verbaasd me van jou dan weer nietsquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
verbaasd me van jou dan weer niets
Ik ben helaas verhinderd :-/quote:Op maandag 20 februari 2006 21:36 schreef Vlarp het volgende:
Mensen, we hebben nog niet voldoende aanmeldingen!!
De vijfde Fok! HomoMeet komt eraan! (deel 2)
Meld je nu aan!
Ik moest jou meeslepen van Yost en je moest maar omrijden vanaf de A7 om met mij te carpoolen vanaf Tuitjenhornquote:Op maandag 20 februari 2006 21:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ben helaas verhinderd :-/
Da's ook een verfijnde smaak die je moet leren om het te kunnen waarderenquote:
maarmaarmaar ik kán nietquote:Op maandag 20 februari 2006 21:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik moest jou meeslepen van Yost en je moest maar omrijden vanaf de A7 om met mij te carpoolen vanaf Tuitjenhornen dan moest ik je voorstellen aan mijn ouders en dan gingen we samen snel naar boven.. of zo. rare fantasieen heeft die Yost toch
![]()
Dat zou ik nou echt jammer vindenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik haal t denk ook niet.
dat moet je Yost wijs maken, die heeft het al helemaal gepland!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
maarmaarmaar ik kán niet
En alleen mee stappen?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik haal t denk ook niet.
Tenzij dr opeens een grote financiele meevaller komtquote:Op maandag 20 februari 2006 21:45 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dat zou ik nou echt jammer vinden
ik rook nietquote:Op maandag 20 februari 2006 21:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Da's ook een verfijnde smaak die je moet leren om het te kunnen waarderen
Scheelt een hoop gezoek.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
verbaasd me van jou dan weer niets
Gewoon ff een aantal weken je kontje verkopenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tenzij dr opeens een grote financiele meevaller komt
zo dan heb je een inhaalslag gemaaktquote:
4 maart zit ik ook al bij de IDO-Meet..dus ben sowieso pas laat terug.!quote:
Ach, er zijn gerust mensen die voor jou willen betalen hoor. Toch?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ga dan achter de bar werken bij de SoHo, ze hebben allemaal nieuw fris personeel.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Carpoolen is goedquote:Op maandag 20 februari 2006 21:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik moest jou meeslepen van Yost en je moest maar omrijden vanaf de A7 om met mij te carpoolen vanaf Tuitjenhornen dan moest ik je voorstellen aan mijn ouders en dan gingen we samen snel naar boven.. of zo. rare fantasieen heeft die Yost toch
![]()
maar ik ga niet mee naar dat dungeons gebeurenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:36 schreef Vlarp het volgende:
Meld je nu aan!
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ach, er zijn gerust mensen die voor jou willen betalen hoor. Toch?
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
4 maart zit ik ook al bij de IDO-Meet..dus ben sowieso pas laat terug.!
Je daalt nu zooo in mn waardering.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga dan achter de bar werken bij de SoHo, ze hebben allemaal nieuw fris personeel.
Elmow kon het ook.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga dan achter de bar werken bij de SoHo, ze hebben allemaal nieuw fris personeel.
Elmow kon het ook.
want?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar ik ga niet mee naar dat dungeons gebeuren
Ik heb in de Reguliersdwarsstraat gepist.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je daalt nu zooo in mn waardering.
sorry, die vergelijking was gewoon door en door slecht van me.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je daalt nu zooo in mn waardering.
Wie is elmow?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Elmow kon het ook.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
sorry, die vergelijking was gewoon door en door slecht van me.
mwjah sowieso ben k denk pas rond 01.00 weer in Amsterdam..quote:Op maandag 20 februari 2006 21:51 schreef Andyvie het volgende:
[..]
ONou ja, we zullen wel tot laat ergens uitgaan, denk ik
Is dat die oude pedo?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
en dat aanhangsel Ramon schijnt me te "kennen"
Regeltegel is my middle name... zeg maar wat het probleem is en we lossen het opquote:Op maandag 20 februari 2006 21:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
maarmaarmaar ik kán niet
Nee die andere anorexia bij de H&M stelende cocaine hoer van 16quote:
We zijn nog wel tot 4 uur in de stad denk ik hoor. Ik gok dat de ExIt als afsluiter isquote:Op maandag 20 februari 2006 21:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
mwjah sowieso ben k denk pas rond 01.00 weer in Amsterdam..
de TRS special bij de Afhaalchinees?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We zijn nog wel tot 4 uur in de stad denk ik hoor. Ik gok dat de ExIt als afsluiter is [afbeelding]
Ik ben ook verhinderd...quote:Op maandag 20 februari 2006 21:36 schreef Vlarp het volgende:
Meld je nu aan!
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
You'll be sorry you asked!
http://www.gay.nl/Elm0w
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
http://www-static.gay.nl/fotoboek/91211/456286normal.jpg
Hier is ie best neukbaar
Hij heeft een puist op z'n wenkbrauw.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
http://www-static.gay.nl/fotoboek/91211/456286normal.jpg
Hier is ie best neukbaar
Link?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee die andere anorexia bij de H&M stelende cocaine hoer van 16
Je hebt hem nooit de bar op zien glibberen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier is ie best neukbaar
Hilarisch weer dat we zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de TRS special bij de Afhaalchinees?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |