn ABC torrent ding loopt steeds vast als ik et probeer op te starteniemand verstand daarvan?
Nee, dat was jouw krukje..quote:Op maandag 20 februari 2006 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij flikkerde je zelf van je stoel
Tssk, zo zie je me nooit langskomen in het ken je mij al fotopagina.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nu is mijn g.nl bookmark mn eigen profiel en mijd ik die pagina.
wat een leuk grapjequote:Op maandag 20 februari 2006 22:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, netjes je porno kopen ipv te downloaden.
http://azureus.sourceforge.net/quote:Op maandag 20 februari 2006 22:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn ABC torrent ding loopt steeds vast als ik et probeer op te starteniemand verstand daarvan?
Ik log elke dag in met de hoop eindelijk een berichtje van je te krijgenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tssk, zo zie je me nooit langskomen in het ken je mij al fotopagina.
Goedzo.. fok is liefquote:Op maandag 20 februari 2006 22:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik blokkeer niks van fok.
Ik wist wel dat jij dat als student zonder humor wel zou waarderen.quote:
Je bent zoek.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik log elke dag in met de hoop eindelijk een berichtje van je te krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |