Uiteraard komen wij altijd braaf thuis eten, maar ik lust zo af en toe best wel een tussendoortje, hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Carpoolen is goed
maar ook Vanitas komt gewoon braaf thuis eten aan de eettafel hoor![]()
Ik snap nooit hoe die schijnbaar elke keer ergens anders in bed beland. Is wanhopigheid dan zo aantrekkelijk?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hebt hem nooit de bar op zien glibberen.
Ah je hebt het over mij?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef DennisMoore het volgende:
Veel homo's zijn stilstaand op een foto wel nuekbaar leuk om te zien.
Zodra ze echter in 3D gaan bewegen....
Ik zeg niks.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe die schijnbaar elke keer ergens anders in bed beland. Is wanhopigheid dan zo aantrekkelijk?
Ik moet zeggen dat ik wel 's lelijkere jongens heb gezien hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe die schijnbaar elke keer ergens anders in bed beland. Is wanhopigheid dan zo aantrekkelijk?
Nou ja, hormonen laten heel veel jongens gekke dingen doen meot je maar denken.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik denk dat dat maar goed is ookquote:Op maandag 20 februari 2006 21:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hebt hem nooit de bar op zien glibberen.
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik wel 's lelijkere jongens heb gezien hoor
maar het zal in 't echt vast heel eng zijn.
Ik ben nogal 3Dquote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef DennisMoore het volgende:
Veel homo's zijn stilstaand op een foto wel nuekbaar leuk om te zien.
Zodra ze echter in 3D gaan bewegen....
Misschien dat ik hem dan op de meet wel ziequote:
Hoe moet ik dit opvatten?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Uiteraard komen wij altijd braaf thuis eten, maar ik lust zo af en toe best wel een tussendoortje, hoor
Ik lees net dat ie GVB conducteur wordquote:Op maandag 20 februari 2006 22:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien dat ik hem dan op de meet wel zie
Handig, reserve slaapplaats
dat mag ook, maar vergeet je daarna de balansdag nietquote:Op maandag 20 februari 2006 21:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Uiteraard komen wij altijd braaf thuis eten, maar ik lust zo af en toe best wel een tussendoortje, hoor
Woensdag? :-Squote:Op maandag 20 februari 2006 22:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat mag ook, maar vergeet je daarna de balansdag niet![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ben een soort van lijn. De kortste verbinding tussen twee punten.
Dat chinees-gooi gevechtquote:Op maandag 20 februari 2006 21:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo dan heb je een inhaalslag gemaakt
kan je zodirect door naar aflevering 12 van afgelopen zaterdag
ik weet het al, ik weet het al, ik weet het al![]()
![]()
en nee zo had ik het niet bedacht![]()
Is het zo belangrijk dan waar je heen moet?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat ik geen nee had gezegd als ik kon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |