Lijkt me inderdaad lastig in de gezondheidszorg, de mensen zijn toch afhankelijk van je, ik heb gelukkig weinig moeite met vroeg opstaan.quote:Op maandag 20 februari 2006 05:26 schreef Sjet het volgende:
[..]
Echt karakter hoor!![]()
Ik heb zo'n moeite met opstaan.... altijd al gehad. Was ook verrekte onhandig toen ik de gezondheidszorg werkte en je om 07:00 uur moest beginnen![]()
Nou ja, nu moet ik ook zeggen dat het verrekt lastig uit bed komen is als je er nog niet eens in ligt...quote:Op maandag 20 februari 2006 05:36 schreef Muerte het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad lastig in de gezondheidszorg, de mensen zijn toch afhankelijk van je, ik heb gelukkig weinig moeite met vroeg opstaan.
Herkenbaar, zullen we ons nest maar eens gaan opzoeken dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 05:38 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou ja, nu moet ik ook zeggen dat het verrekt lastig uit bed komen is als je er nog niet eens in ligt...![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 05:38 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou ja, nu moet ik ook zeggen dat het verrekt lastig uit bed komen is als je er nog niet eens in ligt...![]()
Ik heb een eigen nest hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 05:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Herkenbaar, zullen we ons nest maar eens gaan opzoeken dan?
Joh, heb je dat zelf gebouwd met takjes en blaadjes of ben je gewoon naar Leen Bakker gegaan...quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 05:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat inderdaad is wel heel erg lastig.
![]()
Helemaal zelf gephotoshoptquote:Op maandag 20 februari 2006 05:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Joh, heb je dat zelf gebouwd met takjes en blaadjes of ben je gewoon naar Leen Bakker gegaan...
Ach als je maar plezier hebt gehad, toch.quote:Op maandag 20 februari 2006 05:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Beetje dom ook.... Het was hartstikke rustig hier vannacht. Uitgelezen moment om ook bijtijds dat nest in te duiken.... maar ja, frobels op de computer aan het maken, dan vliegt de tijd toch weer om![]()
Sterkte, ik ga lekker slapen...quote:Op maandag 20 februari 2006 05:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
.Maar ik ga er weer vandoor, moet straks wel de trein halen, tot ziens en een prettige dag,
Werk ze Muertequote:Op maandag 20 februari 2006 05:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ach als je maar plezier hebt gehad, toch.
Maar ik ga er weer vandoor, moet straks wel de trein halen, tot ziens en een prettige dag,
Nog net..... maar ik ging wel net mijn nest zoeken....quote:Op maandag 20 februari 2006 06:07 schreef doka het volgende:
Iemand nog wakker?
Sjetjequote:Op maandag 20 februari 2006 06:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nog net..... maar ik ging wel net mijn nest zoeken....
* doka snuffelt aan Sjetquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 06:32 schreef doka het volgende:
[..]
* doka snuffelt aan Sjet
Aaah, ruikt naar knuffel-materiaal
Woeiquote:Op maandag 20 februari 2006 06:34 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks, je hebt me laten lachen![]()
Dat is zeker een knuffel waard!
[afbeelding]
Truste poepiequote:Op maandag 20 februari 2006 06:40 schreef Sjet het volgende:
![]()
Na deze fijne snuffelknuffel ga ik toch nog maar even een slaapje doen![]()
Dokaatje
![]()
![]()
Hoiquote:Op maandag 20 februari 2006 07:56 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
regenworm meldt zich bij de ochtendploeg.
Goedemorgen allemaaaaaaaallllllll
Het is weer erg druk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 08:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Manu leuk je weer te eens te zien het als weer een tijdje geleden
![]()
![]()
Ben blij dat er nog mensen zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 08:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Doka nog niet naar bed toe, ik wil je niet naar bed toe sturen hoor.
dat is wel erg kort wou.quote:
Kan ik me best voorstellen alleen opgesloten in het forum is geen pretje.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:05 schreef doka het volgende:
[..]
Ben blij dat er nog mensen zijnregenworm
quote:Op maandag 20 februari 2006 08:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat is wel erg kort wou.
Wou gaan slapen maar ik ben nog even blijven kjiken.
Ferri had de live streams gevonden en zag zich zelf en John op het internet,![]()
![]()
Woei er is levenquote:Op maandag 20 februari 2006 08:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan ik me best voorstellen alleen opgesloten in het forum is geen pretje.
Je bent nu wel officieel de 24-uurs clubquote:Op maandag 20 februari 2006 08:05 schreef doka het volgende:
[..]
Ben blij dat er nog mensen zijnregenworm
quote:Op maandag 20 februari 2006 08:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je bent nu wel officieel de 24-uurs club![]()
![]()
![]()
![]()
MissJ komt straks nog langs en dan zijn we compleet.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:29 schreef doka het volgende:
Iemand nog wakker?
Successquote:Op maandag 20 februari 2006 08:29 schreef Manu82 het volgende:
ja, maar ik moet zo naar sollicitatie, dus ben nog even aan het voorbereiden
Manu ik ga weer voor je duimen zou leuk zijn als je weer een baan hebt.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:29 schreef Manu82 het volgende:
ja, maar ik moet zo naar sollicitatie, dus ben nog even aan het voorbereiden
Gefeliciteerd Dokaquote:Op maandag 20 februari 2006 08:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je bent nu wel officieel de 24-uurs club![]()
![]()
![]()
![]()
Dat moet je zo niet zeggen.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:37 schreef Manu82 het volgende:
Waar blijft MissJ. eigenlijk?
wie schopt haar uit bed?
Bij Worm had het de vorige keer ook succes
Ga ik wel even doen en succes met je sollicitaite zit al te duimen voor je.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:45 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben er vandoortot straks allemaal
en worm, knuffel MissJ. even uit bed
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:15 schreef regenworm het volgende:
Cual jij staat ook in de lijst der idoten![]()
Het zijn leuke meiden die een beetje gek op John en Ferri zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 10:20 schreef cuall het volgende:
Zo die meiden(hotelgasten) praten lekker Leids zeg![]()
Dat gaat hij zo uitleggen.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:48 schreef cuall het volgende:
Wie is die man, die komt voor de dames?
Nee, dat stukje niet, wel dat ze 4 pagina's geven om reclame te maken, maar dat heb ik al in de SV gezet.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:54 schreef M-en-A het volgende:
Heeft iemand gehoord hoe dit geld voor Mappa opbrengt???? Hele opbrengst van de verkoop.... van te voren vastgesteld bedrag.... of andere optie misschien.... ik hoorde het niet
Dan zouden ze wel een hele dikke uitgave hebbenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:55 schreef frizti het volgende:
Gelukkig geen sessie met de kliko.
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dan zouden ze wel een hele dikke uitgave hebben![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, dat stukje niet, wel dat ze 4 pagina's geven om reclame te maken, maar dat heb ik al in de SV gezet.
een foto van haar kost al twee pagina'squote:Op maandag 20 februari 2006 10:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
een foto van haar kost al twee pagina's
Altijd hetzelfde met die zeug.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:04 schreef M-en-A het volgende:
Na de bekendmaking dat het Bonnie is die de glamour-sessie krijgt moest Viola wel even snel in de keuken tegen John vertellen dat ZIJ ooit ook in de panorama heeft gestaan en dat ze er zelfs een keer een column heeft geschreven.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:04 schreef M-en-A het volgende:
Na de bekendmaking dat het Bonnie is die de glamour-sessie krijgt moest Viola wel even snel in de keuken tegen John vertellen dat ZIJ ooit ook in de panorama heeft gestaan en dat ze er zelfs een keer een column heeft geschreven.![]()
Klopt, maar ja ze heeft geleerd na haar psychische inzinking hoe je alles positief moet draaien..... de teleurstelling dat zij als DE DIVA niet in de Panorama komt maar juist Bonnie wordt een stuk dragelijker door te zeggen dat zij al veeeellll eerder in de Panorama heeft gestaanquote:Op maandag 20 februari 2006 11:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoe die altijd weer de dingen naar zich toe weet te trekken
![]()
![]()
Ze mag weer een burn-out krijgen, hebben we geen last meer van der.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Klopt, maar ja ze heeft geleerd na haar psychische inzinking hoe je alles positief moet draaien..... de teleurstelling dat zij als DE DIVA niet in de Panorama komt maar juist Bonnie wordt een stuk dragelijker door te zeggen dat zij al veeeellll eerder in de Panorama heeft gestaan![]()
![]()
![]()
Goedemorgen Mabellequote:Op maandag 20 februari 2006 11:20 schreef Mabelle het volgende:
Goedemorgen![]()
.... ik ben ook eindelijk weer eens ontwaakt
![]()
Morguhquote:Op maandag 20 februari 2006 11:20 schreef Mabelle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:27 schreef M-en-A het volgende:
ik heb lange telefoondus kan ff niks vullen in de SV
![]()
![]()
Ben er dus ff vandoor, tot laterssss![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:20 schreef Mabelle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:27 schreef frizti het volgende:
Hoorde ik Viool nu klagen dat ze pijn heeft?
Zeker te wilde sex gehad gisteren?
Ze was ladderzat en zei bij het binnenkomen zelf dat ze flink genomen was.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:29 schreef cuall het volgende:
[..]
zou best kunnen, ze kwam gisteren ook nogal dronken terug vond ik.
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:34 schreef frizti het volgende:
[..]
Ze was ladderzat en zei bij het binnenkomen zelf dat ze flink genomen was.
Weet niet wat die gisteren allemaal heeft gedaan maar ze kwam stomdronken terugquote:Op maandag 20 februari 2006 11:27 schreef frizti het volgende:
Hoorde ik Viool nu klagen dat ze pijn heeft?
Zeker te wilde sex gehad gisteren?
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou, een wip met Viola.........dan zou ik me ook genomen voelen
![]()
![]()
had eerst niet in de gaten dat ze dronken was toen ze over seks begon wist ik het meteen.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:06 schreef Mabelle het volgende:
Ik moest wel lachen om de caps van haar, toen ze terug was ... wat zag ze er verlopen uit![]()
Het neefje van Frank had het ook over dat Viola wel heel erg vaak op de tv is te zien.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:09 schreef frizti het volgende:
Viool zit nu bij de kapper en meteen komt er een stream vrij na een lock van een half uur.
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:11 schreef cuall het volgende:
Luitjes, ik moet er vandoor, ik moet werken![]()
![]()
Doei cuall.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:11 schreef cuall het volgende:
Luitjes, ik moet er vandoor, ik moet werken![]()
![]()
Alleen de nachten zijn vrij druk, maar er gebeurd gewoon veel te weinig.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:15 schreef Mabelle het volgende:
Het is het hele weekend al érg rustig hier geweesthad ik het idee
De freule krijgt weer een beurt.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:19 schreef frizti het volgende:
De streams zijn ook weer om te huilen, wat kan mij die kapsalon schelen.
Ja ... je hebt helemaal gelijk, het is ook logisch te verklaren maar wel jammer. Ik ben niet zo van de nacht sessiesquote:Op maandag 20 februari 2006 12:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Alleen de nachten zijn vrij druk, maar er gebeurd gewoon veel te weinig.
Gisterenmiddag waren ze allemaal naar het strand en lag de streams een aantal uren uit (HBB logo). Verder zijn er weinig activiteiten in het hotel.
Morgen weer in de middag een kinderbingo en 's avonds een normale bingavond.
ben ik weer even.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:22 schreef frizti het volgende:
Nog 2 weken, het is totaal doodgebloeid.
die heeft ze gister al gehad (gegeven)quote:Op maandag 20 februari 2006 12:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
De freule krijgt weer een beurt.
Het worden nog twee zware weken met heel veel kliko.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:22 schreef frizti het volgende:
Nog 2 weken, het is totaal doodgebloeid.
Je hebt gelijk dat ze er beter voor kunnen zorgen dat er overdag en 's avonds genoeg gebeurd om ons te vermaken.... maar het is echt hopeloos met die streamsquote:Op maandag 20 februari 2006 12:28 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Ja ... je hebt helemaal gelijk, het is ook logisch te verklaren maar wel jammer. Ik ben niet zo van de nacht sessiesdan lig ik liever in mijn bedje
Ik hoop ook dat Belgie gratis streams heeft.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het worden nog twee zware weken met heel veel kliko.
Ik hoop dat Belgie geen betaalde streams heeft want dat ga ik gewoon naar Belgie kijken.
Of naar Zweden kijken helaas maar één gratis stream http://www.bigbrother.se/
ja met die Belgen is even afwachten. Niet alleen of de streams gratis zijn, maar ook of het Vlaams is of Waals..... van dat Franse gekoeterwaals heb ik nie veel kaas gegetenquote:Op maandag 20 februari 2006 12:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het worden nog twee zware weken met heel veel kliko.
Ik hoop dat Belgie geen betaalde streams heeft want dat ga ik gewoon naar Belgie kijken.
Of naar Zweden kijken helaas maar één gratis stream http://www.bigbrother.se/
ik ook maar het verschilt heel erg per land.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:30 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Belgie gratis streams heeft.
Dat zou ik dan ook best leuk vinden om te kijken ... alleen hebben we dan niet een leuk fokhoekje om te bomen eroverquote:Op maandag 20 februari 2006 12:30 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Belgie gratis streams heeft.
Dat klopt.... en zonder gratis streams zal er ook wel geen subforum komen hier op Fok!quote:Op maandag 20 februari 2006 12:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik ook maar het verschilt heel erg per land.
Gewoon ff goed druk uitoefenen op de modjes en hopen dat die de FA's over kunnen halenquote:Op maandag 20 februari 2006 12:33 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Dat zou ik dan ook best leuk vinden om te kijken ... alleen hebben we dan niet een leuk fokhoekje om te bomen erover![]()
De taal maakt mij niet uit begrijp niks van de Franse taal.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:32 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja met die Belgen is even afwachten. Niet alleen of de streams gratis zijn, maar ook of het Vlaams is of Waals..... van dat Franse gekoeterwaals heb ik nie veel kaas gegeten![]()
Ja oke, maar om steeds alles te moeten vertalen voor de streamverslagen ben ik toch niet zo blij meequote:Op maandag 20 februari 2006 12:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
De taal maakt mij niet uit begrijp niks van de Franse taal.
Heb maanden naar Hongarije gekeken en is spreek geen wordt Hongaars.
Maar we hadden het voordeel dat soms een Engelstalige Hongaar kwam voorbij fietsen.
Was wel erg handig van tijd tot tijd.
Ik doe dan mee aan de "pleit"campagnequote:Op maandag 20 februari 2006 12:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Gewoon ff goed druk uitoefenen op de modjes en hopen dat die de FA's over kunnen halen![]()
![]()
Ik denk dat je heel erg op je knieen moet gaat zitten omdat voorelkaar te krijgen.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat klopt.... en zonder gratis streams zal er ook wel geen subforum komen hier op Fok!![]()
het zwarte gatquote:Op maandag 20 februari 2006 12:35 schreef frizti het volgende:
Zolang we maar iets te kijken hebben, anders vallen we in een diep zwart gat.
Dan maak je meer een verslag waar ze mee bezig zijn en niet waarover ze het hebben.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:35 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja oke, maar om steeds alles te moeten vertalen voor de streamverslagen ben ik toch niet zo blij mee![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:37 schreef BONG4002 het volgende:
BEW
Ben er ffies en ik verwacht eerlijkgezegd geen apart forum voor BB België, waarschijnlijk zal er een algemeen topic komen in TV ofzoiets
Maar het idee zal ik zeker toejuichen
het zal zeker moeilijk zijn om ze te overtuigen, maar ik denk dat we toch al wel duidelijk hebben gemaakt het afgelopen half jaar dat het forum BB een standaard plek verdient op Fok!quote:Op maandag 20 februari 2006 12:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik denk dat je heel erg op je knieen moet gaat zitten omdat voorelkaar te krijgen.
Zouden de streams niet gratis zijn het wordt heel moeilijk
BEW
Ben er ffies en ik verwacht eerlijkgezegd geen apart forum voor BB België, waarschijnlijk zal er een algemeen topic komen in TV ofzoiets
BEW
Dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 20 februari 2006 12:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Bong
![]()
![]()
Dan gaan we gewoon gezellig in TV zitten dan heeft dag topic wat hits.
Of we verhuizen met ze alle naar Beertje zal ze best leuk vinden.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
WB
En alweer een medestander in de strijd![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Bong
![]()
![]()
Dan gaan we gewoon gezellig in TV zitten dan heeft dag topic wat hits.
Of we verhuizen met ze alle naar Beertje zal ze best leuk vinden.![]()
Die heb ik al een paar dagen niet online gezien.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
Die optie staat ook nog open.
'k snap alleen niet waar Snaptnix blijft![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 20 februari 2006 12:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
Het is een pilaar in het fok forum zonder BB zou het Fok forum nooit hebben staan.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
het zal zeker moeilijk zijn om ze te overtuigen, maar ik denk dat we toch al wel duidelijk hebben gemaakt het afgelopen half jaar dat het forum BB een standaard plek verdient op Fok!
Het lijkt me toch geen compliment als je met haar vergeleken wordtquote:Op maandag 20 februari 2006 12:42 schreef Mabelle het volgende:
Viool zit die vette kin lekker te plamurenhet is bijna bewonderingswaardig .. hoe mooi ze zichzelf vindt
![]()
Kan ik bijna een voorbeeld aan nemen.
Ik heb haar al een paar dagen niet meer gezien begin me een beetje zorgen te maken.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:43 schreef Mabelle het volgende:
Woeps ... ik moet even vliegen ... douchen en me even melden bij de doktertot later
![]()
Have a nice flightquote:Op maandag 20 februari 2006 12:43 schreef Mabelle het volgende:
Woeps ... ik moet even vliegen ... douchen en me even melden bij de doktertot later
![]()
Ik heb beertje gisteren nog gezien misschien BB moequote:Op maandag 20 februari 2006 12:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Heb beertje gisteren ook niet gezien, zal vandaag even kijken of ze op MSN online komt, dan vraag ik het haar wel even
Beertje is dacht ik gister heel even online geweest, maar ook niet al te lang.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Heb beertje gisteren ook niet gezien, zal vandaag even kijken of ze op MSN online komt, dan vraag ik het haar wel even
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:43 schreef Mabelle het volgende:
![]()
succes, zowel met douchen als met de dokter.... tot laterquote:Op maandag 20 februari 2006 12:43 schreef Mabelle het volgende:
![]()
Wij ook. M heeft haar gisteravond nog even een mailtje gestuurd, maar nog geen antwoord terug.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik heb haar al een paar dagen niet meer gezien begin me een beetje zorgen te maken.![]()
Is ze ook online op MSN? (voor degen die haar in MSN hebben staan)quote:Op maandag 20 februari 2006 12:47 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wij ook. M heeft haar gisteravond nog even een mailtje gestuurd, maar nog geen antwoord terug.![]()
doeidoei.... tot laterquote:Op maandag 20 februari 2006 12:48 schreef frizti het volgende:
Ik ga ook even wat anders doen, de kapsalon van die freule komt me de strot uit.
Toedeledoki.
Toedeledoki terugquote:Op maandag 20 februari 2006 12:48 schreef frizti het volgende:
Ik ga ook even wat anders doen, de kapsalon van die freule komt me de strot uit.
Toedeledoki.
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is ze ook online op MSN? (voor degen die haar in MSN hebben staan)
Vaag, mss problemen met haar PC? Maar dat lijkt me ook sterk, denk gewoon privé problemen, mss in de relationele sfeer, ofzoiets?quote:
vreemd maar gelijk ook wel erg zorgelijk nu maar hopen en bidden dat er niks ernstigs aan de hand is.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:47 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wij ook. M heeft haar gisteravond nog even een mailtje gestuurd, maar nog geen antwoord terug.![]()
we merken het wel als ze er weer is. Op zich beter om niet te veel zelf te gissen wat de oorzaak kan zijn..... krijg je weer van die onnodige spookverhalen vanquote:Op maandag 20 februari 2006 12:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vaag, mss problemen met haar PC? Maar dat lijkt me ook sterk, denk gewoon privé problemen, mss in de relationele sfeer, ofzoiets?
Just guessing around
Dat is ook wel weer zoquote:Op maandag 20 februari 2006 12:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
we merken het wel als ze er weer is. Op zich beter om niet te veel zelf te gissen wat de oorzaak kan zijn..... krijg je weer van die onnodige spookverhalen van![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
vreemd maar gelijk ook wel erg zorgelijk nu maar hopen en bidden dat er niks ernstigs aan de hand is.
Ik denk dat het niet zo zeer nieuwschierigheid is, maar voor de meesten onder ons meer het gevoel van betrokkenheid en medeleven.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo
Mja, zo zie je maar hoe nieuwsgierig mensen soms kunnen zijn
Laten we er maar vanuit gaan dat ze binnekort weer opduikt
primaquote:Op maandag 20 februari 2006 12:54 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
laten we dat inderdaad maar hopen. Mochten we iets van haar horen dan laten we het wel weten..... en of we dan inhoudelijk wat laten weten ligt helemaal aan wat de oorzaak is en of Snappie zelf het goed vindt als zoiets gemeld wordt.
Daar sluit ik me ook bij aanquote:Op maandag 20 februari 2006 12:55 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zo zeer nieuwschierigheid is, maar voor de meesten onder ons meer het gevoel van betrokkenheid en medeleven.![]()
![]()
juist.... dus nu we allemaal weten dat we bezorgd zijn sluiten we dit stukje maar weer even afquote:Op maandag 20 februari 2006 12:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar sluit ik me ook bij aan
Voor zover ik weet was ze sinds BB5 dagelijks aan het posten dus kan me wel voorstellen dat het ietsje zorgen baart, maargoed we wachten het wel af
inderdaad ze was hier niet weg te slaan en nu is ze ineens verdwenen.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:55 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zo zeer nieuwschierigheid is, maar voor de meesten onder ons meer het gevoel van betrokkenheid en medeleven.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad ze was hier niet weg te slaan en nu is ze ineens verdwenen.
Dat verbaasd mij en dan maak je alleen maar zorgen.
Als ik hoor alles is goed met Snaptnix dan ben ik al erg heel erg gelukkig.
doegie tot laterquote:Op maandag 20 februari 2006 13:01 schreef BONG4002 het volgende:
Ik moet er weer eventjes behoorlijk vandoor dus ben er wat dieper in de middag ergens wel weer...denk ik![]()
Regenworm denkt er mag best wat meer haar geknipt worden.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
juist.... dus nu we allemaal weten dat we bezorgd zijn sluiten we dit stukje maar weer even af![]()
Weten jullie al dat Anita haar haren nu ook geföhnd worden![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:01 schreef BONG4002 het volgende:
Ik moet er weer eventjes behoorlijk vandoor dus ben er wat dieper in de middag ergens wel weer...denk ik![]()
Dan moet de korte look van John voor jou wel een hele verademing zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 13:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Regenworm denkt er mag best wat meer haar geknipt worden.
Hij houdt niet zo van erg lang haar
M-en-A er is ook nog een middenweg kort geknipt dus niet kaalquote:Op maandag 20 februari 2006 13:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dan moet de korte look van John voor jou wel een hele verademing zijn![]()
Jammer dat Sugar Lee Hooper er niet was vorige week, had je je hart op kunnen halen met caps![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
M-en-A er is ook nog een middenweg kort geknipt dus niet kaal![]()
Goedenmiddag Regenwormquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
John gaat verhuizen hij wordt opgevouwen om de verhuisdoos in te gaan.
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:37 schreef M-en-A het volgende:
luitjes ik ben er even weg van.
Tot later![]()
![]()
Ik ook het zal wel geen BN'er of misschien toch john de molquote:Op maandag 20 februari 2006 13:51 schreef Athalon het volgende:
Het zal mij benieuwe welke dorpsidioot ze vanavond weer gestrikt hebben
Mij maak t niet meer uit wie t is als diegene er maar wat van maaktquote:Op maandag 20 februari 2006 14:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ook het zal wel geen BN'er of misschien toch john de mol
inderdaad maar ik ben bang dat een saaie figuur gaat worden.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Mij maak t niet meer uit wie t is als diegene er maar wat van maakt![]()
Het zal wel vlaams zijn hoor, het is immers een vlaamse zender.quote:Op maandag 20 februari 2006 het g12:32 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja met die Belgen is even afwachten. Niet alleen of de streams gratis zijn, maar ook of het Vlaams is of Waals..... van dat Franse gekoeterwaals heb ik nie veel kaas gegeten![]()
quote:Abonnees van Belgacom TV kunnen de gebeurtenissen in het Big-brotherhuis 24 uur per dag volgen.
De beelden uit het huis zullen waarschijnlijk beschikbaar zijn via het Classic+ abonnement, extra betalen is dus niet nodig. En net zoals bij de vorige edities zullen er ook nu op een website live-beelden te zien zijn. Of er ook beelden van Big brother zullen beschikbaar zijn via 3G-gsm's, is nog niet zeker.
Lachen ben benieuwd wat kliko terug mailt.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:55 schreef Foreverblue het volgende:
Viola: Iemand mailde me, dat ik de kantjes eraf liep. Die heb ik gelijk teruggemaild. Henk (Krol) heeft haar ook teruggebeld. Tell me in the face![]()
Whahahaha wat let je Manuquote:Op maandag 20 februari 2006 14:56 schreef Manu82 het volgende:
Stelletje lamzakken hebben jullie dit topic nog steeds niet vol![]()
BEW btw
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:56 schreef Manu82 het volgende:
Stelletje lamzakken hebben jullie dit topic nog steeds niet vol![]()
BEW btw
was nogal nerveus doordat ik te laat was aangezien de trams niet reden, maar voor de rest ging het volgens mij echt goed en ook alles wat ik hoorde wat ik moest doen en alles leek me echt super! Ik zou volgens mij 3 gaten in de lucht springen als ik die baan zou krijgen en dat krijg ik dus deze week te horenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Manu hoe is je sollicitatie afgelopen
Keeeeeeee klinkt goed... we duimen voor je Manuquote:Op maandag 20 februari 2006 15:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
was nogal nerveus doordat ik te laat was aangezien de trams niet reden, maar voor de rest ging het volgens mij echt goed en ook alles wat ik hoorde wat ik moest doen en alles leek me echt super! Ik zou volgens mij 3 gaten in de lucht springen als ik die baan zou krijgen en dat krijg ik dus deze week te horen
dan duim ik nog even door! balen van die trams zeg...quote:Op maandag 20 februari 2006 15:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
was nogal nerveus doordat ik te laat was aangezien de trams niet reden, maar voor de rest ging het volgens mij echt goed en ook alles wat ik hoorde wat ik moest doen en alles leek me echt super! Ik zou volgens mij 3 gaten in de lucht springen als ik die baan zou krijgen en dat krijg ik dus deze week te horen
Ja... die heb ik al zeker 2 dagen niet gezien hier... misschien een paar dagen weg.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef Manu82 het volgende:
Btw Beertje
weet jij waar Snaptnix gebleven is?
Ik hoop dat je de baan krijgtquote:Op maandag 20 februari 2006 15:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiiiiiii Pareltjequote:Op maandag 20 februari 2006 15:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik hoop dat de baan krijgt![]()
![]()
Hoi iedereen![]()
Ik hoop het ook voor je regenworm blijft duimenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik stuur geen e-mail meer zelf een leuke e-mail voor Bonnie komt niet aan.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:03 schreef Foreverblue het volgende:
Annelies verscheurt de negatieve mails van Regenworm
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
dan duim ik nog even door! balen van die trams zeg...![]()
![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeel goed... kan je ook zeggen wat de reden van haar plotselinge afwezigheid is? Haar nieuwe Mac gecrashed?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:14 schreef A-en-M het volgende:
Belangrijk nieuws
![]()
Hallo ff voor iedereen die bezorgt is over Snappie.
ik heb contact gehad en we zien haar binnekort weer op het Forum.
Einde Nieuws
![]()
Hahaha nee pc doet het prima, maar ze is gewoon ff druk, ze komt weer op het forum als ze er weer tijd voor heeft.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeel goed... kan je ook zeggen wat de reden van haar plotselinge afwezigheid is? Haar nieuwe Mac gecrashed?
Snappie heeft t nu erg druk de laatste dagenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad maar ik ben bang dat een saaie figuur gaat worden.
Beertje heb jij nog iets van Snaptix gehoord we missen haar een paar dagen.
We beginnen ons zorgen te maken.
doei doeiquote:Op maandag 20 februari 2006 15:20 schreef Foreverblue het volgende:
Ben weer ff weg... tot later allemaal
Tot later Bluequote:Op maandag 20 februari 2006 15:20 schreef Foreverblue het volgende:
Dat zeg ikquote:Op maandag 20 februari 2006 15:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Snappie heeft t nu erg druk de laatste dagen
maar ze komt zo snel mogelijk weer online![]()
Ik zag het, ik had ook ff Mededeling gedaanquote:Op maandag 20 februari 2006 15:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoi M![]()
![]()
![]()
![]()
Toevallig net achter elkaar![]()
Gelukkig fijn om te horenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:14 schreef A-en-M het volgende:
Belangrijk nieuws
![]()
Einde Nieuws
![]()
Zag t ja topquote:Op maandag 20 februari 2006 15:31 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik zag het, ik had ook ff Mededeling gedaan
De vorige keer was dat niet goed afgelopen dus doe maar nietquote:Op maandag 20 februari 2006 15:12 schreef Kaat38 het volgende:
regenworm! we maken er weer een duimtopic van voor Manu![]()
![]()
![]()
ben erg blij te horen dat het allemaal goed gaat.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Snappie heeft t nu erg druk de laatste dagen
maar ze komt zo snel mogelijk weer online![]()
tot laterquote:Op maandag 20 februari 2006 15:20 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:14 schreef A-en-M het volgende:
Belangrijk nieuws
![]()
Einde Nieuws
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:12 schreef Kaat38 het volgende:
regenworm! we maken er weer een duimtopic van voor Manu![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:31 schreef MissJ. het volgende:
Hoi allemaalIk was even bezig met mijn nieuwe speeltje om Gifjes te maken. Ik heb daarvoor drie afbeeldingen geleend uit de SV. (ik dacht van MenA..?)
Graag jullie indruk doorgeven. Loopt die te snel, is die te groot etc.
[afbeelding]
Ja, maar ik ging meteen daarna naar mijn werk. Bedankt ook want ik zie ondertussen ook al dat je die overgangetjes erin kan zetten. Ik heb eerder met dit gewerkt heel kort maar het programma stak anders in elkaar. Al blijft veel hetzelfde. Ik speel vanavond wel weer verder, ben nu te moe.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:36 schreef frizti het volgende:
[..]
Je gaat goed voorruit.
ps: had je mijn mail gezien?
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:41 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ja, maar ik ging meteen daarna naar mijn werk. Bedankt ook want ik zie ondertussen ook al dat je die overgangetjes erin kan zetten. Ik heb eerder met dit gewerkt heel kort maar het programma stak anders in elkaar. Al blijft veel hetzelfde. Ik speel vanavond wel weer verder, ben nu te moe.
quote:
Hai MissJ, leuk dat je aan het oefenen bent geslagen met gifjesquote:Op maandag 20 februari 2006 16:31 schreef MissJ. het volgende:
Hoi allemaalIk was even bezig met mijn nieuwe speeltje om Gifjes te maken. Ik heb daarvoor drie afbeeldingen geleend uit de SV. (ik dacht van MenA..?)
Graag jullie indruk doorgeven. Loopt die te snel, is die te groot etc.
[afbeelding]
Lekker hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 17:40 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hallo!
Ik ben ondertussen eten aan het maken (hutspot met worst)
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:40 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hallo!
Ik ben ondertussen eten aan het maken (hutspot met worst)
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |