We houden er in elk geval allebei van om te Burnerbashen.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL*
O kut ik lachte om een sarcastische opmerking van TRS.
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:50 schreef Tally het volgende:
Dan moet je naar de notaris..
Dat kost nog meer geld!
Sinds wanneer ben ik een begrafenisondernemer?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Was jij niet voor hetero-lijken?
Ik giechelde.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gewoon zoiets.
Maar dan in kleur.
O ja we zitten niet op MSN samen hequote:Op maandag 20 februari 2006 21:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
hehe, ik wou je al bijna op je gay.nl profiel gaan aanspreken.
Ja..dat was een inkoppertjequote:Op maandag 20 februari 2006 21:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een begrafenisondernemer?
Ik denk dat dat meer in dat laatste dan in dat eerste zitquote:Op maandag 20 februari 2006 21:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik open net een hele wereld voor TRS, hij had nog nooit van het fenomeen homo literatuur gehoord![]()
O oke..quote:Op maandag 20 februari 2006 21:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gewoon zoiets.
Maar dan in kleur.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:04 schreef Cazman het volgende:
WIE LOOPT HIER TALLY UIT TE SCHELDEN!!!?!?!?!?!??!!???!!!!!
Ssst.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer in dat laatste dan in dat eerste zit
Handgeschreven, én met stempel.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:05 schreef Tally het volgende:
O oke..
En dan uitgeprint?
Of digitaal is ook goed?
Dat komt waarschijnlijk omdat "literatuur" pas in de bovenbouw behandeld wordt. Daarvoor heet het gewoon "lezen".quote:Op maandag 20 februari 2006 21:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik open net een hele wereld voor TRS, hij had nog nooit van het fenomeen homo literatuur gehoord![]()
Die zit nog in het andere topic te F5-en..quote:
Ja, maar niet zo hard en lang als nu.quote:
Literatuur, kun je dat eten?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:07 schreef error het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat "literatuur" pas in de bovenbouw behandeld wordt. Daarvoor heet het gewoon "lezen".
Wavoor stempel?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Handgeschreven, én met stempel.
Hey, ik zit in de bovenbouw, ja!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:07 schreef error het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat "literatuur" pas in de bovenbouw behandeld wordt. Daarvoor heet het gewoon "lezen".
En met de huiside snelhied van g.nl is het zoeken ook nog eens bedroevend te noemen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja we zitten niet op MSN samen he
Ik zat gewoon vrolijk te patiencen en JP spreekt me aan met "Schiet op" en ik zeg rustig rustig want ik denk ik moet reageren op een aanzoek van hem of zoEn wonderer en mama en GJ begonnen te miepen dus ik denk "Toch maar ff kijken" .... woops
.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:06 schreef Cazman het volgende:
[herhaling]WIE LOOPT HIER TALLY UIT TE SCHELDEN!!!?!?!?!?!??!!???!!!!![/herhaling]
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.Niemand1 Echt niet! Nee! Heelemaal niemand! NIEMAND! Vooral ik was het niet. Ik hou van Tally. Tally is geil. Als ik hetero was zou ik d'r tapijtje wel willen reinigen. Damn, tally is zo lief. Ei'k wil ik met d'r trouwen, maar ze gaat al trouwen. Vastigheid en zo. Tally is de bom!
IK WAS HET NIET!!!!!!!!
quote:CARPET MUNCHERS HAVING FUN
Maar je mag nie prufen voordat je getrouwd bentquote:
De pruf of de poeding is in de eeting.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:11 schreef Tally het volgende:
Maar je mag nie prufen voordat je getrouwd bent
In het eindhovense Boekencafé in de dommelstraat wel jaquote:
Bitterkoekjespudding of Griesmeelpudding vind ik nog wel te eten..quote:Op maandag 20 februari 2006 21:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De pruf of de poeding is in de eeting.
'k Hou niet van pudding.
en moet het dan niet per se een stempel zijn van Tüv geprüfdquote:
Ha!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik zal hem vervloeken!!!. Eeuwig zal hij ronddolen in een woonwagen met vrouwen!!!
......quote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik zal hem vervloeken!!!. Eeuwig zal hij ronddolen in een woonwagen met vrouwen!!!
Wil jij vieze verkering met mij?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en moet het dan niet per se een stempel zijn van Tüv geprüfd
of hechten we niet meer aan Duitse Gründlichkeit![]()
Voodooquote:Op maandag 20 februari 2006 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
......
*haalt voodoo poppetje tevoorschijn, propt er wat extra gespierde watten in*
*pakt zwarte naald*
Pssstt.. Ik zou eerst om een ring vragen hoor...quote:Op maandag 20 februari 2006 21:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wil jij vieze verkering met mij?
ja zal de ringen meebrengen, doen we kleine ceremonie in Dungeons op 4 maartquote:Op maandag 20 februari 2006 21:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wil jij vieze verkering met mij?
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja zal de ringen meebrengen, doen we kleine ceremonie in Dungeons op 4 maart![]()
*rukt r weer de helft van de watten uit* Jezus Caz, make up your mind, Butch or Bitch!quote:
Hoezo, heb je een nieuwe vlam aan de haak geslagen?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:15 schreef Vlarp het volgende:
Hallo!! Ik wil nog msnen tussendoor ook.. pfff..
Moeten we wel eerst onderweg stoppen hoor om de katheder leeg te makenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]En dan mag ik je ouders ontmoeten en dan rij ik je met je rollator naar het fietsenhok voor hete generatiekloof-seks.
Stroekie, ik vind alles best, je mag best buiten de deur snacken, zolang je maar thuis komt eten, ja?!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja zal de ringen meebrengen, doen we kleine ceremonie in Dungeons op 4 maart![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moeten we wel eerst onderweg stoppen hoor om de katheder leeg te maken zuigen.
L? Ik ben L?quote:
zijn er verder geen mensen die ooit de Vrolijk binnen lopen?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In het eindhovense Boekencafé in de dommelstraat wel ja
likbaarquote:Op maandag 20 februari 2006 21:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
L? Ik ben L?
Wasda?
Lelijk? Lui? Lang? Lekker? Lief? Lomp?
Eey, ik sta anders wel nog 2:1 met patiencen, kutjequote:Op maandag 20 februari 2006 21:22 schreef Cairon het volgende:
loser
Er zit wel iemand die intessant is ja..quote:Op maandag 20 februari 2006 21:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoezo, heb je een nieuwe vlam aan de haak geslagen?
Ik heb er dat Joe Philips boek gehaald.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zijn er verder geen mensen die ooit de Vrolijk binnen lopen?
waar is de tijd van de trotse Flikkers
Maar,, maar Vanitasquote:Op maandag 20 februari 2006 21:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Stroekie, ik vind alles best, je mag best buiten de deur snacken, zolang je maar thuis komt eten, ja?!
dat komt omdat je een kleine piemel hebt!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey, ik sta anders wel nog 2:1 met patiencen, kutje
Eentje maarquote:Op maandag 20 februari 2006 21:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er zit wel iemand die intessant is ja..
Buiten mij om natuurlijk hé?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er zit wel iemand die intessant is ja..
We heten niet allemaal GJquote:Op maandag 20 februari 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Eentje maar?Ik maar denken dat je zo'n player was.
O ja... GJ!!!!!!!! 2e PAASDAG!!! SPINVIS IN EINDHOVEN!!!!!!!quote:
Tuurlijk wel, was een voorverkoopadres van de expreszofeesten.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
*LOL* Daar weet jij HELEmaal niets van, door andermans piemels geobsedeerd ventje!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:24 schreef Cairon het volgende:
een kleine dunne piemel, met een raar randje!
doe je niet aan trio's dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Buiten mij om natuurlijk hé?
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:24 schreef Cairon het volgende:
een kleine dunne piemel, met een raar randje!
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Daar weet jij HELEmaal niets van, door andermans piemels geobsedeerd ventje!
Zo echt he?quote:
Zo'n lekkere stevige rode wijn, met een beetje een eikenhouten-vat smaak, je weet welquote:Op maandag 20 februari 2006 21:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar,, maar Vanitas
dit is slechts hypthetisch hoor
want onze topic benjamin staat nog tussen de twijfelkontjes en dus is er vast niet bij in Amsterdam Dungeons![]()
En dat thuis komen eten.... moet je wel lekkere wijn erbij schenken hoor![]()
Je hebt een little black book?!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zo echt he?
Mn boekje staat vol met sletjes en bijbehorende recensie!
Ja, maar ik heb van Ang3l geleerd dat je dan vrijgezel moet zijn, anders krijg je geen aandacht.quote:
Z'n ego telt al voor 2.quote:
Dat bedoel ik..quote:Op maandag 20 februari 2006 21:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zo echt he?
Mn boekje staat vol met sletjes en bijbehorende recensie!
En dan ben je niet meer hip!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb van Ang3l geleerd dat je dan vrijgezel moet zijn, anders krijg je geen aandacht.
Ik kan ook echt blind op je varenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zo'n lekkere stevige rode wijn, met een beetje een eikenhouten-vat smaak, je weet wel
*hand opsteek*quote:Op maandag 20 februari 2006 21:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Vergeet de briefjes niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:31 schreef Tally het volgende:
Ik ga CSI kijken!
En mn vriendje verkering vragen..
En misschien nog even tongzoenen in ons fietsenhok!
Weltrusten alvast
O ja en de ringen!quote:
*LOL* ow wa lief, je let echt opquote:Op maandag 20 februari 2006 21:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb van Ang3l geleerd dat je dan vrijgezel moet zijn, anders krijg je geen aandacht.
Ok, het onderwerp waar jullie het over kunnen hebben in mijn afwezigheid is zoenen: lippen, tong, lippenen soms tong, tong en soms lippen. Waar gaat je voorkeur naar uit?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:31 schreef Tally het volgende:
Ik ga CSI kijken!
En mn vriendje verkering vragen..
En misschien nog even tongzoenen in ons fietsenhok!
Weltrusten alvast
Daar had ik een fles Allesverloren Port voor gereserveerdquote:Op maandag 20 februari 2006 21:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En dan 'n lekkere volle Chardonnay als dessertwijn
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik kan ook echt blind op je varen![]()
d'r gaat ook niets boven Vanitas in Groningen![]()
www.asarawine.com
des te beter voor mijquote:Op maandag 20 februari 2006 21:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Sigaartje rook ik altijd na de koffiequote:Op maandag 20 februari 2006 21:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar had ik een fles Allesverloren Port voor gereserveerd
is heerlijk samen met een sigaartje![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |