Dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 20 februari 2006 12:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Bong
![]()
![]()
Dan gaan we gewoon gezellig in TV zitten dan heeft dag topic wat hits.
Of we verhuizen met ze alle naar Beertje zal ze best leuk vinden.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
WB
En alweer een medestander in de strijd![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Bong
![]()
![]()
Dan gaan we gewoon gezellig in TV zitten dan heeft dag topic wat hits.
Of we verhuizen met ze alle naar Beertje zal ze best leuk vinden.![]()
Die heb ik al een paar dagen niet online gezien.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
Die optie staat ook nog open.
'k snap alleen niet waar Snaptnix blijft![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 20 februari 2006 12:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
Het is een pilaar in het fok forum zonder BB zou het Fok forum nooit hebben staan.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
het zal zeker moeilijk zijn om ze te overtuigen, maar ik denk dat we toch al wel duidelijk hebben gemaakt het afgelopen half jaar dat het forum BB een standaard plek verdient op Fok!
Het lijkt me toch geen compliment als je met haar vergeleken wordtquote:Op maandag 20 februari 2006 12:42 schreef Mabelle het volgende:
Viool zit die vette kin lekker te plamurenhet is bijna bewonderingswaardig .. hoe mooi ze zichzelf vindt
![]()
Kan ik bijna een voorbeeld aan nemen.
Ik heb haar al een paar dagen niet meer gezien begin me een beetje zorgen te maken.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:43 schreef Mabelle het volgende:
Woeps ... ik moet even vliegen ... douchen en me even melden bij de doktertot later
![]()
Have a nice flightquote:Op maandag 20 februari 2006 12:43 schreef Mabelle het volgende:
Woeps ... ik moet even vliegen ... douchen en me even melden bij de doktertot later
![]()
Ik heb beertje gisteren nog gezien misschien BB moequote:Op maandag 20 februari 2006 12:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Heb beertje gisteren ook niet gezien, zal vandaag even kijken of ze op MSN online komt, dan vraag ik het haar wel even
Beertje is dacht ik gister heel even online geweest, maar ook niet al te lang.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Heb beertje gisteren ook niet gezien, zal vandaag even kijken of ze op MSN online komt, dan vraag ik het haar wel even
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:43 schreef Mabelle het volgende:
![]()
succes, zowel met douchen als met de dokter.... tot laterquote:Op maandag 20 februari 2006 12:43 schreef Mabelle het volgende:
![]()
Wij ook. M heeft haar gisteravond nog even een mailtje gestuurd, maar nog geen antwoord terug.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik heb haar al een paar dagen niet meer gezien begin me een beetje zorgen te maken.![]()
Is ze ook online op MSN? (voor degen die haar in MSN hebben staan)quote:Op maandag 20 februari 2006 12:47 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wij ook. M heeft haar gisteravond nog even een mailtje gestuurd, maar nog geen antwoord terug.![]()
doeidoei.... tot laterquote:Op maandag 20 februari 2006 12:48 schreef frizti het volgende:
Ik ga ook even wat anders doen, de kapsalon van die freule komt me de strot uit.
Toedeledoki.
Toedeledoki terugquote:Op maandag 20 februari 2006 12:48 schreef frizti het volgende:
Ik ga ook even wat anders doen, de kapsalon van die freule komt me de strot uit.
Toedeledoki.
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is ze ook online op MSN? (voor degen die haar in MSN hebben staan)
Vaag, mss problemen met haar PC? Maar dat lijkt me ook sterk, denk gewoon privé problemen, mss in de relationele sfeer, ofzoiets?quote:
vreemd maar gelijk ook wel erg zorgelijk nu maar hopen en bidden dat er niks ernstigs aan de hand is.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:47 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wij ook. M heeft haar gisteravond nog even een mailtje gestuurd, maar nog geen antwoord terug.![]()
we merken het wel als ze er weer is. Op zich beter om niet te veel zelf te gissen wat de oorzaak kan zijn..... krijg je weer van die onnodige spookverhalen vanquote:Op maandag 20 februari 2006 12:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vaag, mss problemen met haar PC? Maar dat lijkt me ook sterk, denk gewoon privé problemen, mss in de relationele sfeer, ofzoiets?
Just guessing around
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |