in R&P?quote:
Damn...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:38 schreef TehRockstar het volgende:
Nee. Voor mij!
niet, dus.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
in R&P?
Irregardlessquote:
Niet zomaar het eerste het beste google-plaatje pakkenquote:
Als ik kleurtjes zie klik ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:44 schreef NathaN het volgende:
[..]
Niet zomaar het eerste het beste google-plaatje pakken
Nee hoorquote:
Ah...je winter dip is weer voorbij zie ik. Wat een beetje sex niet voor je kan doen, niet waar.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik heb een heel tof weekend gehad en vanmiddag word ook wel tof denk.
Oh geloof me..gisteravond zette me weer terug op mn plaatsquote:Op maandag 20 februari 2006 14:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah...je winter dip is weer voorbij zie ik. Wat een beetje sex niet voor je kan doen, niet waar.
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoezee is mn stopwoordje. Deal with it.
Trouwens:
Ik krijg een PITB shirt
quote:
omdat?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh geloof me..gisteravond zette me weer terug op mn plaats
Hijisweg.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:19 schreef Sunjammer het volgende:
Ja vertel?
Omdat?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:26 schreef TehRockstar het volgende:
Hij's vast geneukt.
Ik weet het niet, maar rukkie blijkbaar wel.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Kon ie moeilijk zitten dan ofzo?
Die is zeker wat gewend.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar rukkie blijkbaar wel.
Tja, chinees elke dag wordt je na verloop van tijd ook zat.quote:
Verandering van spijs doet eten, zeggen ze wel eens.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tja, chinees elke dag wordt je na verloop van tijd ook zat.
Ik zou me echter wel genaaid voelen als ik de vaste Chinees zou zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:35 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet eten, zeggen ze wel eens.
Ik ben op celibaat hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar rukkie blijkbaar wel.
Genaaid en uitgewoond.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zou me echter wel genaaid voelen als ik de vaste Chinees zou zijn.
Ieuw, vieze priesters.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach, na de Chinees nu het scharlaken rood van een bisschop ?
Jokkebrokquote:Op maandag 20 februari 2006 15:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ieuw, vieze priesters..
Nee, geheel onthouding.
Gelukkig is er nooit iets in me gestopt dus het gaat al 14 jaar goed.
Ik bedoel over lichaamsdelen die tussen m'n billetjes heb gestopt.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jokkebrok
je vergeet de lepels en de vorken die je in je mond hebt gestopt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |