Mij welquote:Op maandag 20 februari 2006 22:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kheb geen idee. Boeit me ook niet echt.
Daar heb je tegenwoordig bedrijven voor.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
TV's en andere dure apparatuur bestellen bij een Wehkamp/Neckermann en dan niet betalen etc?
Heb daar ook verhalen over gehoord ja.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook wel wat hebben..
Aardvark is heel vies, vadzig en pedofiel..
Wat die allemaal niet heeft uitgehaald in z'n irc tijd..
Ja ik vond 'm wel lekkerquote:Op maandag 20 februari 2006 22:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh ja. Daar..
Geile barman?!.
Geloof me..hij gedraagt zich soms echt als een 8 jarig kind..quote:
Mwjah...hij is gewoon schimmigquote:Op maandag 20 februari 2006 22:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig bedrijven voor.
Excuse me?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik vond 'm wel lekker
Die cocktailbar. Als je zo van jou uit door de straat loopt dan it ie aan de rechterkant, volgens mij net voorbij een straat naar rechts.
Ik ken nog zo iemand..quote:Op maandag 20 februari 2006 22:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geloof me..hij gedraagt zich soms echt als een 8 jarig kind..
quote:
Ja, dus?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Geloof me..hij gedraagt zich soms echt als een 8 jarig kind..
Sex met jonge jongentjes en dan een webcam ophangen in de hoek enzo..quote:Op maandag 20 februari 2006 22:33 schreef LuQas het volgende:
[..]
Heb daar ook verhalen over gehoord ja.
Ik heb een jachtgeweer geladen met hagel klaar liggen voor het geval dat Fok!ers hier door de straat komen scharrelen.quote:
woopsquote:
Wel als zn kat over t bed schiet..quote:Op maandag 20 februari 2006 22:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tijdens de sex hoef je daar toch niet op te letten
Straks wonen we haske dicht bij elkaarquote:Op maandag 20 februari 2006 22:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb een jachtgeweer geladen met hagel klaar liggen voor het geval dat Fok!ers hier door de straat komen scharrelen..
Zo te horen ben ik al te laat met dat jachtgeweer klaarleggen.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb een jachtgeweer geladen met hagel klaar liggen voor het geval dat Fok!ers hier door de straat komen scharrelen..
Betreffend jongetje bood zichzelf toch later als hoer aan op internet?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:35 schreef Vlarp het volgende:
Sex met jonge jongentjes en dan een webcam ophangen in de hoek enzo..
Je doet Eng.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
woops![]()
![]()
Nou gewoon, daarzo. Zo'n kleur fleurig cocktailbarretje zo.
Gezellig..quote:Op maandag 20 februari 2006 22:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wel als zn kat over t bed schiet..Gizmo
Ach ..have fun ermeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |