Lijkt me inderdaad lastig in de gezondheidszorg, de mensen zijn toch afhankelijk van je, ik heb gelukkig weinig moeite met vroeg opstaan.quote:Op maandag 20 februari 2006 05:26 schreef Sjet het volgende:
[..]
Echt karakter hoor!![]()
Ik heb zo'n moeite met opstaan.... altijd al gehad. Was ook verrekte onhandig toen ik de gezondheidszorg werkte en je om 07:00 uur moest beginnen![]()
Nou ja, nu moet ik ook zeggen dat het verrekt lastig uit bed komen is als je er nog niet eens in ligt...quote:Op maandag 20 februari 2006 05:36 schreef Muerte het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad lastig in de gezondheidszorg, de mensen zijn toch afhankelijk van je, ik heb gelukkig weinig moeite met vroeg opstaan.
Herkenbaar, zullen we ons nest maar eens gaan opzoeken dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 05:38 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou ja, nu moet ik ook zeggen dat het verrekt lastig uit bed komen is als je er nog niet eens in ligt...![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 05:38 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou ja, nu moet ik ook zeggen dat het verrekt lastig uit bed komen is als je er nog niet eens in ligt...![]()
Ik heb een eigen nest hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 05:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Herkenbaar, zullen we ons nest maar eens gaan opzoeken dan?
Joh, heb je dat zelf gebouwd met takjes en blaadjes of ben je gewoon naar Leen Bakker gegaan...quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 05:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat inderdaad is wel heel erg lastig.
![]()
Helemaal zelf gephotoshoptquote:Op maandag 20 februari 2006 05:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Joh, heb je dat zelf gebouwd met takjes en blaadjes of ben je gewoon naar Leen Bakker gegaan...
Ach als je maar plezier hebt gehad, toch.quote:Op maandag 20 februari 2006 05:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Beetje dom ook.... Het was hartstikke rustig hier vannacht. Uitgelezen moment om ook bijtijds dat nest in te duiken.... maar ja, frobels op de computer aan het maken, dan vliegt de tijd toch weer om![]()
Sterkte, ik ga lekker slapen...quote:Op maandag 20 februari 2006 05:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
.Maar ik ga er weer vandoor, moet straks wel de trein halen, tot ziens en een prettige dag,
Werk ze Muertequote:Op maandag 20 februari 2006 05:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ach als je maar plezier hebt gehad, toch.
Maar ik ga er weer vandoor, moet straks wel de trein halen, tot ziens en een prettige dag,
Nog net..... maar ik ging wel net mijn nest zoeken....quote:Op maandag 20 februari 2006 06:07 schreef doka het volgende:
Iemand nog wakker?
Sjetjequote:Op maandag 20 februari 2006 06:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nog net..... maar ik ging wel net mijn nest zoeken....
* doka snuffelt aan Sjetquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 06:32 schreef doka het volgende:
[..]
* doka snuffelt aan Sjet
Aaah, ruikt naar knuffel-materiaal
Woeiquote:Op maandag 20 februari 2006 06:34 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks, je hebt me laten lachen![]()
Dat is zeker een knuffel waard!
[afbeelding]
Truste poepiequote:Op maandag 20 februari 2006 06:40 schreef Sjet het volgende:
![]()
Na deze fijne snuffelknuffel ga ik toch nog maar even een slaapje doen![]()
Dokaatje
![]()
![]()
Hoiquote:Op maandag 20 februari 2006 07:56 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
regenworm meldt zich bij de ochtendploeg.
Goedemorgen allemaaaaaaaallllllll
Het is weer erg druk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 08:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Manu leuk je weer te eens te zien het als weer een tijdje geleden
![]()
![]()
Ben blij dat er nog mensen zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 08:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Doka nog niet naar bed toe, ik wil je niet naar bed toe sturen hoor.
dat is wel erg kort wou.quote:
Kan ik me best voorstellen alleen opgesloten in het forum is geen pretje.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:05 schreef doka het volgende:
[..]
Ben blij dat er nog mensen zijnregenworm
quote:Op maandag 20 februari 2006 08:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat is wel erg kort wou.
Wou gaan slapen maar ik ben nog even blijven kjiken.
Ferri had de live streams gevonden en zag zich zelf en John op het internet,![]()
![]()
Woei er is levenquote:Op maandag 20 februari 2006 08:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan ik me best voorstellen alleen opgesloten in het forum is geen pretje.
Je bent nu wel officieel de 24-uurs clubquote:Op maandag 20 februari 2006 08:05 schreef doka het volgende:
[..]
Ben blij dat er nog mensen zijnregenworm
quote:Op maandag 20 februari 2006 08:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je bent nu wel officieel de 24-uurs club![]()
![]()
![]()
![]()
MissJ komt straks nog langs en dan zijn we compleet.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:29 schreef doka het volgende:
Iemand nog wakker?
Successquote:Op maandag 20 februari 2006 08:29 schreef Manu82 het volgende:
ja, maar ik moet zo naar sollicitatie, dus ben nog even aan het voorbereiden
Manu ik ga weer voor je duimen zou leuk zijn als je weer een baan hebt.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:29 schreef Manu82 het volgende:
ja, maar ik moet zo naar sollicitatie, dus ben nog even aan het voorbereiden
Gefeliciteerd Dokaquote:Op maandag 20 februari 2006 08:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je bent nu wel officieel de 24-uurs club![]()
![]()
![]()
![]()
Dat moet je zo niet zeggen.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:37 schreef Manu82 het volgende:
Waar blijft MissJ. eigenlijk?
wie schopt haar uit bed?
Bij Worm had het de vorige keer ook succes
Ga ik wel even doen en succes met je sollicitaite zit al te duimen voor je.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:45 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben er vandoortot straks allemaal
en worm, knuffel MissJ. even uit bed
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:15 schreef regenworm het volgende:
Cual jij staat ook in de lijst der idoten![]()
Het zijn leuke meiden die een beetje gek op John en Ferri zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 10:20 schreef cuall het volgende:
Zo die meiden(hotelgasten) praten lekker Leids zeg![]()
Dat gaat hij zo uitleggen.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:48 schreef cuall het volgende:
Wie is die man, die komt voor de dames?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |